امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

عمل بینی استخوانی و موارد آن

#1
عمل بینی استخوانی و موارد آن 1

بینی استخوانی چیست؟


بینی استخوانی به بینی خمیده دارای قوز گویند و بیماران زیادی جهت برداشتن قوز بینی به جراح زیبایی بینی مراجعه می کنند . قوز بینی هر بیماری اندازه های متفاوتی دارد و بر اساس اندازه آن روش جراحی تعیین خواهد شد .

موارد بینی استخوانی


افرادی که دارای قوز بینی هستند از نظر زیبایی و عدم تناسب رنج می برند که بزرگی و قوز بینی بر اثر عوامل ارث و ژنتیک ایجاد خواهد شد که ایجاد قوز بینی بر اثر رشد بیش از حد غضروف بینی و در نهایت بوجود آمدن قوز در پل بینی خواهد شد .
برآمدگی بینی باعث ایجاد اشکال در تناسب اعضای صورت خواهد شد و شکل نامطلوب صورت به خصوص در نیم رخ فرد خواهد شد.جراحی زیبایی بینی استخوانی می تواند راه کار مناسبی جهت از بین بردن بر آمدگی بینی باشد .
در جراحی زیبایی بینی برآمدگی بینی کاهش پیدا خواهد کرد و متناسب با اجزای صورت اصلاح می شود و بیهوشی عمومی صورت می گیرد و بعد از جراحی زیبایی بینی برای کاهش درد بیمار مسکن تجویز خواهد شد و بیمار به مدت تقریبا یک هفته نیاز به استراحت خواهد داشت.

بازگشت عمل بینی استخوانی


بعد از جراحی زیبایی بینی برگشت ذوباره قوز بینی نادر بوده . بیماران بعد از جراحی زیبایی بینی باید به طور کامل از بینی خود مراقبت کنند تا ریسک بازگشت برآمدگی بینی را به حداقل برسانند . مراقبت بعد از جراحی زیبایی بینی به طور چشمگیری می تواند از عوارض جراحی زیبایی بینی را کاهش دهد .  
عمل بینی استخوانی می تواند تاثیر زیبایی بسیاری در صورت فرد داشته باشد و تناسب اجزای صورت را به همراه خواهد داشت و نتیجه جراحی عموما رضایت بخش بوده است .
با انتخاب جراح بینی متخصص و ماهر در امر جراحی زیبایی بینی می توانید عوارض جراحی را از بین ببرید و از بینی زیبا لذت ببرید .
پاسخ
 سپاس شده توسط mr.destiny ، √ ΙΔΙΞΗ SΤΙF √ .
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان