امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کدام نوع از طراحی سایت برای ما مناسب است؟

#1
بدون شک برای یکدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طراحی سایت موفق که در نوع خود بدیع و تازه بوده و برای کاربران ارزشمند تلقی می شود، باید بدانید که وب سایت شما قرار است تا در چه زمینه ای تمرکز داشته باشد.برای تعیین این زمینه کاری و فعالیت مهمتر از بازار و اقتضای روز باید علاقه خود را در نظر بگیرید، چون مسیر کسب پیروزی بسیار طولانی بوده و با فراز و نشیب‌های زیادی همراه است و درختی است که میوه‌های آن دیر به بار می آیند.این دو رابطه تنگاتنگ و همچنین ثابتی با یکدیگر دارند، بدین معنی که حتی اگر پس از گذر زمان و کسب موفقیت علاقه شما از زمینه کاریتان کم شود، با تاثیر گذاری بر روی فعالیت‌هایتان از ارزش و اعتبار آن نیز خواهد کاست.

انتخاب زمینه فعالیت طراحی سایت
مطمئنا با دیدن تب و تاب افتاده در اقشار مختلف جامعه برای حضور در دنیای اینترنت و گسترش دامنه فعالیت ها، شما نیز بدین امر مشتاق شده اید، اما این سوال که کدام نوع از طراحی سایت برایتان مناسب است ، مانع اصلی هرگونه اقدامی شده است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بازاریابی اینترنتی چیست؟
کدام نوع از طراحی سایت برای ما مناسب است؟ 1
به منظور مشخص کردن چهارچوب کاریتان در دنیای مجازی برای حصول بهترین نتیجه از طراحی سایت بهتر است تا به موارد زیر دقت نمایید.
زمینه کاری و علایق شخصی
بهترین انتخاب برای شما می تواند طراحی وب سایت در زمینه‌ای باشد که به آن علاقمند بوده و در آن متخصص هستید.علاقه به پشتکار و خستگی ناپذیری در طول مسیر طولانی موفقیت کمک خواهد کرد.همچنین متخصص بودن در زمینه فعالیت شما را از هرگونه مشاور در این زمینه بی نیاز کرده و با طراحی سایت حرفه ای که تولید محتوایی قدرتمند در یک زمینه خاص دارد، شما را رفته رفته به یک مرجع قدرتمند در آن فیلد کاری تبدیل خواهد کرد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چرا CSS برای طراحی سایت و سئو شما مفید است؟
اگرکه هیچ تخصصی ندارید چه؟
شاید با خواندن این مطلب ناامید شده و فضا را برای شخصی مانند خود، که به عنوان نمونه تنها در بازی کردن وقت خود را سپری می کند تنگ می‌بینید.چند لحظه صب کنید! اگر به عنوان نمونه فقط بر روی انجام بازی های کامپیوتری زمان صرف می کنید احتمالا اطلاعات زیادی در اینباره داشته و در آن خلاق عمل می کنید، پس یک وب سایت در این زمینه طراحی کنید! درست همانند هرگونه فعالیتی دیگر در دنیای واقعی علاقه به پشتکار شما کمک کرده و انرژی مسیر را چند برابر خواهد کرد.
کدام نوع از طراحی سایت برای ما مناسب است؟ 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رپورتاژ‌ آگهی تنها به این فکر کنید که بیشتر وقت خود را بر روی چه چیزی میگذرانید؟ در زمان داشتن حق انتخاب میان چندچیز کدام مورد را برای صرف وقت برمی‌گزینید؟ هرشخصی بنابر شخصیتش به یک یا چند زمینه، از ورزشی و هنری گرفته تا مهندسی یا… علاقمند است.آن ها را پیدا کرده و در دنیای طراحی سایت وارد کنید.
اگرکه تحت هیچ شرایطی موضوعی پیدا نشد!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کدام نوع از طراحی سایت برای ما مناسب است ؟ اگر در بدترین حالت هیچ استعداد، علاقه و یا تخصصی در درون خود پیدا نکردید، بهترین گزینه برای شروع فعالیت در دنیای مجازی ایجاد یک وبلاگ شخصی است.نوشتن خاطرات و اتفاقات پیش آمده در روز و یا افکار و عقاید خود در یک حوزه، تحلیل مسابقه فینال فوتبال از نگاه خود و… همه می توانند موضوع مورد بحث در درون چنین وبلاگی باشند.شاید به ظاهر اینکار جز شلوغ کردن دنیای وب با مطالب بدون کاربرد حاصل دیگری نداشته باشد، اما پس از فعالیت مستمر برای مدتی کوتاه، با یک برانداز کلی ممکن است یک موضوع را بیش از بقیه در وبلاگ مشاهده کنید که بدین معنی است که علاقه خود در موضوعی خاص که تا پیشتر از آن مطلع نبوده اید را یافت کرده اید.
پاسخ
 سپاس شده توسط fafa23
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی سایت ttsmaker
  آموزش سئو سایت
  نحوه تشخیص سایت نیم بها با LinkIrani.ir
  ویدیو طراحی پوستر استوری محرم ۱۴۰۰
  • سایت‌های کاربردی گوشیت۴
  معرفی_سایت / سایت همه‌فن‌حریف برای تبدیل فایل‌ها!
  معرفی سایت حذف صدای خواننده
  معرفی چند سایت گوگل برای فونت
  مشکل و علت دیر ایندکس شدن مطالب سایت در گوگل و رفع مشکلات آن (بخش دوم)
  مشکل دیر ایندکس شدن مطالب سایت در گوگل و رفع مشکلات آن (بخش اول)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان