امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تبلیغات در شبکه های اجتماعی و تاثیر اقتصادی فروش

#1
بسیاری از کاربران برای اطلاع از اخبار و دور همی با دوستانشان از این شبکه ها استفاده می کنند.از این رو رهگذران از این شبکه ها خواه نا خواه به مشتری های مجازی تبدیل می شوند.

امروزه شبکه های اجتماعی مختلفی همچون فیسبوک،توئیتر،گوگل پلاس کاربران بسیاری را در سرتا سر دنیا جذب نموده اند، هر یک از این شبکه های اجتماعی ویژگی های منحصر به فردی داشته و خدماتی اختصاصی در زمینه های مختلف کسب و کارهای اینترنتی و تجارت الکترونیک ارائه می دهند.

به همین دلیل زمینه مناسبی برای رشد و گسترش مشاغل و ارتباط بین شرکتها و متخصصین در حوزه های مختلف فراهم شده است. این رسانه ها بهترین مکان برای برقراری ارتباط صمیمی با مخاطبان هستند، علاوه بر تولید محتوا فرصتی برای جذب مخاطبان جدید هم هستند.

برندهای مطرح دنیا با تولید محتوای مرتبط و مناسب، از این رسانه‌های سودمند برای حفظ محبوبیت خود استفاده می کنند. فعالیت در شبکه های اجتماعی تنها به افزایش تعداد دنبال کننده‌ها و تعداد Like های بالا برای هر پست شما محدود نمی‌شود.


شبکه‌های اجتماعی که به شکل قانونی در کشور به فعالیت می‌پردازند، آنچنان که باید و شاید مورد استقبال نگرفته‌اند، اما با این حال همین شبکه‌ها طرفداران و کاربران خاص خود را دارند که از قضا تجارت‌های متفاوتی هم در بین اعضای آن همچون جابه‌جایی لایک‌ها و فن ها در بین صفحه‌های پرطرفدار مرسوم است.

شبکه‌های اجتماعی روند تبلیغات اینترنتی در محیط وب را با تغییر روبه‌رو ساخته است، مدت‌ها قبل از گسترش شبکه‌های اجتماعی و با ارائه مفهومی به نام Outbound Marketing شروع به تغییر کرد.

شبکه های اجتماعی امروزه جایگاه مناسبی در بین عموم به دست آورده اند و با توجه به دسترسی آسان روز به روز استقبال از این پدیده رو به افزایش می باشد. با رشد شبکه های اجتماعی فعالیت های تجارت الکترونیک وارد مرحله جدیدی شده است، ارتباط بین بازدیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات و همچنین خریداران و فروشندگان افزایش یافته و ارتباط بین سازمان ها و شرکتها نیز بهبود یافته است که از این طریق کمپین های بازاریابی نوینی همچون بازاریابی شبکه های اجتماعی به وجود آمده است.

یکی از شیوه‌هایی که به تازگی و در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی رایج شده است دادوستد لایک است به این صورت که پیج‌های پرطرفدار با در نظر گرفتن هزینه‌هایی اقدام به تبلیغ پیج‌ها و جذب لایک یا همان کاربران خود به سمت پیج‌های تبلیغ دهنده می کنند.

جدید ترین روش های بازاریابی و تبلیغات اینترنتی در دنیا :

1 – تبلیغات بصورت بنر های انیمیشن در چند وب سایت پربازدید که از هزینه های بالایی برخوردار است.

2 – اگر قدرت پرداخت هزینه های سنگین را ندارید می توانید تبلیغات بنری خود را توسط سایت های تبلیغات کلیکی انجام دهید تا تبلیغات شما با هزینه مورد نظر شما در چندین سایت پربازدید نمایش داده شود. این سیستم تبلیغات در بسیاری از کشور ها توسط شرکت گوگل انجام می شود.

3 – تبلیغات متنی در سایت هایی با رنک بالای گوگل.

4 – تبلیغات در گوگل قطعا یکی از موثر ترین روش های تبلیغاتی است که متاسفانه در ایران هم از طرف شرکت گوگل و هم از طرف سیستم فیلترینگ ایران تحریم شده است.
مطالب افراد دیگر را به اشتراک بگذارید
اشتراک گذاری و retweeting مطالبی که افراد ارسال کرده اند می تواند اعتماد و علاقه زیادی بین افراد و پیروان شما را افزایش دهد. اولاً نشان می دهد که شما در وب سایت به عنوان یک شخص معمولی حضور دارید و فقط برای ارسال لینک وب سایت تان به افراد در آن محیط قرار نگرفته اید. هر مطلب مرتبطی که شما به اشتراک می گذارید، ارزش و اعتباری را برای آنهایی که مطالب را برایشان به اشتراک گذاشته اید اضافه می نماید. اکثر مواقع آنها به همین دلیل به شما به همان اندازه علاقه مند می شوند که خود شما مطلب ایجاد نمایید. ثانیاً این امر به پیروان شما نشان می دهد که اگر هر یک از آنها یک مطلب با کیفیت ایجاد کنند، شانس اینکه شما زمان خود را صرف اشتراک گذاری مطالب آنها نمایید، وجود خواهد داشت.
5- از دیگران یاد بگیرید
اگر هنوز به انجام کاری که برای موفقیت در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بازاریابی شبکه های اجتماعی مطمئن نیستید، باید بدانید که یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید، نگاه کردن به کارهای کسانی است که در حال حاضر در این کار موفق هستند و ببینید که آنها چگونه و از چه روشی کار انجام می دهند. با افرادی که اهداف آنها با شما یکی است ملاقات نمایید که دارای تعداد زیادی دوست و طرفدار هستند و ببینید که آنها چطور با مخاطبان خود در شبکه در تعامل هستند. تکنیک های مختلفی که آنها به کار می برند را یاد بگیرید و راهی را پیدا کنید که شما هم بتوانید از طریق بازاریابی شبکه های اجتماعی مانند آنها طرفداران خود را گسترش دهید.
5 - دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تبلیغات در شبکه های اجتماعی نیز یکی از هدفمند ترین و موثر ترین روش های آنلاین مارکتینگ است که مانند تبلیغات گوگل در ایران غیر قابل استفاده است.

6 – تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه با نمایش در شبکه های ویدئو آنلاین، یکی از جدیدترین و بهترین روش ها می باشد که با کمترین هزینه می تواند تاثیرگذاری بسیاری داشته باشد.

7 – ایمیل مارکتینگ ، تبلیغات بسیار هدفمند که درصورتی که برای بانک ایمیل مخاطبان خود ارسال کنید به سرعت نتایج موثر آن را خواهید دید.

8 – تبلیغات در برنامه های اندروید و ios آیفون برای شرکت هایی که اپلیکیشن موبایل و یا سایت با نسخه مخصوص موبایل دارند ، بهترین روش می باشد.

9 – رپرتاژ آگهی در خبرگزاری ها و سایت های خبری با لنیک به سایت شما می تواند هم از نظر برندسازی و هم از نظر سئو (بررسی رتبه) برای سایت شما بسیار مفید باشد.

10 – درج آگهی رایگان لینک دار در سایت های نیازمندیها برای بهینه سازی سایت در نتایج گوگل یکی از روش های سنتی و موثر تبلیغاتی است.

11 – روش جدیدی برای فروش بهتر محصولات فروشگاه های اینترنتی وجود دارد که در اروپا و آمریکا توسط سایت آمازون و در ایران توسط فروشگاه اینترنتی ارائه می شود، که در این روش وب سایت آمازون محصولات فروشگاه ها را در سایت خود قرار می دهد و کاربران با کلیک بروی آن به وب سایت اصلی فروشنده لینک می شوند و خرید از آنجا انجام می شود.

12 – فروش محصولات و خدمات از طریق سایت تخفیف و خرید گروهی، یکی از جدیدترین و کم هزینه ترین روش های تبلیغاتی است که هم اکنون در ایران نیز اجرا می شود.

13 – نکته آخر اینکه ایجاد صفحه در شبکه های اجتماعی، انجمن ها و وبلاگ ها و بروز رسانی روزانه آن نیز ضروری محسوب می شود.
پاسخ
آگهی
#2
یکی از بهترین روش های در زمینه تبلیغات انلاین امروزه استفاد از تبلیغات ویدیویی است. برای تجارت‌های مختلف در جهت دست یافتن به مشتری‌هایی که هنوز نتوانستند به آن ها برسند چیست؟ تزریق جلوه ‌ی شخصی و خصوصی مصرف ‌کنندگان به آن تجارت بسیار کارساز خواهد بود.تبلیغات معطوف به بستر فرهنگی، یعنی تبلیغ‌هایی که مصرف ‌کنندگان را بر اساس آنچه جست ‌وجو کرده بودند، هدف قرار می‌دهند؛ برخلاف تبلیغ‌های سنتی که بینندگان یک شبکه‌ ی به‌خصوص را خطاب قرار می‌دهند. طبق یک پژوهش جدید انجام‌ شده توسط شرکت بازاریابی رسانه‌ای IPG Mediabrands و شرکت فناوری شناسایی ویدیوی ZEFR، تبلیغ‌هایی که بافت اجتماعی مخاطب را در نظر می‌گیرند، اثر مثبت ‌تری روی بیننده می‌ گذارند.

ویدئوها قابلیت زیادی را در سرعت دادن به رشد و رونق شرکت شما دارند. اما این زمانی ممکن می شود که به تعداد مناسبی بازدید بگیرند! در این مقاله می خواهیم درباره ی سه راه موثر برای ترغیب مخاطب به تبلیغات ویدیویی صحبت کنیم که بازدید ویدیو های تبلیغاتی تان را در فیسبوک، توئیتر و یوتیوب افزایش می دهند.
تبلیغات ویدیویی فیس بوک

ویدئوها باید کوتاه باشند ، لازم نیست شما زمان زیادی از مخاطبان خود را تلف کنید ، و باید ساده باشند برای اینکه بتوانید به آسانی آنها را ایجاد کنید و در استراتژی بازاریابی آنلاین خود بگنجانید. اگر شما نیاز به یک کارمند حرفه ایی (گران قیمت) دارید تا برای پیام شما انیمیشن های سرگرم کننده ایجاد کند ، دیر یا زود شما مجبور به انتخاب خواهید شد تا بودجه بازاریابی خود را در یک هنر مقرون به صرفه تر استفاده کنید.
طول ایده آل یک ویدئو در فیس بوک ۲۱ ثانیه است. اگر شما می خواهید که ویدئوی عمیق تر و طولانی تری ایجاد کنید ، باید آن را به چند بخش تقسیم کنید و بصورت یک سری ویدئو ایجاد کنید.
بطور روزانه بیش از یک بیلیون نفر وارد شبکه اجتماعی فیسبوک می شوند. از طرف دیگر، آمریکائی ها بطور متوسط، روزانه ۴۰ دقیقه از زمان خود را در شبکه های اجتماعی سپری می کنند. این دو آماری که بیان شد؛ اهمیت زیاد تبلیغات ویدئویی فیسبوک را برای افزایش رونق کسب و کارتان نشان می دهد.
شما باید ویدیوی خود را مستقیماً ( از سایت خود و یا آدرس یوتیوب خود به اشتراک نگذارید!!!) در فیسبوک آپلود کنید. آپلود مستقیم ویدیوهای تان در فیسبوک فواید زیادی دارد که از جمله ی آن، پخش اتوماتیک ویدیوی شماست! فیسبوک بصورت خودکار ویدئوی شما را در صفحات دیگران پخش خواهد کرد که این اتفاق، بیش ترین نوع درگیر کردن افراد را داراست.
یکی دیگر از فواید ویدیوی تبلیغاتی فیسبوک، قابلیت هدف گذاری مخاطبان است. یعنی می توانید از لحاظ علایق، بازاریابی، لیست ها، جمعیتی و … آنها را تفکیک نمائید.
تبلیغات ویدیویی در یوتیوب

یوتیوب (YouTube) وب سایتی است که از سال ۲۰۰۵ آغاز به کار کرده است و هم اکنون مالک آن گوگل است. یوتیوب دارای چند ویژگی مهم است که آن را به وب سایتی یکتا در زمینه ویدیو تبدیل کرده است.
مهمترین ویژگی یوتیوب این است که قبل از ظهور این وب سایت، هیچ وب سایتی بر روی اینترنت وجود نداشت تا افراد بتوانند با کمترین دغدغه بر روی آن ویدیوهای خود را بارگذاری و از طریق آن کسب درآمد کنند.
علاوه بر این یوتیوب مکانی است که در آن نه تنها هر روز، بلکه هر ثانیه محتوایی جدید در حال تولید و عرضه است! آخرین ویژگی یوتیوب را هم می توان به امکان قابل تعمیم دادن آن در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی دانست. مثلا شما به راحتی و تنها با چند کلیک می توانید یک دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تبلیغات ویدیویی در یوتیوب را بر روی پروفایل فیس بوک یا وبلاگ خود نمایش دهید.

در یوتیوب، هدف شما این است که سعی کنید ویدیوهایی که در گذشته آپلود کرده اید بازدیدهای بیش تری به دست بیاورند. بهترین های یوتیوب، ویدیوهایی هستند که در خاطره ها ثبت شوند! تبلیغاتی که افراد را متحیر کرده و یا احساس خاصی را منتقل کنند از جمله ی بهترین ویدیوها به شمار می روند.
در یوتیوب، شما بابت هر یک بازدید پرداخت می کنید. اگر کاربر گزینه ی Skip یا همان “رد کردن” را انتخاب کند (یعنی تبلیغات شما تماشا نشود!) شما چیزی پرداخت نمی کنید.در یوتیوب هم می توانید براساس کلمات کلیدی، علایق، جمعیتی و … هدف گذاری کنید.
تبلیغات ویدیویی ترویجی توئیتر

توئتر، پس از فیس بوک، دومین شبکه اجتماعی بزرگ دنیا محسوب می گردد که تا به امروز توانسته حدود پانصد میلیون کاربر را به خود جذب کند. اخیرا در کشور ایران هم توئیتر بسیار جا افتاده و افرادی که از اینترنت استفاده می کنند به این شبکه اجتماعی جذب شده اند. البته شبکه اجتماعی توئیتر به نسبت فیس بوک بسیار ساده تر بوده و بیشتر بر پایه توئیت کردن است. توئیت در حقیقت پست هایی کوتاه هستند که جمعا باید به صد و چهل کارکتر ختم گردند.
اگر کسب و کار شما بر پایه ی تولید نسل، قرار دارد تبلیغات ویدیویی در توئیتر می تواند از بهترین راه های درگیر کردن مشتریان موجود و آشناشدن مشتریان بالقوه با برندتان باشد.

در اینجا، شما براساس هر ۳ ثانیه ای که کاربر ویدئوی شما را در صفحه نمایش خود به صورت تمام صفحه مشاهده می کند پرداخت می کنید. توئیتر نیز به شما امکان هدف گذاری مخاطبان را می دهد. همچون: استفاده از کلمات کلیدی که در هر توئیت به کار رفته و یا جستجو شده، علایق، برچسب های وبسایت ها، رسانه، هدفگذاری تلویزیون (براساس برنامه های خاصی که مشاهده می کنند) و جمعیتی.

بهترین روش تبلیغاتی در توئیتر استفاده از سیستم تبلیغاتی این شبکه اجتماعی است که امکان آن برای کشور ما وجود ندارد ولی با استفاده از هشتگ ها، توئیت های جذاب و بوسیله به کارگیری یک کاور و عکس پروفایل مناسب، کسب و کار های معتبر می توانند میان کاربران این شبکه اجتماعی مطرح گردند.
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  همتی: تحریم های جدید آمریکا بیشتر اثر تبلیغاتی و سیاسی دارد تا اقتصادی
  قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو انجام شد/ ثبت نام ۲ میلیون نفر برای ۸ هزار خودرو
  قرعه کشی فروش فوق‌العاده ایران خودرو فردا صبح انجام می‌شود
  امکان فروش ۶۰درصد سهام عدالت برای همه بعد از عید غدیر خم
  اعتبار ودیعه مسکن از کجا تأمین شد؟ بانک مرکزی یا فروش اوراق؟
Star چرا مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی 50 درصد افزایش نیافت +جزئیات
Thumbs Up زمان واریز وجه حاصل از فروش سهام عدالت!
Thumbs Up آیا دولت در گام اول فروش داراییهای بورسی موفق خواهد بود؟
Shocked رکود شدید اقتصادی آلمان در سایه کرونا !
  بازاریابی دیجیتال و تاثیر ان در اقتصاد کسب و کارها

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان