امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

منصوریان پس از تساوی در دربی: استقلال برنده دربی بود!

#1
منصوریان پس از تساوی در دربی: استقلال برنده دربی بود! 1


نصوریان پس از تساوی در دربی:
استقلال برنده دربی بود/ از نتیجه راضی نیستم/ بدشانس بودیم



به گزارش مهر، علیرضا منصوریان پس از تساوی بدون گل عصر جمعه تیمش برابر پرسپولیس به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: بیرانوند بسیار خوب بود و موقعیت های خوبی را گرفت. رحمتی در نیمه اول تاثیری در جریان بازی نداشت اما در نیمه دوم دو سه موقعیت خوب را مهار کرد و رحمتی بود.

وی افزود: به بازیکنان جوان تیمم خسته نباشید می گویم و دست هواداران را می بوسم.

منصوریان ادامه داد: دربی را برای مساوی نیامده بود. از نتیجه راضی نیستم. اگر در نیمه اول و یا هرکدام از دقایق نیمه دوم که موقعیت گل داشتیم استفاده می کردیم قطعا پرسپولیس به ما نمی رسید. از ته قلبم می گویم که راضی نیستم. اما بابت یک پیغام به فوتبال ملی ام خوشحالم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد احتمال حضور یک سرمربی جدید گفت: استقلال به این مفتخر است که پرچمش در دست استقلالی هاست. ما بدشانس بودیم و لحظه شماری می کردم تا یک گل به این تیم بزنیم تا پلن دو را اجرا کنیم. ما به مسیرمان ادامه خواهیم داد و قطعا تا ۱۵ سال آینده سکان هدایت استقلال در دست استقلالی ها خواهد بود چرا که بالای ۱۰ مربی استقلالی در لیگ خواهیم داشت.

منصوریان در مورد اینکه از گرفتن چهار امتیاز در دیدارهای لیگ موفق هستید گفت: دربی برای ما کاملا متفاوت است. پرسپولیس با آمادگی روحی بالا آمد و ما با فشار به این دربی آمدیم. اگر بخواهیم واقع بینانه صحبت کنیم و شرایط را در نظر بگیریم استقلال برنده دربی است.

وی در مورد اینکه نمایش تیمش کی روشی بود گفت: باید خوشحال باشیم که کی روش در ایران است و باید وی را حفظ کنیم. وقتی هم با نفت پرسپولیس را بردم گفتند که از کی روش خط گرفته ام. این ادبیات را تمام کنید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال که بارها تاکید کرد مثل یک هوادار است و به همین خاطر هواداران حمایتش می کنند گفت: هواداران دست ما را در استادیوم خالی نگذارند. ما تمام تلاش مان را می کنیم که آنها را خوشحال کنیم.

وی در مورد داوری گفت: آقای فغانی نمایش خوبی در المپیک داشت و افتخار داوری ما در آسیاست. در دیدار تراکتورسازی و با نفت خیلی اذیتش کردند اما احساس کردم برخی صحنه های پنجاه - پنجاه را کمی اشتباه سوت زد.

منصوریان ادامه داد: اولین خوشحالی ما از تیم مان وضعیت روحی و روانی و جسمانی بود. ما باید نیمه اول دیدار با پرسپولیس را دو بر صفر می رفتیم رختکن. با این حال این تساوی تیم ما از نظر روحی بهتر شد و این تساوی نقطه عطفی برای استقلال است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: خط حمله ما بسیار خوب کار کرده است. اعتقاد دارم فقط پرسپولیس از دست خط آتش حمله ما در رفت. شاید اگر تیم ما اگر یک گل می خورد می‌رفت و برای زدن دو گل کار می کرد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)
  زکریا مرادی: در استقلال در حقم کم لطفی شد
  دربی در لیگ قهرمانان 2021 چقدر محتمل است؟
  شبی که استقلال 3 کاپیتان داشت (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان