امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چای خوب برای آرامش

#1
سلام به همه دوستان
مطالب خیلی خوبی در مورد آشپزی گذاشتید؛ اگه امکانش هست در مورد غذاهای یونانی مطلب بزارید.


باتوجه به اهمیت فراوانی که چای در کشور ما ایران دارد ما سعی داریم که به معرفی چند برند چای در ایران بپردازیم شما دوستان عزیز می تونانید در راستای این مطالب اطلاعاتی خوبی در خصوص چای سبز نیز به دست آورید. با بررسی نام ها و برند های چای ایرانی و تست محصولات بهترین کارخانه های تولید و بسته بندی چای ایرانی و برند های مطرح صنعت چای ایرانی در کشور بهترین نشان های تجاری چای ایرانی و محصولات مناسب را هم از نظر طبیعی بودن و کیفیت و هم از نظر قیمت برای انواع مصارف مختلف ارائه میدهد تا شما مشتریان عزیز با برندها و کارخانجات تولید چای ایرانی بیشتر آشنا شوید و علاوه بر بهره گیری از زحمات این فعالان تلاشگر حوزه تولید و فرآوری چای ایرانی نقشی مهم در ایجاد اشتغال هزاران نفر از کشاورزان و چایکاران هم وطنمان داشته باشید.
چند برند چای سبز


شركت انگلیسی به عنوان دومین غول تولید كننده چای در تمام جهان بعد از شركت یونیلور شناخته میشود، این شركت تقریبا در تمام جهان شبكه پخش چای سبز دارد و بیشتر از 40 كشور را تحت پوشش خود قرار می دهد. چای كیسه معروف این شركت 60 مزه متفاوت دارد و محصولات چای سبز و .. را نیز در بسته بندی های زیبا و شکیل مختلف ارائه می دهد. این برند متعلق به شركت معروف (تاچای هند) است كه در سال 2000 خریداری شده و با این كمپانی یک شده است.

چند برند چای سبز
در ادمه معرفی چند برند چای سبز در ایران و جهان می پردازیم مانند چای رفاه لاهیجان ،چای فومنات ،چای چو ، چای زرینه ، چای معرکه ، چای جانان ، چای سبزینه ، چای فوشه ، چای لیل ،چای کارمین ، چای لنگر ، چای نوشینه ،چای نوبر، چای حشمت که علاوه بر این امر بسیار مهم که نقش بسزایی در اشتغال زایی و ایجاد انگیزه و امید در بین شمار بسیاری از جوانان و تلاشگران این حوزه ایفا می کنند محصولات با کیفیت و مطلوبی را نیز به شما عزیزان ارائه میدهند.این چای بسیار معروف سبز كه توسط بتی و تیلور در كمپانی هاروگیتساخته شده است از سال 1886 شروع به کار كرده است در آن زمان این محصول توسط تیلور فروخته می شد ولی بعدا توسط بتی خریداری شده و این كمپانی یكی از بزرگترین تولیدكنندگان چای و قوه در سرتاسر جهان می باشد و محصولات خود را در بسته بندیهای مختلف و در نامهای چای لوكس طلایی، یوركشایر فصل و غیره را در دست خود گرفته است.


منبع :
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://xn----ymce4bd90c0p.mihanblog.com
پاسخ
 سپاس شده توسط ☺ΛĿ♡ИƐ☺
آگهی
#2
چای نام یک گیاه و نوشیدنی ساخته شده از این گیاه است. چای واژه‌ای است چینی که در چین و شمال هندوستان به کار می‌رود و تقریباً با همان تلفظ وارد زبان فارسی شده‌است.

نام این گیاه در گویش چینی جنوبی چای و در گویش چینی شمالی به صورت تِی تلفظ می‌شد و هردو تلفظی از یک واژه یگانه در چین قدیم هستند. مردم اروپای غربی نام این گیاه را از چینیان شمالی و مردم خاورمیانه و شمال آفریقا نام آن را از چینیان جنوبی آموختند.

نوشیدنی چای با دم کردن برگها، جوانه‌ها یا شاخه‌های فرآوری شده بوته چای گونه Camellia sinensis به مدت چند دقیقه درآب داغ درست می‌شود. فرآوری آن می‌تواند شامل اکسیداسیون، حرارت دهی، خشکسازی و افزودن گیاهان، گلها، چاشنیها و میوه‌های دیگر به آن باشد.

چای یک منبع طبیعی از کافئین، تئوفیلین، تیانین و آنتی اکسیدان‌ها است، اما تقریباً بدون چربی، کربوهیدرات‌ها، یا پروتئین. آن دارای طعمی مطلوب است که کمی تلخ و گس می‌باشد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چای خوب برای آرامش 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان