نظرسنجی: نظرت در مورد انیمه ها
عععااااللللیییی
خوبه
[نمایش نتایج]
 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

.توضیح و نقد و برسی جنجالی ترین انیمه جهان عاشقان شیطانی

#1
Wink 
.محبوبیت بیش از حدی که این انیمه داشت باعث شد که ان به 7 زبان مختلف ترجمه وپخش گردد((ولی به پای فروزن نمیرسه)). کموری یویی دختر نقش اصلی که داستان به دور او میچرخد.پدر یویی کشیشی هست که برای کار به خارج از کشور میرود و یویی را برای زندگی به خانه ای میفرستد.هنگامی که یویی برای اولین بار به طرف این خانه میرود باران شروع به باریدن میکند و یویی با عجله به طرف در میرود و در خانه را میزند ولی کسی جواب نمیدهد و یویی خود وارد خانه میشود و هنگامی که مشغول دیدن خانه بود پسری را میبیند که روی یک مبل دراز کشیده و خوابیده است ویویی به طرف پسر میرود تا ان را بیدار کند ولی وقتی میبیند پسر بیدار نمیشود فکر میکند که او مرده است و مسخواهد که با اورژانس تماس بگیرد ولی پسر ناگهان از خواب میپرد و تلفن یویی را از او میگیرد و کم کم سرو کله5 پسر دیگر پیدا میشود و یویی متوجه میشود که انها خوناشام هستند و یویی نمیتواند فرار کند.اینها خلاصه ای بود از فصل اول این انیمه

. برادر خوناشام اون رو اذیت میکنن اون سعی میکنه که با اونها مهربون باشه و اونها رو درک کنه. خانواده ساکاماکی فرزندان کارل هاینز از سه مادر متفاوت دو فرزند بزرگ رجی و شو از همسر دوم بئاتریکس هستند و سه برادر ایاتو-لایتو و کاناتو از همسر اول هاینز،کوردلیا هستندو جوان ترین انها سوبارو از سومین همسر هاینز،کریستا هست.
شو:پسر اول خانواده که مورد توجه مادرش قرار گرفته برای اینکه میتواند رئیس بعدی خانواده شود و همیم باعث شده با برادرش رجی مبارزه کند.
رجی:پسر دوم خانواده که خیلی رسمی است و با اینکه با شو از یک مادر هستنداز او بیزار هست رجی خیلی به اداب و رسوم اهمی میدهد و همیشه درحال خواندن کتاب هست و در عین حال خشن ترین و بی رحم ترین پسر خانواده هست. ایاتو:سومین پسر خانواده و اولین پسر اولین همسر خانواده کوردلیا.همیشه توسط مادرش در فشار بوده تا در اینده رئیس بعدی خانوداه شود و هرگز هیچ عشق و محبتی از مادرش دریافت بکرده به همین علت در ابتدا با یویی سرد برخورد میکند ولی کمکم به یویی نزدیک میشود.همچنین اولین کسی هس که خون یویی را مینوشد.
کاناتو:چهارمین پسر خانواده که هیچ محبتی از مادرش دریافت نکرده و تبدیل به یک سادیسم شده است و خشونت زیادی دارد و اکثرا با عروسک خود به اسم تدی حرف میزند.
لایتو:پسر پنجم خانواده که مثل دو برادر دیگرش هیچ محبتی از مادر ندیده هست او شوخی کردن را دوست دارد و معمولا میخنددو زیاد خشن نیست
سوبارو: اخرین فرزند خانواده و تنها فرزند کریستا که همیشه خود را خشن نشان میدهد و با یویی بد رفتاری میکند ولی قلبی مهربان دارد.
خانواده موکامی که چهار فرزند دارند و قرار هست از فصل دوم وارد انیمه شوند.البته اولین وردشان درovaاین انیمه بوده. روکی:فرزند ارشد خانواده موکامی.او یک اشراف زاده است که در کودکی پدرش ورشکست شد و خودکشی کرد و مادر با معشوقه اش فرار کرد و روکی به یتیم خانه فرستاده شد و در انجا با سه برادر خود اشنا شد و با انها نقشه فرار از یتیم خانه را کشید ولی شکست خورد و هنگامی که توسط مسئولان یتیم خانه در حال مرگ بود توسط هاینز نجات پیدا کردند و تبدیل به خوناشام شدند و روکی تبدیل شد به خوناشامی خشن که برای انتقام گرفتن از کسایی که زندگی کردن به عنوان انسان را از او گرفته بودندزندگی میکند.همچنین اولین فرد از خانواده موکامی است که خون یویی را مینوشد و با ایاتو در مقابله برای به دست اوردن یویی است.
کو:پسر دوم خانواده موکامی که در یک جا رها شده بوده و هیچ خاطره ای از خانواده اش ندارد و در اثر یک حادثه یکی از چشم های خود را از دست میدهد ولی وقتی دوباره به صورت خوناشام زنده میشود چشم از دست رفته اش باز میشود و او میتواند با ان چشم درون قلب ها رو ببیند و همچنین در حال رقابت با سوبارو هست.
یوما:سومین پسر خانواده موکامی که شخصیتی خجالتی و مهربان دارد ولی وقتی در یک اتش سوزی خانواده اش را از دست میدهد و دچار فراموشی میشود برای زنده ماندن در خیابان شخصیت خجالتی و مهربان خودرا پنهان میکند و تبدیل به فردی خشن میشود که پس از ماجرای فرار از یتیم خانه او نیز تبدیل به خوناشام میشود.
ازوسا:اخرین و جوانترین پسر خانواده موکامی که هیچ احساسی ندارد و میگوید زندگی پوچ است و توسط سه دزد دزدیده میشود و مورد ازار قرار میگیرد و بعد از به قطل رسیدن دزد ها به یتیم خانه میرود و در انجا تبدیل به خوناشام میشود همچنین او معقول ترین فرد در خانواده موکامی است و با یویی صحبت میکند و کمی ترسو هست و با کاناتو مقابله میکند









این بود خلاصه و نقد و بررسی انیمه عععاااششقان شیطانی
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تریلر جدید سریال ترسناک Chucky و نمایش عروسک شیطانی
  ساخت قسمت پیش درآمد و یک انیمه سریالی براساس فیلم Army of the Dead تایید شد
  محبوب ترین سرویس VOD در جهان کدام است؟
  تاریخ اکران مهم ترین فیلم رو به اکرن جهان مشخص شد
  اظهار نظر سیلوستر استالونه درباره ماسک نزدن جنجالی شد!
  توضیح همایون شجریان به اظهارات محمود احمدی نژاد
  معرفی فیلم جهان با من برقص
  بازگشایی یک پرونده جنجالی / آیا هیث لجر خودکشی کرد؟
  حقایق جنجالی جدید درباره مرگ مرلین مونرو / او نمی خواست فرزندش از کندی را سقط کند!
  توضیح عجیب و غریب سحر قریشی درباره رفتار توهین آمیزش با یک پاکبان!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان