امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مشخصات گوشی میزو M1E فاش شد !

#1
 یاشار فتحعلی زاده: کمپانی میزو اعلام کرده است که قصد دارد روز ۲۰ مرداد از گوشی میزو M3E رونمایی کند؛ اما به نظر می‌رسد که محصول دیگر این کمپانی چینی یعنی میزو M1E نیز در همین روز رونمایی خواهد شد.



 




 مشخصات گوشی میزو M1E فاش شد ! 1




میزو را می‌توان یکی از کمپانی‌های در حال رشد چین خواند که توانسته در بازار گوشی‌ها به خوبی بدرخشد. میزو توانست امسال محصولات قابل قبولی را عرضه کند و تا چند روز دیگر گوشی جدیدی نیز به این لیست اضافه خواهد شد.


این کمپانی چینی تصمیم دارد روز بیستم مرداد رویدادی را برگزار کرده و براساس تیزری نیز که قبلا منتشر شده بود از گوشی میزو M3E رونمایی کند. همانطور که مشاهده می‌کنید این اولین محصول از سری E این کمپانی خواهد بود که معرفی می‌شود و آنچه ما را وسوسه کرده اطلاع از قیمت و مشخصات گوشی میزو M3E است.


البته مدل دیگری نیز از سری E به نام میزو M1E وجود دارد که تاکنون اطلاعات زیادی در مورد آن افشا شده و ما تاحدودی در مورد مشخصات سخت‌افزاری و طراحی این گوشی نکاتی را می‌دانیم؛ اما نکته‌ای که جای تعجب دارد این است که با وجود اینکه تنها دو روز به رونمایی از میزو M3E مانده تاکنون هیچ اطلاعاتی از مشخصات سخت‌افزاری این موبایل فاش نشده است.


طبق بعضی شایعات گفته شده میزو M3E در واقع به عنوان یک پرچمدار جدید معرفی خواهد شد و از نمایشگری با لبه‌های منحنی (مانند گلکسی اس 7 اج) برخوردار خواهد بود و E نیز مخفف Exynos یا تراشه اکسینوس سامسونگ بوده و به معنی به کار رفتن این تراشه در محصولات سری E میزو است.


هرچند در مورد میزو M1E شرایط فرق دارد و به تازگی اطلاعات جدیدی از مشخصات سخت‌افزاری این تلفن هوشمند منتشر شده و همچنین تصاویری نیز لو رفته که می‌شود محصول جدید میزو را در رنگ‌بندی مشکی مشاهده کرد.


گوشی میزو M1E دارای بدنه‌ی فلزی بوده و از دکمه فیزیکی هوم موسوم به mBack استفاده خواهد کرد. این دستگاه مجهز به صفحه‌ نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بوده و از تراشه هلیو پی ۱۰ ساخت مدیاتک بهره خواهد برد که پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای آن با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز کار می‌کند.


از دیگر مشخصات گوشی میزو M1E می‌شود به ۳ گیگابایت رم، باتری با ظرفیت ۳۱۰۰ میلی‌آمپرساعت، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد.


طبق اطلاعات منتشر شده قیمت میزو M1E بین ۱۵۰۰ یوان چین (۲۲۵ دلار آمریکا) تا ۱۷۰۰ یوان چین (۲۵۵ دلار آمریکا) خواهد بود. این در حالی است که میزو تنها برای رونمایی گوشی M3E تبلیغ کرده است.
[rtl]
 
[/rtl]

 مشخصات گوشی میزو M1E فاش شد ! 1



 



 مشخصات گوشی میزو M1E فاش شد ! 1



 



 مشخصات گوشی میزو M1E فاش شد ! 1



 



 مشخصات گوشی میزو M1E فاش شد ! 1



 



 مشخصات گوشی میزو M1E فاش شد ! 1



پاسخ
 سپاس شده توسط ჩяσOσкєη ժяєαм ، ραяα∂ιѕe
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اسم گوشی شُما ؟!
  نحوه بازیابی اطلاعات گوشی اندرویدی
  لوکس ترین گوشی جهان + عکس✔
  پوکو ایکس ۳ پرو و پوکو اف ۳ با مشخصات جالب از راه رسیدند
  گوشی ایکس ۶۰ پرو ویوو از پردازنده Snapdragon 870 استفاده می‌کند
  گوشی ریلمی C25 با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد
  گوشی آیفون ۱۳ به صفحه نمایش LTPO AMOLED مجهز خواهد شد
  با گوشی Vivo Y72 5G آشنا شوید
  ویوو از گوشی iQOO Z3 رونمایی کرد؛ یک موبایل ۵G مقرون به صرفه
  مشخصات و قیمت دو گوشی Oppo A94 5G و A54 5G فاش شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان