امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فراخوان دوم گلکسی نوت 7 شاید در راه باشد!

#1
 علی ارغوان: همان‌طور که در خبرها خواندید به نظر می‌رسد سامسونگ نتوانسته مشکل آتش گرفتن باتری گلکسی نوت 7 را به‌طور کامل رفع کند و حالا متخصصان پیش‌بینی می‌کنند یک فراخوان دیگر هم در راه است!

 
 فراخوان دوم گلکسی نوت 7 شاید در راه باشد! 1


فراخوان گلکسی نوت 7 به دلیل مشکل انفجار باتری برای این شرکت بیش از یک میلیارد دلار هزینه داشت و با این وجود سامسونگ توانست به لطف بخش چیپ‌های خود روند صعودی را در سوددهی حفظ کند. اما یک فراخوان دوم نه‌تنها می‌تواند چهره سامسونگ را نزد کاربران خراب‌تر کند بلکه شاید صدمات جبران‌ناپذیری به بخش موبایل آن وارد کند. همان‌طور که در خبرها خوانده‌اید یک نسخه جدید گلکسی نوت 7 که تمامی ویژگی‌های اعلام شده از نظر سامسونگ برای سلامت و ایمنی را داشت در هواپیما آتش گرفت.



 فراخوان دوم گلکسی نوت 7 شاید در راه باشد! 1


با وجود این‌که سامسونگ یا کمیسیون ایمنی مشتریان آمریکا (CPSC) هنوز این مورد را تأیید نکرده‌اند متخصصان اعتقاد دارد ممکن است یک فراخوان دیگر در راه باشد. پاملا گیلبرت مدیر اجرایی سابق CPSC می‌گوید: «اگر این گوشی نسخه جدید بوده و در جیب او شروع به دود کردن کرده باشد حدس می‌زنم یک فراخوان دیگر در راه است.»

همچنین نانسی نورد یکی از اعضای هیئت مدیری CPSC نیز می‌گوید با این‌که فراخوان دوم بسیار نادر است اما احتمال آن وجود داشته و دردسر بزرگی برای سامسونگ خواهد بود. اگر نسخه جدید گلکسی نوت 7 نیز مشکل داشته باشد حتی ممکن است سامسونگ به کلی قید عرضه آن را بزند چرا که این اتفاق نشان‌دهنده ناتوانی متخصصان سامسونگ در شناسایی عیب و یا رفع آن است.

پاسخ
 سپاس شده توسط ჩяσOσкєη ժяєαм ، ραяα∂ιѕe
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان