امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اموزش عوض کردن کارکتر پیش فرض در udk

#1
نکات مهم : 

در اموزش زیر نحوه ساخت کارکتر و خروجی گرفتن و ورود ان به برنامه اموزش داده نخواهد شد 

در این اموزش نحوه تنظیم AnimTree باید از قبل توسط خود شما انجام شده باشد . 









خب خب واسه اینکه این کار رو شروع کنیم اول یه توضیح کوچیک باید بدم .

من واسه شروع می خوام ساده ترین ساختار واسه این اموزش رو بهتون بگم . 

ما توی این اموزش از ساختار انریل تورنومنت استفاده خواهیم کرد . 

خب شروع کنید 

ما به سه کلاس نیاز داریم 

1-کلاس مربوط به بازی 

2-کلاس کنترل کننده کارکتر 

3-کلاس سازنده کارکتر 









شروع کنید به ساختن !!!!





ابتدا از کلاس بازی شروع می کنیو : 







1



2



3



4



5



6



7



8



9



10



11



12



کد:
Class MyGame Extends UTGame

[ltr]
 
 
[/ltr]

کد:
defaultProperties


کد:
}

[ltr]
 
 
[/ltr]

کد:
PlayerControllerClass=


کد:
class



کد:
' '


کد:
defaultPawnClass=Class


کد:
' '

[ltr]
 
 
[/ltr]

کد:
{


خب فکر نکنم این دو خط نیازی به تعریف داشته باشن . میریم بعدی 









خب حالا کلاس مربوط به کنترل پلایرمون رو می سازیم 







1



2



3



4



5



6



7



8



9



10



11



12



کد:
Class MyPlayerCo Extends UTPlayerController;

[ltr]
 
 
 
 
[/ltr]

کد:
defaultProperties


کد:
}

[ltr]
 
 
 
 
[/ltr]

کد:
{






خب اینجا یه مسئله می مونه . اینه که چرا من اینجا رو خالی دادم . ببینید من می خوام که به طور پیش فرض تمامی توابع و هرچی که پلایر اصلی رو کنترل می کنه واسه این هم اعمال بشه . وگرنه نوشتن توی این کلاس نیاز به کلی مقاله و توضیحات داره . 













میریم سراغ بعدی 



1



2



3



4



5



6



7



8



9



10



11



12



13



14



15



16



17



18



19



20



21



22



23



24



25



26



27



28



29



30



31



32



33



کد:
var MyPawn Extends UTPawn;

[ltr]
 
 
[/ltr]

کد:
var SkeletalMesh defaultMesh;


کد:
var AnimTree defaultAnimTree;


کد:
var array<AnimSet> defaultAnimSet;


کد:
var PhysicsAsset defaultPhysicsAsset;

[ltr]
 
 
[/ltr]

کد:
simulated function SetCharacterClassFromInfo(


کد:
class


کد:
<UTFamilyInfo> Info)


کد:
{


کد:
Mesh.SetSkeletalMesh(defaultMesh);


کد:
Mesh.SetMaterial(0,defaultMaterial0);


کد:
Mesh.SetPhysicsAsset(defaultPhysicsAsset);


کد:
Mesh.AnimSets=defaultAnimSet;


کد:
Mesh.SetAnimTreeTemplate(defaultAnimTree);

[ltr]
 
 
[/ltr]

کد:
}

[ltr]
 
 
 
 
[/ltr]

کد:
defaultproperties


کد:
{


کد:
defaultMesh=SkeletalMesh


کد:
'CH_IronGuard_Male.Mesh.SK _CH_IronGuard_MaleA'


کد:
defaultAnimTree=AnimTree


کد:
'CH_AnimHuman_Tree.AT_CH_H uman'


کد:
defaultAnimSet(0)=AnimSet


کد:
'CH_AnimHuman.Anims.K_Ani mHuman_BaseMale'


کد:
defaultPhysicsAsset=PhysicsAsset


کد:
'CH_AnimCorrupt.Me sh.SK_CH_Corrupt_Male_Physics'

[ltr]
 
 
[/ltr]

کد:
}


خب اینجا چند تا مسئله می مونه که باید توضیح داد: 







1



2



3



4



5



6



7



8



9



10



11



کد:
simulated function SetCharacterClassFromInfo(


کد:
class


کد:
<UTFamilyInfo> Info)


کد:
{


کد:
Mesh.SetSkeletalMesh(defaultMesh);


کد:
Mesh.SetMaterial(0,defaultMaterial0);


کد:
Mesh.SetPhysicsAsset(defaultPhysicsAsset);


کد:
Mesh.AnimSets=defaultAnimSet;


کد:
Mesh.SetAnimTreeTemplate(defaultAnimTree);

[ltr]
 
 
[/ltr]

کد:
}


این خطوط باعث میشه که متغییر هایی که ما بتونیم مقادیر خودمون رو توی کلاس UTFamilyInfo جایگزین کنیم 





















این خطوط پایینی هم باعث میشه که متغییر هایی که ما بالا برای جایگیزینی توی کلاس UTFamilyInfo انتخاب کردیم مقدار دهی بشن



1



2



3



4



5



کد:
defaultMesh=SkeletalMesh


کد:
'CH_IronGuard_Male.Mesh.SK _CH_IronGuard_MaleA'


کد:
defaultAnimTree=AnimTree


کد:
'CH_AnimHuman_Tree.AT_CH_H uman'


کد:
defaultAnimSet(0)=AnimSet


کد:
'CH_AnimHuman.Anims.K_Ani mHuman_BaseMale'


کد:
defaultPhysicsAsset=PhysicsAsset


کد:
'CH_AnimCorrupt.Me sh.SK_CH_Corrupt_Male_Physics'






خب تموم شد . 

امیدوارم این بتونه به شما کمک کنه
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اموزش جامع کار با LandScape
  اموزش ایجاد یک گروه دشمن و یار خودی در udk
  اموزش جامع کار با LandScape

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان