امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ماجرای محسن چاوشی،داریوش مهرجویی و فیلم سنتوری 2

#1
چندی پیش خبر دعوای مهرجویی با محسن چاوشی منتشر شد و در این روزها هم خبر بیانیه شریفی نیا بر علیه محسن چاوشی بازتاب رسانه ای پیدا کرد . در تمام این اتفاقات محسن چاوشی هیچگونه پاسخی به جنجالها نمی داد تا اینکه کاسه صبر اش لبریز می شود و تمام اتفاقات پیرامونش را با یک بیانیه جواب می دهد .



ماجرای محسن چاوشی،داریوش مهرجویی و فیلم سنتوری 2 1


دعوای مهرجویی و محسن چاوشی

مهرجویی کارگردان فیلم سینمایی سنتوری در یک مصاحبه جنجالی گفت :من از محسن چاوشی دلگیرم ما این همه به ایشان بها دادیم تا مجوزش را بگیرد از آخر درخواست ۵۰۰ میلیون تومان را برای خوانندگی در فیلم سنتوری از من می خواهد . اما ایراد ندارد من یکی بهتر از محسن چاوشی را معرفی میکنم تا به ایشان بفهمانم بهتر از شما هم در ایران بسیارند .
این صحبتهای جنجالی مهرجویی بود بر علیه محسن چاوشی و مثل همیشه خواننده سرشناس وارد حاشیه نشد و هیچ جوابی به مهرجویی نداد . میتوانید اصل ماجرای دعوای مهرجویی و محسن چاوشی را به تفسیر از طریق لینک زیر مطالعه کنید .


صحبتهای جنجالی شریفی نیا

شریفی نیا که به تازگی به عنوان عوامل فیلم ساز سنتوری ۲ معرفی شد هنوز نیامده مصاحبه جنجالی دیگری را ترتیب داد و گفت :اصلا نگران نباشید محسن چاوشی یکی از ارکان اصلی فیلم هستند امکان ندارد بدون محسن چاوشی فیلم کلید بخورد . صحبتهایی که از طرف مهرجویی و محسن چاوشی شنیدید بیشتر شبیه به تبلیغات بود به هرحال برای معروفیت فیلم کمی حاشیه لازم است . محسن چاوشی و مهرجویی خیلی هم رفیق هستند و روابط خوبی با هم دارند .

همین صحبتها کافی بود که تیتر خبرگزاریها پر شود از کنایه و متلک بر علیه محسن چاوشی, تبلیغات محسن چاوشی برای سنتوری ۲ , دعوای دروغین , بازگشت محسن چاوشی به سنتوری ۲ و …. تمام این اتفاقات کاسه صبر محسن چاوشی را لبریز کرد و مجبور به پاسخگویی شد .


جوابیه محسن چاوشی

در ابتدا محسن چاوشی نسبت به حضورش در فیلم سنتوری ۲ از اساس موضوع را تکذیب کرد . سپس در مورد اتفاقات پیرامونش در چند وقت اخیر گفت :متاسفانه در کشور ما اگر کسی جواب حاشیه های را ندهد فکر میکنند جوابی برای گفتن ندارد اما اینطور نیست شما از همان ابتدای فعالیت من پیگیر باشید تا به الان توهینی به کسی کردم یا به این آقایان ناسزا گفتم ؟ نه .

ولی نمی دانم این همه ناسزا و فحاشی در مورد من چرا ؟ من را نامرد خطاب کردن , بی چشم و رو , بی معرفت و بعد از مدتی گفتن یکی را میاریم که روشو کم کنه..!!! این دوستان دیگر از حدش گذشته اند, نمیدانم چه سودی برایشان دارد که دائما از طریق اسم من وارد حاشیه می شوند . (منظورشون اینه که از طریق اسمم دارید تبلیغات فیلمتون رو می کنید) . من از همان ابتدا برای فیلم سنتوری ۲ آرزوی موفقیت کردم و هیچ صحبتی را با شریفی نیا و مهرجویی نداشتم و ندارم . اما نمی دانم چرا با وارد کردن اسم من قصد سوء استفاده را دارند . برای چندمین بار متوالی می گویم من با فیلم سنتوری ۲ هیچ همکاری نخواهم کرد . لطفا این آقایانی که میخواهند از اسم من برای تبلیغاتی استفاده کنند دیگر به این ماجرای خاله زنکی پایان دهند .



داریوش مهرجویی: چاوشی خیلی چیزها را یادش رفته!


کارگردان مطرح سینمای ایران در پاسخ به صحبت‌های تند دو روز گذشته محسن چاوشی گفت: «من با خواندن جملات ایشان واقعاً متأثر شدم. ایشان خیلی چیزها را یادشان رفته و حالا که به‌دلیل حضور در «سنتوری» توانسته مجاز شود، نمی‌داند که هنوز نان «سنتوری» را می‌خورد. محسن چاوشی التماس هم بکند، اجازه بازگشتش را نمی‌دهم! با چند گروه دیگر وارد مذاکرده شده‌ایم که در صورت تأیید نهایی، نام آنها منتشر خواهد شد.»داریوش مهرجویی درباره گزینه «گروه چارتار» برای حضور در «سنتوری 2» نیز گفت:«فعلاً نمی‌توانم تأیید یا تکذیب کنم تا مذاکرات نهایی اتفاق بیفتد. گزینه‌های زیادی مد نظر ما است که تنها در صورتی که به تصویب نهایی و انعقاد قرارداد ختم شوند، نام آنها منتشر خواهد شد.»
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Music بیوگرافی محسن ابراهیم زاده!!!
  کدوم اهنگ محسن یگانه رو دوس داری؟؟؟؟ اگه طرفدارشی بیا تو
Music محسن های خواننده
Star محسن شریفیان: حمایت نمی‌شویم و حمایت نمی‌خواهیم | جشن نی‌انبان سال آینده در جنوب برگز
Thumbs Up گلایه‌های تند و تیز بهروز صفاریان از محسن چاوشی!
  ۩۞۩ بررسی کوتاه آلبوم "اخ" از محسن نامجو + متن ۩۞۩
Music آلبوم «بی نام» محسن چاوشی پنجم آذر منتشر می شود
Music نی انبان اهدایی محسن شریفیان در موزه بروکسل رونمایی شد
Music محسن کرامتی: شهرام ناظری شاگرد شجریان نبود/ همایون شجریان تاج سر خوانندگان نسل جدید ا
Music تازه‌ترین آلبوم محسن شریفیان رونمایی شد/روایتی از موسیقی «شیبکوه»

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان