امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اخبار سلنا گومز

#1
12:37 EST, 18 October 2016



سلنا به صرف سیگار در تنسی...


آخرین تصاویری که از سلنا گومز منتشر شده او را در مرکز بازپروری ِ تنسی نشان می دهد که بیرون از محوطه در حال گردش است و سیگار می کشد. قبلا در هفته گذشته اعلام شده بود که او به این مرکز برای بهبود افسردگی و اضطراب خود مراجعه کرده است.

سلنا روز سه شنبه 27 مهرماه در حالی که لباسی خاکستری رنگ و شلوار جین مشکی به تن داشت بیرون از محوطه مرکز بازپروری تنسی مشاهده شد. روی دست چپش هم یک پانداژ دیده می شد.  در این گردش کسی هم او را همراهی می کرد و با هم به خنده و صحبت مشغول بودند؛ آرایشی به چهره نداشت و موهای قهوه تیره اش هم کوتاه بود.

همین سی ام آگوست امسال بود که سلنا اعلام کرده بود که به مدتی زمان نیاز دارد تا به سلامتی و اضطراب و افسردگی ای که با آن دست به گریبان است رسیدگی کند. این اضطراب ها و افسردگی ها ناشی از بیماری لوپوسی است که این ستاره مو-قهوه ای چند سالی است به آن دچار است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلنا هفته پیش هم در یک پاساژ و پس از آن همراه با مادربزرگش و مادرش در یک رستوران سرراهی دیده شده و عکس هایی از او منتشر شده بود.

مرکزی که سلنا در آن است تنها مرکز ِ تخصصی زنان در سیمور به شما می رود که با مراتع و درختان زیادی محصور شده تا حریم اطراف آن محفوظ بماند. در سال 2014 نیز سلنا مدتی را در یک مرکز بازپروری در آریزونا گذرانده بود. در سال 2015 در گفتگو با سایت بیلبورد گفته بود که به آنجا رفته تا مدتی را صرف خودش کند. او اضافه کرده بود که "در آنجا به درمان بیماری لوپوس خود مشغول بودم و تحت شیمی درمانی هم قرار گرفتم. دلیلش فقط همین بود. قرار نیست که حتما سکته کرده باشم."


اخبار سلنا گومز 1


اخبار سلنا گومز 1


اخبار سلنا گومز 1


اخبار سلنا گومز 1


اخبار سلنا گومز 1


اخبار سلنا گومز 1


اخبار سلنا گومز 1


اخبار سلنا گومز 1
پاسخ
 سپاس شده توسط maryam goly ، Berserk ، ⓢⓘⓛⓔⓝⓒⓔ
آگهی
#2
دوران بازپروری سلنا تاکنون شبیه هر چیزی بوده جز یک تجربه موفق و اثربخش. او که اخیرا به اقامتگاه بروکهاون در تنسی رفته است باعث نگرانی خانواده اش شده است. به نقل از منبعی که این خبر را اختصاصا با سایت In Touch در میان گذاشته، "همه نگران هستند، سلنا دائم می گوید که جانش دارد به لبش می رسد و می خواهد مرکز درمانی را ترک کند و یک درمان سرپایی را شروع کند" اما با توجه به وضع روحی و افسردگی و اضطراب هایی که به آن دچار است این تصمیم چندان عملی به نظر نمی رسد. پیش از این منبعی اعلام کرده بود که انتظار می رود سلنا ماه ها در این مرکز به درمان خود مشغول باشد.


Oct 20, 2016 3:33PM | by In Touch Weekly
پاسخ
 سپاس شده توسط Berserk ، ⓢⓘⓛⓔⓝⓒⓔ
#3
بازگشت سلنا به اینستاگرام با پیام تبریک عید شکرگزاری

در حالی که سال 2016 از لحاظ حرفه‌ای سالی پربار برای سلنا بود، از جنبه‌های شخصی اما سالی سخت و دشوار برای او رقم خورد. او در این سال در کنار تمام موفقیت‌ها و درخشش‌های که داشت، با بیماری لوپوس و عوارض روحی آن دست و پنجه نرم می‌کرد؛ ناراحتی‌هایی که آنقدر جدی بود که او را به کناره‌گیری موقتی از فعالیت هنری و رسانه‌ای وا داشت.
با این همه تمام این اتفاقات ناگوار باعث نشد که او از ارایه سخنرانی پراحساس خود در مراسم جوایز موسیقی آمریکا (AMA) در 20 نوامبر امسال و ابراز پیام قدردانی گرم و صمیمانه خود برای هواداران پرشورش به مناسبت عید شکرگزاری در اینستاگرام غافل بماند.


اخبار سلنا گومز 1


او در پیام خود نوشت که «امسال چیزهایی زیادی وجود داشت که بخواهم برایشان قدردان باشم. امسال سخت‌ترین و در عین حال پرثمرترین سال زندگی‌ام بوده تا الآن. امسال در نهایت نبرد "کافی نبودن" را جنگیدم و قصدم فقط این بوده که محبتی را که شما دوستان در این سال‌ها به من ابراز داشته‌اید پاسخی داده باشم و نشان بدهم که چقدر در نظر داشتن شماها برایم مهم است. با متانت از روی ایمان، مهربانی همیشه پیروز است. دوستتان دارم بچه‌ها. خدا یارتان.»
سلنا از زمانی که در تابستان گذشته اعلام کرد قرار است برای رسیدگی به سلامتی‌اش مدتی را از دنیای موسیقی فاصله بگیرد، با هوادارانش رو-راست سخن گفته و موج پرشور حمایت‌هایی که آنها برای بازگشت هر چه زودتر او نشان داده‌اند هم در نوع خودش بی‌سابقه بوده که در ساده‌ترین حالت می‌شود  واژه "دل‌گرم‌کننده" را برای توصیف آن پیدا کرد.
نمی شود تاریخ دقیقی را برای زمان بازگشت او به دنیای موسیقی و ادامه فعالیت‌های هنری‌اش تعیین کرد، اما در حال حاضر مساله که بیش از هر چیز حایز اهمیت است این است که او بی‌پرده و جسورانه دارد به خودش و سلامتی‌اش رسیدگی می‌کند.
پاسخ
 سپاس شده توسط ⓢⓘⓛⓔⓝⓒⓔ
#4
حرف‌های سلنا گومز در مراسم جوایز موسیقی امریکا (AMA)

سلنا یکشنبۀ پیش (20 نوامبر 2016) پس از مدت‌ها دوری از صحنه و دنیای موسیقی در مراسم جوایز موسیقی آمریکا (AMA) حضور پیدا کرد و جایزۀ هنرمند زن محبوب پاپ/راک را دریافت کرد. حرف های او در این مراسم بسیار پراحساس بود و رُک و رو-راست دربارۀ دشواری‌ها که در این چند مدت متحمل شده صحبت کرد.

سلنا با چشمانی اشک‌آلود بیان کرد که «در سال 2014 این صحنه اولین جایی بود که من با خود واقعیم و صد در صد صادقانه با شما رو به رو شدم. فکر می‌کنم که پر بی‌راه نباشد اگر بگوییم خواهی نخوهی اکثر شما خیلی چیزها را دربارۀ زندگی من می‌دانید؛ من باید توقف می‌کردم، چون همه چیز داشتم و از درون شکسته و داغون بودم. و تا جایی که شما را مایوس نکنم سعی کردم ادامه بدهم؛ اما آنقدر زیاد دوام آوردم و همچنان ادامه دادم که از خودم غافل شدم.»

سلنا سپس در حالی که به قلبش اشاره می کرد ادامه داد که «من نمی‌خواهم که جسم و بدنتان را در اینستاگرام ببینم، می خواهم که آن چیزی را که اینجاست (در سینه‌تان) ببینم.  قصدم این نیست که کسب اعتباری کرده باشم، و نه اصلا دیگر به چنین چیزی نیاز دارم. تمام آن چیزی که از صمیم قلب می‌توانم بگویم این است که واقعا قدردان این هستم که به من این فرصت داده شده تا بتوانم آنچه را که در هر روز بخصوصی دوست دارم با افرادی که دوستشان دارم تقسیم کنم. و از همین جا باید به هوادارنم بگویم خیلی خیلی ممنون؛ شماها بدجور وفادار هستید و واقعا نمی دانم چکاری باید انجام بدهم که شایسته شما باشد. اگر شکسته هستید، نبایستی شکسته باقی بمانید. اگر اینکه شما به من احترام می‌گذارید یا نه اهمیتی نداشته باشد، اما یک چیز هست که باید درباره من بدانید؛ من برای مردم ارزش قائلم؛ ممنون از شما بابت این جایزه؛ این متعلق به شماست»


اخبار سلنا گومز 1

اخبار سلنا گومز 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ⓢⓘⓛⓔⓝⓒⓔ
#5
تیپ رمستانی سلنا در لس آنجلس

پنج شنبه 30 دی ماه 1395

اخبار سلنا گومز 1


اخبار سلنا گومز 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اخبار و چارت های Taylor Swift و خوانندگان خارجی
  سلنا و جاستین دوباره با هم :)
  دکوراسیون منزل زیبای سلنا گومز*خیلی خوجله ^__^
Music سلنا گومز رکورد اینستاگرام را شکست!
Music حمایت سلنا گومز از مهاجران غیرقانونی
  سلنا گومز: سرانجام به سنی رسیده‌ام که تنها بودن را دوست دارم
  سلنا گومز: آهنگ‌هایی که از لحاظ عاطفی با مردم ارتباط برقرار می‌کنند محبوب من هستند
  واکنش رئیس اینستاگرام به انتقادات سلنا گومز
  معنی نوشته پروفایل سلنا چیست؟ Light, space, zest -that’s God
  بیل مری: مامان کاش زنده بودی سلنا را می دیدی!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان