امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مشکل عدم برقراری ارتباط بلوتوث آیفون 7 حقیقت دارد

#1
مشکل عدم برقراری ارتباط بلوتوث آیفون 7 حقیقت دارد 1


هرچند مدت زمان زیادی از آغار عرضه رسمی گوشی‌های جدید اپل به بازارهای جهانی نمیگذرد، با این حال برخی خریداران این محصولات به تازگی از مشکل عدم اتصال صحیح بلوتوث آیفون 7 خبر داده‌اند.



در راستای افزایش گزارش‌هایی مبنی بر عدم کارکرد صحیح بلوتوث آیفون 7 (iPhone 7)، چند وب‌سایت نزدیک به ساکنین کوپرتینو اقدام به ایجاد نظرسنجی‌هایی پیرامون این مشکل کردند که در ادامه نتایج آن‌ها را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

نتایج نظرسنجی ایجاد شده توسط وب‌سایت 9to5 Mac، نشان می‌دهد که نه تنها آیفون 7 بلکه سایر مدل‌های آیفون که پلتفرم آن‌ها به iOS 10 ارتقا پیدا کرده‌ است هم از این مشکل رنج می‌برند.

البته نتایج نظر سنجی وب‌سایت Gizmodo کمی متفاوت بوده، به طوری که اکثر کاربران این وب‌سایت معتبر، از عدم کارکرد صحیح بلوتوث آیفون 7 ناراضی بوده‌اند و تعداد انگشت شماری از مشکل مشابه در سایر گوشی‌های آیفون خبر داده اند. در هر حال آن‌طور که به نظر می‌رسد اغلب مشکلات مورد بحث، درمورد جفت نشدن آیفون 7 با سیستم‌های درون خودرویی AirPlay از طریق بلوتوث بوده است.

ناگفته نماند که به نظر می‌رسد این مشکل چندان هم حاد نیست، به طوری که برخی کاربران در قسمت دیدگاه‌ نظرسنجی‌های مذکور، تجربیات خود را با دیگران در این زمینه به اشتراک گذاشته‌اند. به عنوان مثال فردی به نام Gary Tate، پیشنهاد کرده است که به طور کلی اتصال از طریق بلوتوث آیفون 7 به سیستم درون خودرویی را فراموش کرده و این اتصال را با کیفیتی به مراتب بالاتر از طریق کابل USB برقرار کنید.

البته وی همچنین معتقد است که ریشه برخی از این مشکلات، عدم سازگاری سیستم درون خودرویی شرکت هوندا با iOS 10 بوده است.در این بین برخی کاربران نیز با اذعان به اینکه توانسته‌اند آیفون 7 خود را به سیستم AirPlay متصل کنند، از به وجود آمدن مشکلات عجیبی چون پرش آهنگ و یا برقرار نشدن تماس گزارش داده‌اند.

در سوی دیگر همچنین گزارش‌هایی پیرامون همین موضوع به ثبت رسیده که نشان می‌دهد اخلال در برقراری اتصال از طریق بلوتوث آیفون 7 صرفا در بخش سیستم‌های درون خودرویی نبوده، به طوری که برخی از خریداران این گوشی در هنگام اتصال دستگاه خود به کامپیوتر و اسپیکرهای بی‌سیم نیز با مشکلاتی مواجه شده‌اند.

در هر حال آن‌طور که به نظر می‌رسد، مشکلات مورد بحث ریشه سخت افزاری نداشته و این احتمال وجود دارد که در اولین به‌روز‌رسانی اجمالی iOS 10 رفع شوند.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  گوشی آیفون ۱۳ به صفحه نمایش LTPO AMOLED مجهز خواهد شد
  آیا رنگ فریم آیفون شما هم در حال محو شدن است؟
  آیفون 12 شخصی‌سازی شده با الهام از شخصیت‌های مورتال کامبت معرفی شد
  آیفون تاشو، شایعه یا واقعیت؟
  پتنت اپل برای شارژر مگ سیف آیفون
  آیا اپل مینی آی پدها را جایگزین آیفون‌های بزرگتر می‌کند؟
  مقایسه دوربین سلفی گلکسی اس ۲۱ اولترا با آیفون ۱۲ پرو مکس، پیکسل ۵ و نوت ۲۰ اولترا
  آخرین شایعات در مورد گوشی آیفون ۱۳ ؛ طراحی بدون پورت و عکاسی نجومی
  تصاویری از طراحی احتمالی آیفون ۱۳ پرو اپل منتشر شد
  اولین آیفون تاشو اپل احتمالا از قلم پشتیبانی خواهد کرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان