امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فرانسه برترین مقصد توریستی در اروپا

#1
سلام به همه دوستان عزیزم. حالتون چطوره بچه ها؟ خوبین؟ رو به راه هستین ان شالله؟ ایام به کام هست؟ آرزو می کنم تنتون سالم باشه و همیشه ایام به کامتون. درباره کشور فرانسه و تور نوروزی اون یه مطلب آماده کردم براتون که امیدوارم خوب باشه و خوشتون بیاد


اگر فرانسه را قلب توریستی اروپا بنامیم، بدون شک فرانسه یکی از پرطرفدارترین کشورهای توریستی اروپا به شمار می رود، شهر پاریس(پایتخت فرانسه) یکی از بزرگترین قطب های توریستی اروپا و دنیا به شمار می رود، تقریبا تمام مردم دنیا و حتی خود اروپایی ها آرزوی یکبار رفتن به پاریس را دارند، اگر شما هم آن دسته از افرادی هستید که به فرانسه علاقه دارید و دوست دارید حداقل یکبار در زندگی تور فرانسه را تجربه کنید این مقاله را کامل بخوانید.

نوروز 96 با تور فرانسه
فرانسه کشور پنیر، تاریخ و هنر

شاید جالب باشد که بدانید اروپایی ها کشور فرانسه را با پنیر می شناسند، در این کشور صنعت دامداری یکی از قدرتمندترین صنایع بوده و لبانیات ( از جمله انواع پنیر) مهمترین صادارات غذایی فرانسه را تشکیل می دهد. یکی از جذابیت های فرانسه برای بسیاری از گردشگران همین پنیرها و شیرنی ها می باشد، رستوران های فرانسوری آداب و رسوم و فضای خاص خود را دارند و لذت خوردن غذا در رستوران های پاریس یکی از صدها خاطره ی خوبی است که شما می توانید با تور فرانسه آن را تجربه کنید.

نوروز 96 با تور فرانسه

از نظر تاریخی کشور فرانسه دست کمی از دیگر کشورهای دارای تمدن ندارد و از دوران های مختلف آتلانتیس، قرن 14، روم باستان، لویی شانزدهم، قرون وسط و قرن 19 و انقلاب صنعتی آثاری را به یادگار دارد، مهم ترین موزه های دنیا در این کشور بنا شده اند و بازدید از موزه ها یکی از هیجان انگیز ترین جاذبه های گردشگری برای توریست ها محسوب می شود. اولین روزنامه و مایشن چاپ، اولین تلگراف، کایت و... همگی در موزه های کشور فرانسه قرار گرفته اند، از جمله معروفترین موزه های فرانسه می توان به لوور پاریس و موزه هنرهای فرانسه نیز اشاره کرد.


سفر به فرانسه

اما زیبایی و جذابیت فرانسه تنها به موزه ها و رستوران های آن خلاصه نمی شود، فرانسه یکی از بزرگترین پاتوق های هنرمندان دنیا است، به جرات می توان گفت که بزرگترین موزیسین ها، تاتر ها، نقاشی ها و دیگر آثار هنری در این کشور قرار گرفته اند. در فرانسه درجه سه ترین تاتر ها شلوغ هستند و تمام مردم به تئاتر و دیگر هنرها علاقه ی ویژه ای دارند.
معروفترین جاذبه های گردشگری فرانسه
برج ایفل

برج ایفیل یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری اورپا به شمار می رود، این برج تاریخی که نماد شهر پاریس است، اگر به فرانسه سفر می کردید برای رفتن به برج ایفل عجله نداشته باشید، چون چیز خاصی ندارد، شما میتوانید پیاده از به فراز این برج بروید و یا این که چند ساعت در صف آسانسور منتظر بمانید.

برج ایفل
موزه لوور

یکی از اصلی ترین جذابیت های تور فرانسه موزه ی لوور است، این موزه با داشتن کلکسیونی از اشیای قیمتی از کل جهان و تاریخ های مختلف یکی از جذابترین نقاط توریستی فرانسه به شمار می رود، این موزه که در کاخ لوور قرار دارد زمانی محل اقامت خانواده ی پادشاه فرانسه بوده است.

موزه لوور
کلیسای نوتردام

یکی دیگر از جاذبه های تاریخی فرانسه کلیسای تاریخی نوتردام است، این کلیسا محل اتفاق بزرگترین و سرنوشت سازترین اتفاقات در تاریخ فرانسه است. این کلیسا یکی از اولین کلیساهای در سبک گوتیک است.

کلیسای نوتردام
شانزه لیزه

شاید نیازی نباشد که درباره شانره لیزه فرانسه توضیحی دهیم اما با این حال از آنجایی که خیلی ها این خیابان معروف در پاریس را با مرکز خرید اشتباه می گیرند، مختصری درباره آن توضیح می دهیم. خیابان شانزه لیزه که از میدان کونکورد تا طاق پیروزی کشیده است، مغازه، بوتیک و رستوران های مختلفی را در بر می گیرد، انتهای این خیابان زیبا به طاق پیروزی می رسد، این طاق در سال 1836 در زمان حکومت ناپلئون ساخته شد.

شانزه لیزه
سفر به فرانسه

اگر شما قصد سفر به فرانسه را دارید تعطیلات نوروز پیش رو فرصت خوبی سفر به فرانسه است، اما پیش از سفر به خاطر داشته باشید، قیمت تور فرانسه نسبت به دیگر تورهای نوروزی بالاتر است و البته از طرفداران زیادی برخوردار است، از این رو بهتر است که شما از یک ماه قبل به آژانس مسافرتی سر بزنید تا هم از قیمت تور اطلاع پیدا کنید و هم این که تور خود را رزرو کنید. در انتها توصیه می کنیم حتما نوروز 96 با تور فرانسه را تجربه کنید.

سفر به فرانسه


منبع:

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://xn--mgbfval5fsbjc.mihanblog.com
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تلویزیون شهری
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کوچینگ
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Wink سریع ترین ترن هوایی های اروپا که باید تجربه کنید!
Rainbow بهترین روش مهاجرت از طریق طرح بلوکارت اروپا؟
  مقصد ییلاقی استان مازندران
  مقصد گردشگران حرفه‌ای کجاست؟ +عکس
  شهرهای توریستی که نمی‌شناسید! حتی اسمشان را هم نمی‌توانید "تلفظ کنید!"
  بهترین شهر های اروپا برای سفر پاییزی!!!
  ۹ شهر ارزان اروپا برای زندگی
  مقصد جدید گردشگران مسلمان کجاست (عکس)
  دیدنی های اروپا
  مقصد جدید گردشگران مسلمان کجاست (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان