امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

طراحی و پیاده سازی وب سایت

#1
در این مطلب ما قصد داریم دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چگونگی طراحی سایت و پیاده سازی نمودن وب سایت را برای شما کاربران عزیز آموزش دهیم اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به طراحی و پیاده سازی وب سایت علاقه دارید می توانید با ادامه این مطلب با ما همراه باشید .

طراحی سایت و پیاده سازی آن
امروزه همانگونه که می دانیم با گسترش علم تجارت الکترونیک و نیاز روزانه به وب سایت ها عده ای زیادی دغدغه ی ساخت و طراحی وب سایت را داشته اند و همواره شرکت ها و افراد زیادی هستند که به فکر ساخت وب سایت می باشند . افرادی امروزه وجود دارد که در این راه تخصص کافی داشته اند و همواره نیازهای زیادی به این افراد احساس می شود که این افراد می توانند از این راه برای خود کسب درآمد کنند و شغل مناسبی داشته باشند و در هر جایی دنیای که هستند به راحتی از این استعداد خود استفاده کنند .
چگونه می توانیم یک طراح وب سایت باشیم ؟
اگر بخواهیم خلاصه و سریع یک جمله در مورد دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طراحی وب سایت بگوییم باید بیان کنیم که این کار یکی از سخت ترین و پر مهارت ترین حرفه های است که در برنامه نویسی و فعالیت های تولید نرم افزار مطرح است .
برای شروع باید بر روی موارد زیر تسلط کافی داشته باشیم :
۱٫ تسلط بر HTML
۲٫ تسلط بر CSS
۳٫ تسلط بر JavaScript , jQuery
۴٫ آشنایی با نرم افزارهایی مانند Adobe Photoshop
۵٫ آشنایی با ابزارها و فریم ورک های مختلف در زمینه طراحی وب سایت
۶٫ تسلط به یک زبان برنامه نویسی سمت سرور مانند ASP.NET
طراحی و پیاده سازی وب سایت 1اگر می خواهید یک طراح خوب باشید باید به موارد بالا تسلط داشته باشید ، دقت داشته باشید اگر زمان کمی هم داشته باشید می توانید به یادگیری گزینه های بالا بپردازید . اگر ۳ گزینه بالا را یادگرفته باشید می توانید به دنیای برنامه نویسی پا بگذارید و کارتان را شروع کنید . اگر شما تلسط کافی داشته باشید می توانید طراحی و پیاده سازی سایت را انجام دهید .
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طراحی و پیاده سازی وب سایت بعد از آنکه این موارد را یاد گرفتید نوبت می رسد به آموزش فتوشاپ . بهتر است شما فتوشاپ را نیز یاد بگیرید تا زمانی که به آیتمی نیاز داشتید بتوانید به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید . شما باید خلاقه و ذوق خود را برای این طراحی در نظر بگیرید .
خوب اگر این مراحل را یاد گیرید و آماده هستید باید اقدام به طراحی یک صفحه کنید ، این صفحه باید هدف دار باشد و ساختار مناسبی را داشته باشد . این صفحه ها داده های واقعی را نداشته اند مثلا اگر یک وب سایت خبری را طراحی می کنید تنها لازم است تا شکل ظاهری آن را جمع بندی نمایید و بعد اقدام به طراحی کنید و در مرورگر خودتان آن را نمایش بدهید . زمانی که قصد دارید یک خبر را منتشر کنید توسط مدیر یا مسئول مربوطه به قسمت پنل سایت رفته تا بتوانید خبر را در صفحه اصلی مشاهده نمایید .
هم اکنون نوبت به آن می رسد تا به زبان ASP.NET نیز مسلط باشید . هنگامی که می خواهید این منطق ها را پیاده سازی کنید باید به یک برنامه نویسی سمت سرور مسلط باشید . مهارت های که پیش تر در مورد آنها صحبت کردیم مربوط به کاربر بود .
روش های متفاوتی وجود دارد که شما به وسیله آنها می توانید به یادگیری زبان های برنامه نویسی بپردازید .
فرق وب سایت و برنامه نویس در چیست ؟
در این زمینه ما دو حرفه ی جدا گانه را باید مطرح کنیم . حرفه ی اول را برنامه نویس وب و حرفه ی دوم را طراح سایت می گوییم . برنامه نویس شخصی است که با منطق برنامه نویس سروکار دارد ، منطق برنامه در واقع همان قوانین تجاری کسب و کار می باشد . کارهای برنامه نویس وب در نهایت به صورت گرافیکی به دید کاربر نهایی نخواهد بود . طراح و سایت در اینجا وظیفه دارد تا این تمامی این آیتم ها را به صورت های مختلف و به شکل های مرتب کنار هم بچیند . در تیم های بزرگ وظیفه برنامه نویس وب و طراح وب سایت از یکدیگر جدا می باشد ولی ممکن است این عمل در پروژه های کوچک توسط یک شخص انجام گیرد و این مراحل به فاز های متفاوتی تقسیم بندی گردد .
شاید برای شما سوال باشد که آیا طراحی و برنامه نویسی کار راحتی است یا خیر ! ولی باید بدانید که موارد تنها با یادگیری مهارت و بکارگیری استعدادها عملی خواهد بود .
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی سایت ttsmaker
  آموزش سئو سایت
  نحوه تشخیص سایت نیم بها با LinkIrani.ir
  ویدیو طراحی پوستر استوری محرم ۱۴۰۰
Thumbsdown آموزش روش خالی کردن Cache گوشى،تلگرام_فعال سازی امضای پیام تلگرام
  فعال سازی حالت 4K در آیفون ها_انتن دهی ایفون ب صورت عددی
  • سایت‌های کاربردی گوشیت۴
  معرفی_سایت / سایت همه‌فن‌حریف برای تبدیل فایل‌ها!
  معرفی سایت حذف صدای خواننده
  معرفی چند سایت گوگل برای فونت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان