امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

همکاری طوایف جنوب کرمان با سپاه برای محرومیت زدایی

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
همکاری طوایف جنوب کرمان با سپاه برای محرومیت زدایی 1


همکاری طوایف جنوب کرمان با سپاه برای محرومیت زداییبه گزارش میلیتاری نیوز به نقل از سردار عبادالله عبداللهی عصر روز دوشنبه یازدهم مردادماه در نشستی با استاندار کرمان و روسای طوایف جنوب کرمان گفت: در بازدیدی که به همراه استاندار در سی ام تیرماه سال جاری از منطقه جنوب کرمان داشتم، بسیار ناراحت و متاسف شدم که چرا با وجود آن همه منابع طبیعی مردم منطقه در فقر و محرومیت به سر می برند.

وی افزود: احساس وظیفه می کنم از ظرفیت های قرارگاه و منطقه برای آبادانی آن منطقه استفاده کنم و معتقدم با همراهی مردم و تدابیر حکیمانه مسئولان استان، منطقه جنوب کرمان آباد خواهد شد و فقر و محرومیت از آن دیار رخت خواهد بست.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه ایران در بحث منابع از جمله کشورهای برتر دنیاست، اظهار کرد: ما در دنیا در بحث منابع رتبه نخست را داریم اما در مدیریت آب و خاک و ثروت های طبیعی درست عمل نکرده ایم.

وی افزود: مردم منطقه جنوب کرمان محرومینی هستند که بر روی گنج نشسته اند با توجه به ظرفیت هایی که وجود دارد باید طوری عمل شود که مردم از این محرومیت خارج شوند.

سردار عبداللهی محرومیت زدایی را یکی از رسالت های اصلی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل اشاره کرد و گفت: مردم یک تکیه گاه می خواهند که با مدیریت مناسب آنها را در مسیر بهره وری بهینه از منابع هدایت کند و قرارگاه این رسالت را برعهده خواهد گرفت و با اجرای طرح احیای اراضی کشاورزی شهرستان رودبار جنوب این امر را عملیاتی خواهد کرد.

وی از استاندار کرمان به دلیل تلاش و کوشش مستمر برای بهره مندی از ظرفیت های موجود در جهت رفع محرومیت در استان کرمان تقدیر و تشکر کرد و گفت: باید تمام موانع برای رفع محرومیت ها در جنوب کرمان برداشته شود و همه مسئولان دستگاه ها و سازمان ها نیز در این راستا قرارگاه را کمک نمایند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) ضمن تشکر از بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در اقدمات بسیار خوب در رفع محرومیت منطقه قلعه گنج استان کرمان اظهار کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) علاوه بر فعالیت عمرانی و سازندگی، با ایجاد قرارگاه محرومیت زدایی کوثر تاکنون بیش از ۱۵ هزار پروژه در راستای محرومیت زدایی را در سطح کشور اجرا کرده است.

وی احداث جاده، پل ارتباطی، ساخت مسجد، تسطیح اراضی کشاورزی، لایروبی انهار، تامین آب آشامیدنی و اجرای طرح های برقرسانی و آبرسانی را از اقدامات و برنامه های قرارگاه در این خصوص عنوان کرد.

سردار عبداللهی با بیان اینکه هر کجا که احساس شد نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز و همیشه در صحنه نیازمند کمک و یاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) هستند، وارد میدان شدیم، اذعان داشت: امروز کشور ما از کم آبی ندارد بلکه سوء مصرف آب در زمینه کشاورزی باعث شده که این تصور را دارند، باید در زمینه مدیریت مصرف آب و بهره مندی از خاک، از علم روز دنیا کمک گرفت.

وی همچنین احیای اراضی کشاورزی در جنوب کرمان را عاملی برای ایجاد اشتغال پایدار و همچنین برقراری امنیت پایدار دانست و گفت: در منطقه ای که کشاورزی رونق گرفته و شغل ایجاد شده، امنیت نیز به صورت پایدار برقرار شده است و این را در نقاط مختلف کشور مشاهده کرده ایم.

استاندار کرمان در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در انجام پروژه های عمرانی و آبادانی کشور و همچنین در اجرای پروژه های محرومیت زدایی، گفت: امروز به اتفاق سران طوایف جنوب استان کرمان پس از دیدار با مقام معظم رهبری بر خود لازم دانستیم خدمت فرمانده قرارگاه برسیم و اعلام کنیم که آماده و محیای همکاری در اجرای پروژه ها در جنوب کرمان هستیم.

مهندس علیرضا رزم حسینی افزود: به دنبال این هستیم که کرمان را به عنوان استانی الگو در زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی به کشور معرفی کنیم و در این راستا نیازمند همکاری نهادهایی همچون قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) هستیم.

همچنین در این نشست سه نفر به نمایندگی از امامان جمعه، نخبگان و سران طوایف منطقه جنوب کرمان دیدگاه های مثبت خود را نسبت به فعالیت های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) بیان داشتند.

شایان ذکر است، نماینده بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، فرماندار شهرستان رودبار جنوب و نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی از اقدامات صورت گرفته در منطقه جنوب کرمان گزارشی ارائه کردند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سپاه برای استرداد زمین و سوله جماران پیشقدم بوده است/ آقای فتاح احتمالاً بی‌اطلاع است
  سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب
  گسترش همکاری نظامی ایران و روسیه
  حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه
  شلیک اخطار آمریکایی ها به سمت شناورهای سپاه
  افزایش همکاری نظامی بین کویت و پاکستان
  امیر اسماعیلی: رقابت ارتش و سپاه در تولید امنیت است
  همکاری ریتئون و IMI در ساخت گلوله هوشمند خمپاره PERM
  جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت...
  سپاه آماده انهدام ناوهای هواپیمابر آمریکا و فرانسه بود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان