امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کسب و کار های و حرکت به سمت اینترنت

#1
کسب و کار های و حرکت به سمت بازاریابی جدید

یکی از پر کاربرد ترین شیوه های تبلیغات در دنیای اینترنت ارسال ایمیل می باشد. امروزه امکان ارسال ایمیل در تعداد بالا و کمترین زمان به سهولت امکان پذیر است. باید توجه داشته باشید که در طراحی سایت باید امکانات سایت خود را به صورتی قرار دهید که مشتریان شما ایمیل خود را در اختیار شما قرار بدهند و به این صورت وفاداری خود به سایت شما را نشان دهند. در صورتی که بتوانید بانکی از ایمیل های مشتریان بالقوه را نیز جمع آوری کنید می توانید به صورت مقطعی محصولات و خدمات جدید خود را از طریق ایمیل به اطلاع آنها برسانید و از آنها بخواهید که از سایت دیدن کنند. با ارسال ایمیل به مشتریان در صورتی که آنها آدرس سایت شما را نیز فراموش کنند باز این امکان را دارند که به سایت شما بازگردند. از طریق ارسال ایمیل می تواند از مشتریان خود نظر سنجی کرده و از نظرات و پیشنهادات آنها در بهتر نمودن کسب و کار خود بهره ببرید. بازاریابی از طریق همکاری در فروش

همکاری در فروش یا همان Affiliate Marketing نوعی از بازاریابی است که در آن افراد خارج از مجموعه شما محصولات و خدمات شما را به فروش می رسانند و در ازای این فروش کسب درآمد می کنند. این کار در فضای آنلاین نیاز به ساز و کارهای مناسبی دارد تا بتوان همه چیز را مرقوم و ثبت داشت و همچنین اینکه فرد بتواند به شکل صحیح کار فروش را به انجام برساند خود نیاز به راهکارهای تخصصی دارد.
برندسازی با استفاده از تجربه کاربری در دل تمامی شیوه های بازاریابی، مقوله تجربه کاربری نهفته است و این در واقع نوعی زیرساخت برای تبلیغات در فضای مجازی محسوب می شود. اینکه بتوان با استفاده از ایجاد حس خوب در کاربر در تقابلش با کسب و کار آنلاین شما اقدام به فروش کرد، تکنیکهای مختلفی را میطلبد که نسبت به نوع هر کسب و کار متفاوت است و باید با تحقیق به آن رسید.
دیجیتال مارکتینگ یا در واقع همان بازاریابی دیجیتال نوعی از بازاریابی است که با استفاده از ابزار های الکترونیکی از قبیل رایانه و تلفن های هوشمند و یا به کمک کانال ها و بستر های الکترونیکی از جمله وب سایت ، پست الکترونیک و شبکه های اجتماعی مانند تلگرام به معرفی محصولات و خدمات مورد نظر می پردازد و از این طریق مشتری خود را جذب می نماید.
سه چالش بزرگ در این ‌بین وجود دارد، اول این‌که تنوع رسانه‌های آنلاین باعث می‌شود تا صاحبان برند برای برنامه‌ریزی و فعالیت در هر رسانه با مشکل روبرو شوند؛ ده‌ها شبکه اجتماعی ، سرویس‌های ایمیل مارکتینگ و وب‌سایت‌های پربازدید تنها بخشی از رسانه‌های آنلاین هستند .
دوم هزینه پایین و باور اشتباه به عدم نیاز به تخصص در رسانه‌های آنلاین، در مقایسه با سایر رسانه‌ها است که باعث می‌شود تعداد زیادی از برندها با رویکردهای حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای برای تبلیغ به این فضا هجوم بیاورند و این خودش سبب تشدید رقابت می‌شوند .
سوم اینکه انفجار این‌ همه اطلاعات در رسانه‌های آنلاین باعث می‌شود مخاطب شما با حجم زیادی از تبلیغات روبرو شوند. بسیاری از این افراد با واقعیت آن کالا یا خدمات آنها آشنایی نداشته و سبب کم شدن اعتماد مصرف‌کننده نسبت به همه تبلیغات در فضای مجازی می‌شوند.
تبلیغات راهکاری مناسب برای بازاریابی الکترونیکی
تأثیرگذاری این روش بر مشتریان بستگی به هنر شما دارد. تبلیغات باید به گونه ای باشد که برای کاربران آزار دهنده نباشد و توجه آنها را جلب کند. استفاده از تبلیغات بنری مرسوم است و از بهترین روش های تبلیغات در سایت به شمار می رود. البته در گذشته استفاده از برخی تبلیغات تصویری به دلیل پایین بودن سرعت اینترنت چندان کارایی نداشت ولی امروزه روش های متعددی وجود دارد که با بهبود سرعت اینترنت می توان به صورت نوآورانه از آنها استفاده کرد. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیجیتال مارکتینگ مزایای بسیاری دارد. از جمله در دسترس بودن همیشگی و نیز هزینه های پایین. این روش ها می تواندد در بیشتر کسب و کارها بازدهی مطلوب داشته باشد و نتیجه بدهد. با رشد و توسعه روز افزون روش های دیجیتال مارکتینگ استفاده از روش های قدیمی کاهش یافته است.
با وجود توجه ویژه واحد‌های بازاریابی به تولید محتوای جذاب، بسیاری از تولیدات آن‌ها ارزشمند نیست. آن‌ها در بسیاری از موارد بدون توجه به کیفیت محتوای تولید شده، تنها به دنبال کمیت هستند، غافل از آن که راز موفقیت این شکل از بازاریابی دیجیتال، تولید محتوای خاص و شیوه ارائه آن است.
گوگل و بسیاری از موتورهای جستجوگر از توانایی ارزیابی محتوای مطالب منتشر شده روی شبکه اینترنت برخوردارند و با سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته، توانایی این موتور‌ها در حال افزایش است. به عنوان مثال گوگل در جستجوی اینترنت متون کمتر از ۲۰۰ کلمه را محتوای ضعیف می‌نامد و به چنین مطالبی در نتایج جستجو توجه کمتری نشان می‌دهد.
پیش‌بینی چهارم برای آموزش دیجیتال مارکتینگ:
محبوبیت ویدئو Video Marketing به عنوان یک محتوای جذاب در بازاریابی دیجیتال همچنان ادامه خواهد یافت. با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژیک اخیر، استفاده از ویدئو به عنوان ابزاری برای برقراری ارتباط با مخاطب افزایش یافته‌است.
۵۲ درصد از فعالان حوزه بازاریابی معتقدند که ویدئو در مقایسه با دیگر شکل‌های محتوایی بالاترین میزان بازگشت سرمایه‌گذاری ROI را به همراه دارد و استقبال ۹۳ درصدی بازاریاب‌ها از ویدئو برای بازاریابی دیجیتال نیز به همین خاطر است.با توجه به گسترش نفوذ دستگاه‌های هوشمند، نظیر موبایل و تبلت، پیش‌بینی می‌شود که تا سال ۲۰۱۷ پخش ویدئو ۷۴ درصد از ترافیک اینترنت را به خود اختصاص دهد و فعالان ارتباطات نیز معتقدند که ویدئو یکی از سه ابزار اصلی بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Shocked تورم در ایران به کدام سو حرکت می‌کند؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان