امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

5 تئوری پرطرفدار برای پایان سریال The Walking Dead

#1
سلام.
با توجه به اینکه راه خیلی درازی رو تا پایان سریال پیش رو داریم، تصمیم گرفتم چند تئوری معروف درباره پایان سریال رو ترجمه کنم و قرار بدم.

1. Old Man Carl:
چند هفته قبل ویدئویی با عنوان تئوری Old Man Carl در YouTube منتشر شد که توجه بسیاری از طرفداران سریال را به خود جذب کرد.
بنابر این تئوری، تنها دلیل تمرکز سریال بر روی شخصیت "ریک"، نقل داستان از طرف "کارل گرایمز" سالخورده است. به گونه ای که افتخار کارل به پدر خود، بزرگنمایی اقدامات "ریک" را توجیه می کند! به علاوه، تعاملات شخصیت کارل در کامیک و سریال از جزئیات بیشتری برخوردارند؛ چرا که بخش هایی از داستان هستند که توسط شخصِ او تجربه شده و حال درحال بازگو شدن هستند! مانند مرگ "لوری" یا حتی اولین ملاقات وی با "نیگن".
با وجود اینکه این تئوری از نقص های بسیاری برخوردار است، اما در ویدئوی منتشر شده تا حدودی سعی شده که ابهامات برطرف شوند.  برای مثال، اگر "کارل" در زمان ارتباط دو شخصیت حاضر نبوده، ممکن است به گونه ای در آینده از آن با خبر شده باشد.
هرچند مشخص نیست که "کارل" در حال تعریف کردن داستان برای چه کسی است؛ نوادگان وی یا حتی گروهی از بازماندگان که وی درحال سفر کردن با آن هاست.
"رابرت کرکمن" نیز مدتی قبل به این نکته اشاره کرده بود که "کارل" از شخصیت های مورد علاقه وی است؛ چرا که چگونگی بزرگ شدن در آخرالزمانی زامبی محور را مورد بررسی قرار می دهد.
پس اینکه "کارل" به عنوان آخرین بازمانده مععرفی شود قطعاً می تواند اتفاق جالبی باشد.

2. تئوری اندرو لینکلن (بازیگر شخصیت ریک):
در جریان پنل امسال The Walking Dead در لس آنجلس، یکی از طرفداران از بازیگران حاضر در پنل درخواست کرد که پایان مورد لاقه خود را با طرفداران درمیان بگذارند.
"اندرو لینکلن" نیز از این فرصت استفاده کرد تا ایده فوق العاده، به جا، حیرت آور و در عین حال خنده دار خود را ارائه کند. درحالی که بقیه بازیگران با احتیاط به "اسکات گیمپل" برای نظر دادن خیره شده بودند، "اندرو لینکلن" به خوبی از موقعیت استفاده کرد.
هرچند "گِرِگ نیکوترو"، مدیراجرایی تولید سریال، به وی توصیه کرد که ایده را مطرح نکند ولی وی ادامه داد:
"من یکی سراغ دارم! از همین الان گفته باشم که میخوام ریک اینطوری بمیره! میخواید بشنوید؟ به هرحال که میخواستم بگمش! خب. ما داریم از یه بیابون رد میشیم. من از اتوبوس میپرم بیرون." سپس لینکلن اشاره می کند که قبلاً این ایده را با "نیکوترو" در اسپانیا در میان گذاشته بود.
وی گفت: "طی یه حرک قهرمانانه، من از اتوبوس میپرم پایین! و داد میزنم "کااااارل"! چون هنوز زنده است. شاید این آخرین چیزی باشه که میگم"
"میپرم و دارم حرکات کونگ فو انجام میدم! چند تا صحنه اکشن به وجود میارم که نیمه راه گازم میگیرن... اوه. مهم نیس. ادامه میدم به راهم. دارم با این قضیه سر و کله میزنم و دارم تنهایی می میرم! منتظرم مرگم فرا برسه. صبر میکم و زخممو می بندم و یه روز میگذره!"
"زخممو می بندم و نمی میرم!" صحنه آخر! "لعنتی! شاید درمانش منم! نمای از بالا! از همه اطراف! نمای از بالا! یه گله از زامبی که دارن میان! ریک بلند میشه. جای پاها رو دنبال میکنه تا کارل رو پیدا کنه! داره راه میره. گله زامبیا دارن میان سمتش! اونا راه رو باز میکنن و ریک از وسطشون رد میشه! بووم!"

هرچند که این ایده قطعاً هیچوقت اتفاق نخواهد افتاد؛ اما حاضرین در پنل عاشق ایده ی حماسی و البته خنده دار "اندرو لینکلن" شدند.

3. قرنطینه:
در جواب به سوال همان طرفدار، "سونیکوا مارتین"، بازیگر نقش "ساشا"، تئوری را بیان کرد که از "لری کینگ" شنیده بود.
او این گونه پاسخ داد:
"اون صحنه ی آخر، آخرین چیزا، هرکسی که اونجاست، می رسیم به ساحل، می بینید که کلی کشتی اطراف رو محاصره کردن! و متوجه میشید که این اتفاقات فقط مختص امریکا بوده!"
اگرچه این تئوری می تواند پایان جذابی برای سریال باشد، اما در کامیک به بررسی انتشار ویروس در کشورهای دیگر نیز پرداخته شده است.
برای مثال در یک کتاب تک جلدی با عنوان The Walking Dead: The Alien، "جف گرایمز"، برادر "ریک"، در بارسلونا به سر می برد و درحال تلاش برای فرار از زامبی ها و نقل مکان به امریکا می باشد. به هر طریق، وی زنده از اروپا خارج می شود؛ درحالی که به سختی موفق می شود با گازگرفتگی روی پایش سوار یک قایق شود.
هنوز صحبتی مبنی بر اینکه وی توانسته به موقع ای خود را قطع کند یا خیر، به میان نیامده است.

4. کما:
طبق تئوری پرطرفدار، تمامی اتفاقات کل سری، ساخته ی تخیلات "ریک"، حین ریکاوری از حادثه ی اصابت گلوله در پایلت سریال می باشد!
این به آن معنی خواهد بود که هیچ کدام از وقایع آخرالزمان زامبی محور به هیچ وجه اتفاق نیوفتاده اند. "لوری" و "کارل" زنده و سرحال، با 4 چشم تمام و کمال به سر می برند، "جودیث" هیچوقت متولد نشده و "نیگن" هیچ جمجمه ای را خرد نکرده است! البته نیازی به ذکر نیست که "ریک" هیچوقت واکری را نکشته است، "جسی" را نبوسیده و عاشق "میشون" هم نشده یا حتی با هیچکدام ملاقاتی نداشته است.
البته نویسنده و خالق سری، "رابرت کرکمن"، بارها در مناسبت های مختلف احتمال صحت این تئوری را رد کرده است.

5. ریک زامبی:
با توجه به اینکه "رابرت کرکمن" تا به حال چندین بار وعده داده که بالاخره "ریک" را خواهد کشت، خیلی از طرفداران بر ای باورند که شاید ریک، درست به موقع و برای یک پایان حماسی کشته شود!
اگر "کارل"، "جودیث" و بقیه شخصیت ها زنده بمانند و ریک را درحالی که لنگ لنگان (!) به عنوان یک زامبی به سمت غروب آفتاب حرکت میکند ببینند، حجم سنگین احساسات می تواند همه را خرد و نابود کند! به علاوه، "جودیث" می تواند رسالت خانواده گرایمز را در کشتن والدینِ بازگشته از مرگ (مانند برادر ناتنی بزرگتر خود) به اتمام برساند. در غیر این صورت "کارل" می تواند کار پدر زامبی شده ی خود را یک سره کند. یا حتی برخلاف این حرکت، شاید تصمیم بگیرد تا به پدر خود شانس گشت و گذار در دنیا به عنوان یک زامبی را بدهد؛ تا زمانی که بدن وی به نحوه ای پوسیده شود که توان ایستادن را نیز از دست بدهد!

ـــــــ

پ.ن: تا پارسال هدف ایده آل سریال، رسیدن به 12 فصل بود اما همین چند روز قبل بود که "اسکات گیمپل" به شکل عجیبی با عنوان اینکه "داریم تلاش می کنیم تا 20 سال دیگه ادامه بدیم"، The Simpsons رو به چالش کشید!

ترجمه از Wanton
پاسخ
 سپاس شده توسط ERF@N ، I r A n ، ÆMÆշЇÑζ ، eɴιɢмαтιc
آگهی
#2
اول مرسی واسه ترجمه :دی 

دوم چقد تئوری هس در رابطه با مرگ ریک .. اخر از دستش میدیم :دی 
الان ک بیشتر بش فک میکنم بهترین پایان واسه تموم کردن سریال مرگ ریک میتونه باشه و کارل کارشو تموم کنه .. ریک زامبی

تئوری خوده ریک واقعن خنده دار بود Smile

تئوری کما پایان خوب و قوی ای نمیتونه باشه به نظرم .. با عقل جور در نمیاد بعده این همه سال واسه ی سریال اینجوری تموم کننش مسخرس :v

از تئوری old man carl  خوشم اومد .. ایده ی خوبیه 
پاسخ
 سپاس شده توسط Wanton ، eɴιɢмαтιc
#3
(28-03-2017، 0:58)I r A n نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
اول مرسی واسه ترجمه :دی 

دوم چقد تئوری هس در رابطه با مرگ ریک .. اخر از دستش میدیم :دی 
الان ک بیشتر بش فک میکنم بهترین پایان واسه تموم کردن سریال مرگ ریک میتونه باشه و کارل کارشو تموم کنه .. ریک زامبی

تئوری خوده ریک واقعن خنده دار بود Smile

تئوری کما پایان خوب و قوی ای نمیتونه باشه به نظرم .. با عقل جور در نمیاد بعده این همه سال واسه ی سریال اینجوری تموم کننش مسخرس :v

از تئوری old man carl  خوشم اومد .. ایده ی خوبیه 
خود عوامل سریال هنوز نمیدونن چطور میخوان سریال رو تموم کنن!
بارها توی مصاحبه ها گفتن که "کارل" آینده ی سری هستش. اما ممکنه بخاطر دانشگاه رفتن "چندلر ریگز" مجبور شن سرنوشتشو عوض کنن. که امکانش هست.
البته تئوری Old Man Carl یکم گسترده تر و پر جزئیات تر از چیزیه که اینجا مطرح شده.
لینک ویدئوی اصلی:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://m.youtube.com/watch?v=jI29h2P8Vxo
پاسخ
 سپاس شده توسط eɴιɢмαтιc ، I r A n


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی سریال ایفوریا(Euphoria)
  معرفی سریال The End of the F***ing World
  معرفی سریال Duy Beni (صدایم را بشنو)
  سریال Baht Oyunu / بازی بخت
  احتمال بازگشت ویلسون فیسک به دنیای سینمایی مارول در سریال Hawkeye
  تریلر جدید سریال ترسناک Chucky و نمایش عروسک شیطانی
Heart سریال (تو در خانه ام را بزن) Sen Çal Kapımı
  معرفی سریال Ginny & Georgia
  معرفی سریال Skam
  معرفی سریال Elite

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان