امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت...

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت... 1

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: فقط در لبنان ۱۰۰ هزار موشک آماده پرتاب به سمت رژیم‌صهیونیستی است.
سردار سلامی: هزار موشک از لبنان آماده پرتاب به سمت رژیم‌صهیونیستی استبه گزارش مشرق، سردار حسین سلامی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه روز قدس با بیان اینکه امروز ظرفیت امحا، محو و فروپاشی رژیم‌صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری فراهم شده است، اظهار داشت: امروز بیش از یکصد هزار موشک از لبنان آماده پرواز هستند تا هر وقت دیده شود که صهیونیست‌ها براساس برآوردهای غلط به دنبال تکرار اشتباهات خود هستند، این موشک‌ها با شلیک فضا را پیموده و بر سر رژیم صهیونیستی فرود خواهند آمد و تحولات جدیدی را فراهم خواهد ساخت.
وی افزود: اما همه ماجرا فقط به همین یکصد هزار موشک خلاصه نشده، در سرتاسر سرزمین‌های اشغالی از کرانه باختری تا نوار غزه و شمال فلسطین و حیفا و تل‌آویو و هر نقطه دیگری از فلسطین اشغالی تحت هدف ده‌ها هزار موشک تخریب‌گر با برد بلند خواهند بود که در اقصی نقاط اسلام مستقر شدند و منتظر دستور هستند تا یک نقطه سیاه از جغرافیای سیاسی را برای همیشه محو کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه رژیم‌صهیونیستی نیز فاقد عمق راهبردی دفاعی است و این از بزرگ‌ترین آسیب‌های این رژیم منحوس و جعلی است، گفت: عمق زمینی رژیم‌صهیونیستی در حد 14 الی 24 کیلومتر است و با یک هجوم از زمین کمرشان خواهد شکست و اگر صهیونیست‌ها دست به خطا بزنند تمام سرزمین‌های اشغال شده توسط مجاهدان ایثارگر و فداکار آماده حمله خواهد بود و انشاءالله این سرزمین‌ها آزاد خواهد شد و این واقعیت جدیداً شکل گرفته است.

سردار سلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و دیگر رژیم‌های حاکم ظالم بر بلاد اسلامی بدانند که تکیه آنها بر قدرت نظامی آمریکا پوچ و بی‌فایده است، اظهار داشت: این رژیم‌ها بدانند که فصل توانایی آمریکا برای بقای رژیم‌های منفور خاتمه یافته که اگر چنین نبود آمریکا باید می‌توانست از شاه ایران، فرعون مصر، رهبران لیبی و دیگر کشورهای حامی حمایت کند. آمریکا امروز در بحران سرگردانی و عجز استراتژیک گرفتار است که توانایی حفظ منافع راهبردی خود در منطقه را از دست داده است، توطئه و برنامه‌ریزی آنان در سوریه با شکست مواجه شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با مورد توجه قرار دادن جنایت‌های رژیم آل‌سعود در یمن گفت: رژیم آل‌سعود بداند اگرچه مردم بی‌گناه یمن را در ماه مبارک رمضان زیر آوارها دفن می‌کند و با ایجاد توطئه‌ها و تفرقه‌ها ملت بی‌گناه سوریه و عراق را آواره می‌کند، نمی‌تواند با ظلم حکومت کند. ظلم در هیچ نقطه‌ای پایدار نیست و این رژیم با ظلم نمی‌تواند اشتهای خود را ارضاء کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به درگیری‌های اخیر سپاه پاسداران با برخی گروهک‌های منافقین ضدانقلاب گفت: به مسئولین مستقر در شمال عراق هشدار می‌دهم که به تعهدات خود پایبند باشند که اگر از هر سمتی جمهوری اسلامی ایران با تهدید مواجه شود در هر نقطه‌ای که باشد ما آن تهدید را ویران خواهیم کرد. به دشمنان انقلاب و رژیم‌صهیونیستی و رژیم‌های ظالم هشدار می‌دهم که بازی کودکانه با دم شیر را کنار بگذارند. اینجا ایران است سرزمین مردانی که قدرتمندترین استخوان‌ها را شکسته‌اند، صبح پیروزی نزدیک است و با همت ملت ایران تحت هدایت‌های رهبری اسلام قله‌های پیشرفت امنیت و اقتدار را در سرزمین‌های جهان اسلام فتح خواهیم کرد.

سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در ابتدای سخنان خود با اشاره به توطئه‌های انگلیس در شکل‌گیری اسرائیل، گفت: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی امیدها برای رژیم صهیونیستی معکوس شد، همه روسای جمهوری آمریکا از ترومن تا اوباما همگی رژیم صهیونیستی به عنوان دوستی فراتر از پیوندهای راهبردی یاد می‌کردند و آن را سرمایه راهبردی خود می‌دانستند. به عبارتی رژیم صهیونیستی نقشه راه سیاسی برای تحول در جهان اسلام و منطقه غرب آسیا براساس تصورات رهبران آمریکا بود که وزیر خارجه وقت آمریکا نیز اعلام کرده بود اسرائیل بزرگترین ناو هواپیمابر آمریکا در جهان اسلام است که نه غرق می‌شود و نه نیاز به پرسنل آمریکا است.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی روندها برای آمریکا و اسرائیل معکوس شد، رژیم صهیونیستی که در سال 1982 با برآورد غلط جنوب لبنان را به اشغال درآورده بود این بار با عکس‌العمل قاطع انقلاب و تشکیل نیروی جهادی به نام حزب‌الله در لبنان در چنبره اولین و یکی از داغ‌ترین شکست‌های تاریخ قرار گرفت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: فصل تسلط آمریکا و صهیونیست‌ها در جهان اسلام در حال پایان است و آنها متوجه این مسئله شدند لذا با تغییر جهت و سیاست به دنبال حفظ امنیت اسرائیل در منطقه هستند. اما آنچه اتفاق افتاده نشانگر گردش موازنه قدرت است و انقلاب سنگ فلسطین امروز به انقلاب موشکی تبدیل شده است.

سردار سلامی با بیان اینکه غرب و آمریکا به دنبال سیاست انحرافی در سوریه و عراق هستند اما توفیقی را نیز در این راستا کسب نخواهند کرد، گفت: جنگ‌های 33 روزه، 22 روزه، 11 روزه و 55 روزه بین حزب الله و نیروهای جهادی فلسطین از یک سو و رژیم صهیونیستی از سوی دیگر نشان می‌دهد که فضایی برای تنفس امن برای رژیم صهیونیستی وجود ندارد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برکناری ناگهانی 50 فرمانده ارتش روسیه
  پاسداران اجازه دست‌درازی به انقلاب را نمی‌دهند!!
  پیام تبریک سرلشکر شهبازی به فرمانده کل ارتش!
  سپاه برای استرداد زمین و سوله جماران پیشقدم بوده است/ آقای فتاح احتمالاً بی‌اطلاع است
  سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب
  هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا در صورت بروز جنگ نظامی
  فرمانده آمریکایی به توانمندی‌های نظامی ایران اذعان کرد
  حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه
  سوالات صريح از فرمانده نيروي زميني درباره ١٣ سرباز
  شلیک اخطار آمریکایی ها به سمت شناورهای سپاه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان