امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نقد و بررسی هارد دیسک‌های ADATA

#1
نقد و بررسی هارد دیسک‌های ADATA 1  

ای‌دیتا به تازگی هارد اکسترنال جدیدی را با مدل‌های مختلف  وارد بازار کرده است. این نوع هارد اکسترنال در سری هاردهای اکسترنال مقاوم ای‌دیتا قرار می‌گیرد و یکی از ویژگی‌های اصلی آن‌ها مقاومت فوق‌العاده در برابر ضربه و نفوذ آب است. مقاومتی که این هاردهای ضد آب و ضد ضربه را یک سروگردن بالاتر از همه‌ی رقیبانش قرار می‌دهد. از سوی دیگر مجهز بودن این هاردها به درگاه USB 3.0 و کارایی بسیار خوب آن به گواهی بنچ‌مارک‌ها، آن‌ها را را به یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای بسیاری از کاربران حافظه‌های جانبی با ظرفیت بالا تبدیل کرده است.



ای‌دیتا در طراحی بدنه‌ی این هاردها از پوشش محافظ دولایه استفاده کرده است که لایه‌ی بیرونی لایه‌ای نرم و سیلیکونی است و هارد شما را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار محافظت می‌کند. این لایه همچنین حالت ارتجاعی دارد و به عنوان ضربه‌گیر، بخشی از اثر ضربه‌های شدید را خنثی می‌کند. لایه‌ی محافظتی دوم از جنس پلاستیک سخت است که محتویات هارد را در برابر ضربه‌های شدید محافظت می‌کند و به این ترتیب به قدرت و استحکام این هاردها در برابر ضربه‌های شدید می‌افزاید.

 

نقد و بررسی هارد دیسک‌های ADATA 1



هارد دیسک‌های ای‌دیتا  از سری هارد‌های با قابلیت جابجایی بیشتر، سرعت بالاتر و دسترسی مطمئن‌تر به اطلاعات با طراحی ظاهری اسپورت و سخت خود به بازار آمد. پوشش خارجی این دیسک سخت تشکیل شده از نوعی سیلیکون مرغوب می‌باشد و دارای ساختار ضد آب و مقاوم در برابر ضربه در سطح نظامی (IPX7) به همراه یک رابط USB3.0 پرسرعت نیز می‌باشند. مقاوت این هارد دیسک‌ها و طراحی جذاب در انواع رنگی مناسب سلیقه‌ی علاقه‌مندان به ورزش و افرادی است که حرکت و سفر جزئی از فعالیت‌هایشان می‌باشد.



هارد دیسک‌های ای‌دیتا سخت‌گیرانه‌ترین تست‌های IEC 529 IPX7 را گذرانده‌اند که در آن‌ها اثبات شد که برخی از این هارد دیسک‌ها می‌توانند تا 30 دقیقه بدون هیچ نفوذ آبی تا عمق یک متری زیر آب بمانند. این هاردها همچنین توانسته‌اند از تست نظامی سقوط MIL-STD-810G 516 نیز موفقیت‌آمیز عبور کنند. این هاردها توان تحمل سخت‌ترین شرایط را در حین ارائه‌ی سرعت انتقال USB3.0 دارند.


طراحی و ساخت فوق العاده

بدنه هاردهای ای‌دیتا از مواد سیلیکونی خاصی ساخته شده است که سطحی سخت ولی با بافت صاف را به شما ارائه می‌دهد. این نوع مواد سیلیکونی خاص به ندرت در هارد درایوهای اکسترنال دیده می‌شوند. مسلماً شما دوست ندارید در هنگام جابجا کردن هارد درایو خود، نگران از دست دادن اطلاعات درون آن بر اثر افتادن‌های ناگهانی یا ضربه‌خوردن‌های اتفاقی که می‌توانند باعث آسیب‌های جبران‌ناپذیری در دستگاه‌های ذخیره‌سازی شوند، باشید. هارد درایوهای ای‌دیتا هاردهایی مطمئن و امن هستند و نگرانی از دست دادن اطلاعات با ارزش را در اثر افتادن و یا ضربه‌خوردن به این هاردها، در شما از بین می‌برد. مشخصاتی (ترفندستان) چون مقاوم‌بودن در برابر آب و ضربه به همراه پوشش سیلیکونی، برای متعادل کردن نوسانات و ضربه‌ها، روشی مناسب برای محافظت از اطلاعات شما است. فرقی ندارد که شما کاربری فعال با فعالیت و جابجایی‌های زیاد یا کاربری مدپسند و پیشرو با مد روز و یا کاربری با هر دوی این سلایق و ویژگی‌ها باشید، ساختار منحنی‌شکل این درایو ها که نشا‌ن‌گر ظرافت و تکنولوژی مدرن آن است، نظر شما را به خود جلب کرده و برای شما مناسب می‌باشد.

 

نقد و بررسی هارد دیسک‌های ADATA 1

 

توانایی هوشمند برای افزایش امنیت هارد ای‌دیتا

هارد دیسک‌های قابل حمل ای‌دیتا یک نرم‌افزار باارزش را به همراه دارند. این نرم‌افزار ابزار قدرتمندی است که شما را برای هماهنگ کردن و یکسان‌سازی اطلاعات، ایمیل‌ها و لینک‌های مورد علاقه کمک نموده و به شما این امکان را می‌دهد که اطلاعات خود را همیشه به همراه داشته باشید.

 

تعمیر و ریکاوری

بیشتر مشکلات این نوع هاردها ناشی از ضربه خوردن و یا شوک الکترونیکی می‌باشد و دلیلش هم آن است که افراد فکر می‌کنند این نوع هارد ضد ضربه می‌باشد و دقت لازم را در نگه‌داری از هارد خود صرف نمی‌کنند. یکی دیگر از مشکلات این نوع هارد، جدا کردن هارد از سیستم بدون جداسازی امن می‌باشد که باعث ایجاد شوک الکتریکی در دستگاه می‌شود. بهتر است دقت لازم را در نگه‌داری هارد خود داشته باشید و در صورت بروز هرگونه مشکل برای هاردتان از هرگونه دستکاری آن بپرهیزید و فوراً به یکی از مراکز معتبر تعمیر و ریکاوری هارد مراجعه کنید.

 

نقد و بررسی هارد دیسک‌های ADATA 1

 

گارانتی

اگر به هارد شما صدمه وارد شود، گارانتی یک هارد جدید به شما تحویل می‌دهد ولی گارانتی هیچ مسئولیتی در مقابل اطلاعات شما ندارد و هیچ مسئولیتی در این باره بر عهده نمی‌گیرد و ممکن نیست که هاردتان را برای شما ریکاوری کند. در نتیجه بهتر است شما ابتدا اطلاعات‌تان را توسط یک مرکز معتبر ریکاوری کنید و سپس به تعویض هارد خود اقدام نمایید.

 

جمع‌بندی کلی از هارد‌های ای‌دیتا

این نوع برند، برند ساخت هارد نمی‌باشد بلکه تنها برند ساخت باکس هارد محسوب می‌شود و در باکس هاردهای خود از انواع هاردهای اینترنال دیگر شرکت‌ها استفاده می کند و غالباً نیز از هاردهای توشیبا در این نوع باکس هاردها استفاده می‌شود.

 

نقد و بررسی هارد دیسک‌های ADATA 1



هاردهای ای‌دیتا دارای سرعت بسیار مناسب می‌باشند و در انواع حافظه‌های بالا و در هر طرح و رنگ دلخواهی وجود دارند و گزینه‌ی مناسبی برای کاربران می‌باشند. اما توجه داشته باشید که باکس هارد هر چقدر که قوی و محکم باشد نمی‌تواند از هارد درون باکس در مقابل ضربه و آسیب‌دیدن جلوگیری کند و ممکن است بر اثر ضربه، هارد اکسترنال‌تان دچار مشکل شود و اطلاعات‌تان از بین برود و حتی هاردتان نیز دیگر قابل استفاده نباشد. سری جدید این نوع هاردها به دلیل سرعت بیشتری که دارند بیش‌تر مورد پسند قرار گرفته‌اند. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم و بارز این نوع هارد حمل و نقل راحت آن می باشد که این ویژگی، بسیار موثر و چشم‌گیر بوده است.



به طور کلی هاردهای ای‌دیتا، هاردهای قابل اتکایی هستند در صورتی که از آن‌ها به خوبی مراقبت شود در مدت طولانی می‌توانند حافظ اطلاعات شما باشد.


پاسخ
 سپاس شده توسط Faust
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان