امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چند پیشنهاد کاربردی برای پوشیدن شلوار در فصل گرما

#1
گرمای طاقت‌فرسای روزهای بلند تابستان و خرداد، تنها با انتخاب لباس‌هایی با جنس و رنگ مناسب همان فصل قابل تحمل می‌شود.


چند پیشنهاد کاربردی برای پوشیدن شلوار در فصل گرما 1

به گزارش جام جم سرا ، بویژه شلوار که نقش کلیدی در ترکیب لباس‌های ما دارد، اما گله و شکایت‌هایی که از گرما هست بگذریم، می‌توانیم با چند تغییر کوچک ضمن احساس راحتی در لباس، تابستان نسبتا خنکی را تجربه کنیم. بویژه طرفداران پرشمار تیپ‌های اسپرت و جین‌پوشان پرتعداد جامعه.

خنک یا گرم شدن پاها در فصول مختلف سال تاثیر زیادی در بالا و پایین کردن دمای بدن دارد، به همین خاطر است که کارشناسان مد پوشیدن شلوارهای ضخیم و چسبان جین را در تابستان مناسب نمی‌دانند و طرح‌های متفاوتی از انواع شلوارهای تابستانه مردانه و زنانه را روانه بازار می‌کنند. نمونه‌هایی که در کنار انتخاب رنگ‌های روشن و مناسب دفع گرما، از پارچه‌هایی خنک، نسبتا نازک و راحت دوخته شده‌اند. با همه این تفاسیر بهتر است برای فرار از شر گرما با پیشنهادهای ما این تابستان به فکر جایگزین مناسب برای شلوارهای جین باشید:

کتان بپوشید
شاید برای اولین و بهترین گزینه رفتن سراغ شلوارهایی از جنس کتان فکر خوبی باشد. شلوارهایی تهیه شده از پنبه که به دلیل سبک و راحت بودنشان بسادگی هوا را بین سطح پوست و بیرون رد و بدل می‌کند و احساس خنکی و راحتی بیشتری را به شما در روزهای طولانی این فصل القا می‌کنند، اما توجه داشته باشید که شلوارهای کتان تنها برای موقعیت‌های غیررسمی و تیپ‌های اسپرت مناسب هستند و برای رفتن بر سر قرار و مهمانی‌های رسمی گزینه مناسبی به حساب نمی‌آیند.
نخی پوش شوید
یکی دیگر از رایج‌ترین شلوارهای فصول گرم بویژه در بین خانم‌ها شلوارهایی از جنس نخی است که بافت نازک و راحت آن حس آزادی و خنکی ویژه‌ای با خود همراه دارد. بویژه اگر قرار باشد سراغ قالب و طرح‌های گشاد و آزادتر آن بروید و همراه آن یک پیراهن یا مانتو خنک و نخی تابستانه به رنگ‌های روشن بپوشید. این نوع پارچه با در نظر گرفتن نوع دوختی که دارد هوا به راحتی در آن جریان پیدا می‌کند که بدون شک با پوشیدن آن تابستان خنک‌تری خواهید داشت.
سراغ پارچه‌ای هم بروید
پوشیدن ساپورت و شلوارهای جذب از جنس‌های نایلون یا پلاستیکی نامرغوب، بدترین انتخاب برای این فصل است. چراکه به دلیل جذب راحت نور و گرمای خورشید بسیار اذیت‌کننده خواهد بود، اما در عوض شلوارهای پارچه‌ای در رنگ‌های سفید، کرم، طوسی گزینه مناسبی است که ضمن ظاهری رسمی‌تر به راحتی و خنک بودن شما در لباس‌هایتان کمک ویژه‌ای می‌کند.
کتان از نوع کش
کتان‌کش‌پوش‌ها بخوبی می‌دانند که پوشیدن این جنس شلوار چه مزیتی در کار کردن و قدم زدن در هوای گرم دارد. بویژه اگر قرار باشد مدل‌های آزاد و گشادتر این شلوارهای سبک را انتخاب و تن کنیم و با کفش‌های اسپرت تابستانه ست مرتبی دست و پا کنیم.
جین پوش بمانید
با همه این تنوعی که در جنس پارچه‌های شلواری دیده می‌شود هنوز هم هستند کسانی که تمام تابستان را با همان شلوارهای جین همیشگی‌شان سر می‌کنند، اما برای شما هم پیشنهاد ویژه‌ای داریم. اگر نمی‌توانید از پوشیدن این جنس و طرح شلوار دل بکنید یا به اصطلاح تن‌خور این سبک شلوارها را روی تن خود بیشتر می‌پسندید، سراغ پوشیدن جین‌های سفید یا طوسی روشن بروید. چون دفع گرما در این نوع رنگ‌ها بسیار بالاست و پاهای شما در آن حرارت کمتری را احساس خواهد کرد.
پاسخ
 سپاس شده توسط IM JUST TIRED
آگهی
#2
مفید بود
چند پیشنهاد کاربردی برای پوشیدن شلوار در فصل گرما 1





چند پیشنهاد کاربردی برای پوشیدن شلوار در فصل گرما 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پیشنهاد سرن برای ساخت یک برخورد دهنده بزرگتر
  ۱۱ توصیه فوق‌العاده کاربردی که روزی جانتان را نجات خواهد داد
Rainbow ۷ روش ساده و کاربردی برای خرید یک هندوانه شیرین و آبدار
  شلوار لی (پاره) چگونه امد از کجا امد؟؟؟؟؟
  انتقال گرما با استفاده از پرتوهای نور
  گیاهان خانگی پیشنهاد ناسا برای فرار از آلودگی هوا
  بهبود خواص مغناطیس آلیاژ کاربردی در تحقیقات زمین شناسی
  پیشنهاد استفاده از فناوری نانو برای توقف تغییرات آب و هوایی
  ابداع شلوار ویژه معلولان
  میوه های پاییزی برای برای مبارزه با بیماریها و بهبود خلق و خو موثرند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان