امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیچای؛ دومین قربانی مشهور هکرها

#1
حساب‌های کاربری ساندار پیچای (Sundar Pichai)، مدیرعامل اجرایی گوگل در وبگاه کورا (Quora) و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شبکه اجتماعی  توییتر، مورد تهاجم هکرها قرار گرفت و Hک شد.
یک گروه سه نفره هکری که با نام OurMine شناخته می‌شوند، طی یک عملیات، اقدام به Hک حساب کاربری وی در وبگاه کورا کرده و از آنجایی که حساب کاربری وی در این وبگاه، مستقیماً به‌حساب کاربری پیچای در شبکه اجتماعی توییتر متصل است، پیام‌هایی که از جانب این گروه هکری بر روی این وبگاه منتشر می‌شده، به‌صورت خودکار بر روی حساب توییتر وی نیز انتشار می‌یافته است.
در حقیقت، این گروه هکری همان‌هایی هستند که چند هفته پیش، مدعی شده بودند حساب کاربری مالک فیس بوک، یعنی زاکربرگ را در چندین شبکه اجتماعی مورد تهاجم قرار دادند. البته این حملات مشابه، با دو شیوه کمی متفاوت، انجام شده است. در حمله‌ای که به زاکربرگ صورت پذیرفت، هکرها با استفاده از رمز عبور زاکربرگ در شبکه اجتماعی تخصصی لینکداین و مشابهت آن، با رمزهای عبور وی در فیس بوک و پینترست، به این شبکه‌های اجتماعی دسترسی پیدا کردند. لازم به ذکر است که چند هفته پیش، در خبری اعلام شد که شبکه اجتماعی لینکداین مورد تهاجم هکرها قرار گرفته و حجم بالایی از رمزهای عبور در این شبکه اجتماعی به سرقت رفته است. در مورد پیچای، هکرها با استفاده از یک حفره امنیتی در سرور وبگاه کورا، موفق به انجام این کار شدند. البته هکرها در بیانیه‌ای که به همین خاطر منتشر کردند، مدعی شدند که این حفره‌های امنیتی را بارها به مسئولین کورا گوشزد کرده و پاسخی در این زمینه دریافت نکرده‌اند.
این هکرها مدعی شدند که عملیات مذکور را تنها برای هشدار و اطلاع‌رسانی در مورد آسیب‌پذیری‌ها منتشر کرده و هدف دیگری نداشته‌اند.


دوستان مراقب اطلاعات شخصی خودتان باشید!
پاسخ
 سپاس شده توسط _Lσѕт_
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مقابله با هکرها توسط اینتل

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان