امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آموزش سئو

#1
در چند سال گذشته تغییرات زیادی در دنیای سئو رخ داده است. با اینحال هنوز هم برخی از اصول بنیادی خاص آن بدون تغییر باقی مانده است. به عنوان مثال هدف قرار دادنِ کلمات کلیدی، به منظور بهبود رتبه بندی طبیعی، تاثیر خود را از دست داده است اما استفاده از کلمات کلیدی هنوز هم امری بسیار ضروری است.
کلمات کلیدی علاوه بر اینکه می تواند در بهبود سئوی سایت تاثیر بسزایی داشته باشد، موارد و نکات بسیار زیادی در مورد کاربران و موضوع وب سایت شان را آشکار می سازد. با وجود تکنیک های متنوع سئو، تشخیص اینکه به چه نوع تکنیکی باید پایبند بود و از چه روشی می توان چشم پوشی کرد تقریبا غیر ممکن است. در این مقاله قصد داریم ۱۰ مورد از مهم ترین نکات و ترفندهای سئو را بیان کنیم.
بازاریابان B2B و B2C، به دنبال دریافت ترافیک از طریق نتایج حاصل از موتورهای جستجوگر هستند زیرا این نوع ترافیک ۸٫۵ برابر شانس بیشتری نسبت به لینک های خارجی برای تبدیل شدن به مشتری دارند. اگر تنها بر روی این تکنیک ها تمرکز داشته باشید، می توانید ترافیک طبیعی بسیاری به سمت سایت خود جذب کنید و رتبه بندی سایت را بدون جریمه شدن، بهبود ببخش
ما در هفته گذشته مقاله ای با عنوان ۲۰۰ فاکتور مهم سئو در رتبه بندی گوگل منتشر کردیم که می توان گفت کامل ترین منبع ممکن در اینترنت به شمار می آید. در آن مقاله سعی کردیم تا تمام عوامل مهم و تاثیرگذار در سئو را برای شما نام ببریم.
شاید پُست کنونی به خوبی و کمال آن مقاله نباشد، اما در عوض در این مقاله ۱۰ مورد از مهم ترین نکاتی که برای سئو لازم است بدانید را برایتان نام می بریم. اگر بتوانید بر روی همین موارد تمرکز کنید و آنها را بر روی وب سایت خود اعمال کنید، مطمئن باشید طی چند ماه نتایج حاصل از آن را به خوبی مشاهده خواهید کرد.
هر چیزی که باعث کند شدن سایت می شود را حذف کنید
همانطور که می دانید، سرعت بارگذاری صفحه یکی از فاکتورهای ضروری در سئو است.
تاثیر سرعت بازگذاری سایت در سئو
در گذشته بیشتر افراد مجبور بودند با سایت هایی که بارگذاری بسیار آهسته ای داشتند کنار بیایند. در آن روزها ۵ دقیقه انتظار برای بارگذاری یک سایت خبری، چیز عجیبی نبود. این موضوع به هیچ عنوان تجربه خوبی نیست اما هنوز هم در بیشتر سایت ها به چشم می خورد.
صفحه ای که بارگذاری کندی دارد می تواند مانع از خرید محصولات توسط مشتریان شود. مطالعات و تحقیقات انجام شده نشان می دهد که یک ثانیه تاخیر در زمان بارگذاری صفحه، می تواند به ۷ درصد کاهش در نرخ تبدیل منجر شود.
اهمیت سرعت لود سایت در
بگذارید بگوئیم در ذهن خریداران احتمالی، یک سایت کند برابر است با یک سایت غیر قابل اعتماد. تمام.
سرعت سایت برای کاربران و گوگل بسیار مهم است. بر اساس یافته های سایت eConsultancy اگر مدت زمان بار گذاری سایت بیشتر از ۳ ثانیه باشد، تقریباً ۴۰% افراد آن را ترک می کنند.
ریزش بازدید کننگان به علت کندی سایت
از زمانی که کسب وکارها در مورد فرصت های موجود در افزایش ترافیک طبیعی و در آمد حاصل از بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر آگاه شدند، تقاضا برای بالا بردن سایت افزایش یافت. در ۹ آوریل سال ۲۰۱۰، گوگل سرعت سایت را به عنوان یکی از فاکتورهای مهم در رتبه بندی در نظر گرفت.
این موضوع بدین معنی است که اگر سرعت بارگذاری سایت شما پایین است، برای به دست آوردن رتبه های بالاتر در موتورهای جستجوگر کار سخت و دشواری در پیش دارید حتی اگر محتوای شما با کیفیت باشد وطراحی سایت حرفه ای داشته باشید.
بر اساس مطالعات داخلی گوگل، زمانی که صفحه ای به کندی بارگذاری می شود، بازدید کنندگان زمان بسیار کمی را در آن سایت سپری می کنند و سعی می کنند خیلی زود سایت را ترک کنند. از سوی دیگر، صفحاتی که سرعت بارگذاری بالایی دارند، هزینه های عملیاتی را کاهش می دهند و می توانند تجربۀ کاربران را بهبود بخشند در حالیکه مزایای دیگری نیز به همراه خواهد داشت.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آموزش سئو دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سئو دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تبلیغات گوگل دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نوین
پاسخ
آگهی
#2
نیازی ب نوشتن منبا زیر موضوع نیست.

تبلیغ محسوب میشه!

ویرایش شد.
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان