امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تصاویر آیفون 7 و 7 پلاس آبی رنگ فاش شد

#1
 حسین خلیلی صفا: با تایید برگزاری مراسم اپل در ۱۷ شهریور ماه، حال تنها ۸ روز تا رونمایی از آیفون‌های جدید اپل باقی مانده است. در این فاصله‌ی کوتاه باقی مانده تصاویر جدیدی منتسب به آیفون‌های بعدی اپل منتشر شده که احتمال همراه شدن آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را با رنگ جدید بیش از پیش افزایش می‌دهد.

 


  تصاویر آیفون 7 و 7 پلاس آبی رنگ فاش شد 1

 


اپل چهارشنبه‌ی هفته‌ی آینده، ۱۷ شهریور ماه از آیفون‌های جدیدش رونمایی خواهد کرد. در ماه‌های اخیر شایعات و اخبار مختلفی در مورد آیفون‌های اپل منتشر شده که رفته رفته پازل این نسل از گوشی هوشمند اپل را تکمیل کرده است، حال آنکه آخرین قطعه‌ی پازل را در مراسم هفته‌ی آینده مشاهده خواهیم کرد.

انتظار می‌رود اپل آیفون‌های جدید را با طراحی ظاهری مشابهی به آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس راهی بازار کند، حال آنکه تغییراتی نظیر حذف بخشی از شیارهای آنتن در کنار باریک‌تر شدن گوشی را شاهد خواهیم بود. در مورد تغییرات داخلی نیز باید به استفاده از ماژول‌های سخت‌افزاری جدید و تراشه‌‌ای با سایز کوچک‌تر به دلیل بهره‌گیری از فرآیند ساخت جدید در کنار حافظه‌ی رم افزایش یافته و حذف جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد. ضمنا دوربین آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس با وجود برخورداری از همان رزولوشن سابق، تغییراتی را به خود خواهند دید که بیرون‌زدگی لنز در تصاویر فاش شده را توجیه می‌کند.


البته اپل هیچ یک از موارد فوق را تاکنون تایید یا تکذیب نکرده و برای اطلاع از صحت موارد فوق باید به انتظار رونمایی از آیفون‌های اپل باشیم. یکی دیگر از نقاط تاریکی که البته در شایعات نیز کمتر به آن پرداخته شده، عرضه‌ی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در رنگ جدید است. سال گذشته اپل با عرضه‌ی آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس، طراحی مشابهی را با آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس برای گوشی‌های هوشمندش در نظر گرفته بود و از این‌رو شاهد عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند در رنگ رزگلد بودیم. با وجود اینکه فروش آیفون‌های اپل در دو فصل اخیر باکاهش همراه شده، اما نسخه‌ی رزگلد دو نسخه‌ی آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شد. حال به نظر می‌رسد اپل در سال جاری گزینه‌ای دیگری را برای ترغیب کاربران به منظور خرید آیفون‌های جدید در نظر دارد.


یکی از رنگ‌هایی که در شایعات و تصاویر ساختگی از آیفون شاهد آن بودیم، مشکی است. آیفون‌های به رنگ مشکی در تصاویر منتشر شده بسیار زیبا دیده می‌شوند، اما رنگ آبی به عنوان یکی از گزینه‌های جدید جلوه‌ی دیگری را به آیفون‌های اپل می‌بخشد. در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به آیفون‌ ۷ و آیفون ۷ پلاس با رنگ آبی را مشاهده کنید.
 

 تصاویر آیفون 7 و 7 پلاس آبی رنگ فاش شد 1

 

تصاویر آیفون 7 و 7 پلاس آبی رنگ فاش شد 1 

 

تصاویر آیفون 7 و 7 پلاس آبی رنگ فاش شد 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ραяα∂ιѕe ، ჩяσOσкєη ժяєαм
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  گوشی آیفون ۱۳ به صفحه نمایش LTPO AMOLED مجهز خواهد شد
  آیا رنگ فریم آیفون شما هم در حال محو شدن است؟
  وان پلاس ۹ تنها در ۲۹ دقیقه شارژ می‌شود!
  دوربین پی ۵۰ پرو پلاس، پنج گانه و با طراحی خاص است
  آیفون 12 شخصی‌سازی شده با الهام از شخصیت‌های مورتال کامبت معرفی شد
  تصاویری از طراحی احتمالی گوشی وان پلاس ۹ و ۹ پرو منتشر شد
  آیفون تاشو، شایعه یا واقعیت؟
  پتنت اپل برای شارژر مگ سیف آیفون
  رویداد معرفی وان پلاس 9 هشتم مارچ برگزار می‌شود
  آیا اپل مینی آی پدها را جایگزین آیفون‌های بزرگتر می‌کند؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان