امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

یک سریال جدید از خالق « بازی تاج و تخت » (Game Of Thrones) ساخته می شود

#1
یک سریال جدید از خالق « بازی تاج و تخت » (Game Of Thrones) ساخته می شود 1

«جورج آر.آر مارتین» نویسنده رمان‌های «بازی تاج و تخت» از اقتباس تلویزیونی یکی دیگر از مجموعه رمان‌هایش خبر داد .


به گزارش مووی مگ به نقل از ایسنا، « بازی تاج وتخت» سریال پرطرفداری که فصل هفتم آن در دست ساخت است، معروف‌ترین اثر «جورج آر. آر مارتین» نویسنده آمریکایی است. کمپانی «یونیورسال کیبل پروداکشنز» قصد دارد مجموعه دیگری از این رمان‌نویس را با عنوان «کارت‌های وحشی» تبدیل به سریال تلویزیونی کند .

بر اساس گفته‌های «مارتین»، کار روی این پروژه بلافاصله پس از به نتیجه رسیدن مذاکرات درباره خط‌های گره‌خورده داستان شروع می‌شود. داستان این چندگانه پس از جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد و درباره گروهی است که به ویروس بیگانه «کارت‌های وحشی» مبتلا می‌شوند. این ویروس درDNA انسان‌ها تغییراتی ایجاد می‌کند .

«مارتین» اولین کتاب «کارت‌های وحشی» را در سال ۱۹۸۷منتشر کرد و تاکنون ۲۲جلد از آن روانه بازار کتاب شده است. جدیدترین قسمت این مجموعه رمان اواخر ماه جاری میلادی به چاپ می‌رسد .

«مارتین» درباره این کتاب‌ها گفت: «کارت‌های وحشی» مجوعه‌ای از کتابها، رمان‌های گرافیکی و بازی‌هایی است که جهانی بزرگ و وسیع و تعداد زیادی شخصیت‌ اصلی و فرعی را دربردارد .

این نویسنده درباره تداخل اقتباس این رمان‌ها با ساخت سریال «بازی تاج و تخت» اظهار کرد: من مستقیما روی سریال «کارت‌های وحشی» کار نمی‌کنم... من منحصرا با شبکه «اچ. بی. او» (برای ساخت «بازی تاج و تخت») همکاری می‌کنم .

مجموعه «بازی تاج و تخت» که بر اساس رمان‌های «ترانه‌ یخ و آتش» این نویسنده ساخته شده‌ است، بخش قابل توجهی از شهرت خود را به اقتباس تلویزیونی‌اش مدیون است. «دیوید بنیوف» و «دی. بی. وایس» کارگردانان این پروژه تلویزیونی هستند. این سریال روایت‌کننده‌ چندین خط داستانی از مجموعه رمان «ترانه یخ و آتش» است که داستان آن در قلمرو خیالی هفت پادشاهی «وستروس» می‌گذرد. «بازی تخت و تاج» راوی تاریخچه نبرد خشونت‌بار بین خانواده‌های اشرافی در آن سرزمین است که برای به دست آوردن تخت آهنین تلاش می‌کنند .

این مجموعه در سال ۲۰۱۵برای چهارمین سال پیاپی در صدر فهرست دانلود غیرقانونی سریال‌های تلویزیونی در جهان قرار گرفت و تنها فصل پنجم آن بیش از ۱۴میلیون بار به صورت غیرقانونی دانلود شده است .

«بازی تاج و تخت» که سال گذشته در ۲۴بخش نامزد کسب جایزه امی )اسکار تلویزیونی) بود، توانست رکورد ۱۲جایزه «امی» را برای یک مجموعه تلویزیونی از آن خود کند و امسال نیز در ۲۳بخش نامزد کسب جایزه از این جوایز تلویزیونی است .

جذابیت این مجموعه تلویزیونی آمریکایی‌ تا حدی بوده که علاوه بر جوایز تلویزیونی که نصیب سازندگانش کرده، سیلی از گردشگران را برای دیدن لوکیشن‌های فیلمبرداری‌ این پروژه در ایرلند شمالی ترغیب کرده است. فصل پنجم این اثر با متوسط ۸.۱۱میلیون نفر مخاطب، رکورد بیشترین مخاطب این سریال را در آمریکا شکست. فصل ششم این مجموعه در ماه ژوئن به پایان رسیده و پخش فصل هفتم آن از سال ۲۰۱۷آغاز می‌شود و فصل هشتم و نهایی نیز سال ۲۰۱۸میلادی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت .

Before I pull this trigger
Your eyes vacant and stained
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی سریال ایفوریا(Euphoria)
  معرفی سریال The End of the F***ing World
  معرفی سریال Duy Beni (صدایم را بشنو)
  سریال Baht Oyunu / بازی بخت
  احتمال بازگشت ویلسون فیسک به دنیای سینمایی مارول در سریال Hawkeye
  تریلر جدید سریال ترسناک Chucky و نمایش عروسک شیطانی
Heart سریال (تو در خانه ام را بزن) Sen Çal Kapımı
  معرفی سریال Ginny & Georgia
  معرفی سریال Skam
  معرفی سریال Elite

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان