امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گام های سریع به موفقیت در بازی های ویدئویی

#1
اگر شما در حال خرید یک بازی برای کسی غیر از خودتان، مطمئن شوید که آن را برای سن خود مناسب است.

| هنگام خرید یک بازی ویدیویی برای هدیه ای از یک کودک، دریافت اطلاعات به همان اندازه و گزینه های بسیاری که ممکن است. بسیاری از چیزهایی که در ذهن داشته باشیم که چه بازی وبلاگ مناسب برای یک گروه سنی خاص وجود دارد. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Friv 6

| وبلاگ استفاده می شود بازی ها یک سرمایه گذاری باور نکردنی است. جدید وبلاگ بازی های ویدئویی می توانید بیش از پنجاه دلار هزینه. صرف پول زیادی در یک بازی شما نه تنها نفرت می تواند یک قرص سخت به فرو برد. هنگامی که شما خرید این وبلاگ از بازی های دست دوم، شما می توانید کمی صرفه جویی کنید.

| وبلاگ بازی های آنلاین باید با یک چشم بحرانی مشاهده شده است. برخی از این بازی وبلاگ شما نیاز به پرداخت هزینه ماهانه. اتمام فرزندان خود در هر نقطه که می خواهید به استفاده قبل از اجازه دادن به آنها ثبت نام کنند. پیدا کردن اگر شما باید به سرمایه گذاری پول و در صورتی که بازی ارزش هزینه است. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Friv20

| خرید وبلاگ خود را از بازی preowned. این می تواند بسیار گران قیمت برای خرید بازی های وبلاگ جدید. هنگام خرید یک بازی که در آن قیمت تنها برای پیدا کردن که این بازی را به میل خود می تواند مشکل باشد. هنگامی که شما خرید این وبلاگ از بازی های دست دوم، شما می توانید کمی صرفه جویی کنید.

وبلاگ ویدیویی} همه بازی ها فقط برای سرگرمی هستند، برخی نیز می تواند به شما کمک کند یادگیری یک مهارت جدید. این عناوین دانش بهره کوچک خود را کمک خواهد کرد و از آن لذت ببرید در همان زمان. جستجو آنلاین برای بررسی توسط پدر و مادر دیگر برای پیدا کردن بعضی نمونه از بازی های وبلاگ است که ممکن است برای کودک شما مناسب است.

شما باید سعی کنید به یک کشش هر ده یا پانزده دقیقه، هنگامی که بازی ویدئویی وبلاگ. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Friv10000 اگر معافیت گرفته می شود، بدن خود را در همان موقعیت گیر باقی خواهد ماند. شما می توانید گرفتگی عضلات، افزایش وزن، و یا حتی توسعه یک لخته خون! این شما را نگه می سالم به اندازه کافی بازی یک روز دیگر.

بحث به مردم فروش در فروشگاه بازی برای راهنمایی. بسیاری از مردم لذت بردن از یک نوع خاص از بازی، با این حال، ممکن است از وبلاگ بازی های جدید آگاه است. یک کارمند زمانیکه شما می آیند یا تماس به فروشگاه و قطعا کمک خواهد کرد که شما چیزی را دوست دارید پیدا کنید.

شما می توانید بازی وبلاگ ویدیویی با فرزندان خود بازی به صرف وقت بیشتری را با هم. کودکان معمولا دوست دارم در این وبلاگ بازی های ویدئویی، و واقعا می تواند برخی از چیزهایی که از این بازی ها وبلاگ یاد بگیرند. هستند بسیاری از بازی های آموزشی وبلاگ است که شما می توانید وبلاگ و بازی هایی که بهبود مهارت های حرکتی انتخاب وجود دارد. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Friv100

امروز، در این وبلاگ از بازی برنامه های پاداش شما ممکن است نیاز به استفاده از پول واقعی برای به دست آوردن. در مورد جوانب مثبت و منفی از خوبی انجام می دهند فکر می کنم. این پیشرفت واقعی در این بازی با به دست آوردن این جوایز جلوگیری می کند. این نیز خواهد شد بسیاری از وقت با ارزش خود را ذخیره کنید.

بازی یک یا دو بازی با کودکان خود. این کمک می کند تا به شما در یادگیری بیشتر در مورد منافع فرزندان خود را.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  چند هیولای خطرناک در بازی های ویدئویی|WUNDER-GUG-GAMERS
  چند عدد از عجیب ترین رمز ها در بازی های ویدئویی|WUNDER-GUG-GAMERS
  چند زامبی قدرتمند در بازی های ویدئویی|WUNDER-GUG-GAMERS
  5 باس در بازی های ویدئویی که بعد از کشتن آنها نفس راحت میکشید|WUNDER-GUG-GAMERS
  چند اسلحه در بازی های ویدئویی که به مرور زمان قوی تر میشوند|WUNDER-GUG-GAMERS
  چند چیز در بازی های ویدئویی که آنها را از واقعیت دور میکند|WUNDER-GUG-GAMERS
  معرفی چند بازی برای کنسول های بازی برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بازی های اندرویدی که قابلیت پشتیبانی از دسته بازی را دارند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان