امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رفتار و تجربه کاربر در گرو استراتژی محتوای وب سایت است

#1
بهبود تجربه کاربری

اگر شما یک وبلاگ نویس و یا صاحب یک کسب‌وکار کوچک هستید، قطعا می‌دانید که وب‌سایت شما یکی از ابزارهایی است که شما را به موفقیت نزدیک می‌کند. اگر شما یک وب‌سایت دارید، قطعا قدم اول خود را برای اینکه بازدیدکنندگان وارد وب‌سایتتان شوند را برداشته‌اید. Hubspot اخیرا اعلام کرده، کمپانی‌هایی که در فضای آنلاین هم به فعالیت می‌پردازند نسبت به کمپانی‌هایی که از این فضا بهره نمی‌برند، ۵۵ درصد بیشتر در معرض دید قرار می‌گیرند. در این مطلب ما قصد داریم در مورد مواردی صحبت کنیم که روی تجربه کاربری مخاطب شما تاثیر مثبت گذاشته و باعث می‌شوند تا وب‌سایت شما بیشتر مورد پسند کاربران واقع گردد:
به کمک تصاویر داستان خود را بیان کنید.

شما می‎دانید که تصاویر، طراوت و زندگی را برای وب‌سایت شما به ارمغان می‌آورند؛ از طرفی هم سبب جذب مخاطب به خرید و کسب اطلاعات در مورد شما می‌گردند. Hubspot در یک سری تحقیقات متوجه شده که ۴۴ درصد افراد بیشتر با تصاویر موجود در یک وب‌سایت ارتباط برقرار می‌کنند و حدود ۵۱ درصد از همین افراد پس از لایک کردن صفحه هر کسب‌وکاری، بیشتر به خرید از آنها تمایل نشان می‌دهند.

سعی کنید تصاویری بوجود آورید که مخاطبان دقیقا متوجه شوند که پیشنهاد شما به آنها چیست و چه چیزی برای ارائه به آنها دارید. از طرفی مسائل آموزشی از اهمیت بالایی بهره می‌برند و آموزش به خودی خود می‌تواند سبب جذب مخاطب گردد. از تصاویری بهره ببرید که با قالب و محتوای وب‌سایت شما سازگاری دارند. فضاهای ابری ای چون Shutterstock دارای تصاویری هستند که به طور حتم به درد هر کسی خواهد خورد. پس سعی کنید در چنین فضاهای ابری ای عضو شوید و از تصاویر موجود در آنها بهره ببرید.
فرآیند مسیریابی را آسان کنید.

تجربه کاربری وب‌سایتی موفق است که مسیریابی در آن به راحتی صورت گیرد. اگر بازدیدکنندگان وب‌سایت شما در عرض چند ثانیه نتوانند با رابط کاربری وب‌سایتتان ارتباط برقرار کنند، می‌توان گفت که باید آنها را فراموش کنید. برای مسیریابی مناسب، کافیست که از یک نوار به همراه چندین برچسب ساده بهره ببرید تا کاربرانتان به راحتی بتوانند به هر جایی از وب‌سایتتان که مورد نظرشان است، وارد شوند.

یک راه حل ساده: خانواده و دوستان خود را مورد تست کاربرد‌پذیری قرار دهید و از آنها بخواهید تا ببینند کار با وب‌سایت شما آسان است یا خیر؟ سپس از ایده ها و نظرات آنها برای بهتر کردن مسیریابی وب‌سایت خود بهره ببرید. هر چه قدر کارکرد با وب‌سایت شما آسان‌تر باشد، افراد بیشتر وارد آن می‌شوند.

بهتر است که رابط کاربری وب‎‌سایت خود را روی صفحات نمایش بزرگ و گوشی‌ها مشاهده کنید تا متوجه شوید که آیا وب‌سایتتان به تغییر اندازه صفحه پاسخگو است یا خیر.

– محتوای بامعنا تولید کنید: هزاران وب‌سایت در سطح اینترنت به فعالیت می‌پردازند؛ به نظر شما چه چیزی باعث تمایز وب‌سایتتان می‌گردد؟ صد در صد جواب شما محتوا خواهد بود.

اگر اطلاعات ارزشمند، موضوعات خوب و محتوایی دارید که کاربران نمی‌توانند آنها را در هر وب‌سایتی پیدا کنند، در مسیر درستی قرار گرفته‌اید. سعی کنید در حورزه فعالیتی خود بهترین محتوا را ارائه دهید تا همیشه مطرح بمانید.

جهت مطالعه بیشتر در این مورد می‌توانید نگاهی به مقالات بخش تجربه کاربری داشته باشید.

همان طور که می‌دانید ایجاد روابط معنی دار با مخاطبان، کار سختی برای استارتاپ‌ها و کسب‌وکار های نوپا به حساب می‌آید. هر کسب‌وکاری می‌تواند به وسیله محتوا این پروسه را مقیاس‌بندی کند.

شما به کمک استراتژی های محتوا یا بازاریابی محتوا زیر می‌توانید تلاش فروش خود را چند برابر کرده و در این مسیر موفق عمل کنید:

– اجازه بدهید مشتریان نیاز های خودشان را پیدا کنند: در متد های فروش قدیمی، شرکت‌ها اهداف کمپانی را در اولویت قرار می‌دهند؛ در صورتی که در متد فروش بر پایه روابط معنادار، اول باید نیاز مشتری را درنظر گرفت. در مورد نیاز مشتری خود تحقیق کنید و سپس در محور آن نیاز، به تولید محتوا بپردازید. در اینجاست که مشتری با دیدن مطلبی در رابطه با نیازش، یک ارتباط خوب با شما برقرار خواهد کرد.
– از محتوا برای افزایش ارزشتان بهره ببرید: فروش بر پایه ارتباطات قوی، به ارزش شما می‌افزاید. شما باید با درنظر گرفتن نیازهای اصلی مخاطبانتان، شرایط را برای ارتباط گیری بهتر کنید. شما می‌توانید با ارسال محتوا های ارزشمند تحت ایمیل، در ذهن مخاطبان جدیدتان برای خود ارزش و جایگاهی خاص ایجاد کنید.
– ارتباطات واقعی ایجاد کنید: در گذشته، فروشندگان با عنوان کردن مزایای محصولاتشان به جذب مخاطب می‌پرداختند. اما در فروش به واسطه رابطه موثر، در درجه اول باید به مشتری گوش کرده و خواستار این باشید که نیاز دقیق او چیست تا آن را برآورده کنید. در ادامه شما می‌توانید با محتواهای مفید، آن مشتری را همچنان جذب کرده و به او نشان دهید که به فکر نیازش هستید.
در آخر بدانید که اشتراک گذاری محتوا های ارزشمند، باعث ارزشمند شمرده شدن خود شما هم می‌شود. مشتری‌ها تشنه دانش هستند و با اطلاع رسانی به آنها می‌توانید به خوبی نقش خود را ایفا کرده و آنها را به مشتری‌های وفادار خود تبدیل کنید.
مخاطبان –و من جمله مخاطبان شما- عاشق محتوا هستند. چه خودتان به تولید و انتشار محتوا می پردازید یا اینکه فقط نظاره گر رقیبانی هستید که این کار را انجام می دهند، در هر حال مخاطبان شما در حال مصرف محتوا هستند.پر واضح است که برند شما به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بازاریابی محتوا (content marketing) نیاز دارد. اما شاید تعریف دقیقی از بازاریابی محتوایی در ذهن ندارید یا اینکه برایتان دشوار است که برای کارکنان خود توضیح بدهید که واقعا چیست و در عمل به چه شکل است.
برای اینکه بتوانید به شکل موثری بازاریابی محتوایی را به استراتژی بازاریابی خود پیوند دهید، باید بدانید که بازاریابی محتوایی چیست و چرا اینقدر موثر است.

SEO-and-content marketing

بازاریابی محتوا خوب به معنی خروجی سازگار از محتوا است و خروجی سازگاریعنی شما بهترین محتوا را تولید کرده اید که قبلا جایی نبوده است . بازاریابی محتوایی به معنای استفاده از کلمات کلیدی است و سئو خواسته را بوجود می‌آورد. بازاریابی محتوایی خواسته را بر آورده می‌کند و سئو خواستار موضوع می‌شود. این دو از هم جدا نشدنی هستند، زیرا محتوای شما دیده نمی شود مگر توسط جستجوگر ها پیدا شود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Exclamation یکی از ترسناک ترین سایت جهان
  چند حقیقت درباره سایت دیپ وب
Smile آشنایی با نحوه بازاریابی فیس بوک و تکنیک های آن در سئو سایت
Wink لینک های Nofollow فاکتور مثبت یا تخریب کننده در بهینه سازی سایت؟
Tongue اعمال و رفتار شیطان پرستی
  اعمال و رفتار شیطان پرستی 2
  تاثیر عجیب محل کاربر سلامت پوست
  تنبیه بدنی منشا رفتار تهاجمی در کودکان است
  قدیمی‌ترین سایت اینترنتی هنوز زنده است!
  افشای رابطه طول انگشتان مردان و رفتار آنها در برابر زنان

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان