امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حمله به بانوی مسلمان در فروشگاهی در لندن

#1
به گزارش پایگاه خبری حجاب ؛ به نقل از ” ابنا” ، به گزارش دولت بهار به نقل از ابنا ـ بانوی مسلمانی که با فرزند چهار ماهه خود برای خرید به فروشگاهی در لندن رفته بود، مورد حمله یکی دیگر از مشتریان این فروشگاه قرار گرفت. این بانوی مسلمان، هنگامی که خود را در […]


حمله به بانوی مسلمان در فروشگاهی در لندن 1


به گزارش پایگاه خبری حجاب ؛ به نقل از ” ابنا” ، به گزارش دولت بهار به نقل از ابنا ـ بانوی مسلمانی که با فرزند چهار ماهه خود برای خرید به فروشگاهی در لندن رفته بود، مورد حمله یکی دیگر از مشتریان این فروشگاه قرار گرفت. این بانوی مسلمان، هنگامی که خود را در معرض خطر دید، با تلفن همراه خود از زن مهاجم عکس گرفت و پس از حضور پلیس در محل، آن تصویر را در اختیار مقامات پلیس قرار داد. شاهدان در گفتگو با پلیس گفتند: حمله کننده زنی انگلیسی بود که در ابتدا با فریاد زدن و سخنان توهین آمیز، بانوی مسلمان را هدف قرار داد و سپس به روی او آب دهان انداخته و چند مشت به او زد. در نهایت هم حجاب او را از سرش کشید و بلافاصله فروشگاه را ترک کرد. صاحبان فروشگان نیز در گفتگو با پلیس اعلام کردند، تا کنون آن زن مهاجم را ندیده بودند ولی مشخصات ظاهری او را در اختیار افسران پلیس قرار دادند و اکنون پلیس به دنبال شناسایی و دستگیری این زن مهاجم است. گروه های اسلامی با محکوم کردن این حمله به بانوی مسلمان خواستار رسیدگی هرچه سریعتر پلیس به این ماجرا شدند.
«صالحه خان» یکی از مسئولین “انجمن ملی مسلمانان کانادا”، پس از این ماجرا در اظهاراتی گفت: اقدامات نژادپرستانه سلسله وار که در ماه های اخیر علیه مسلمانان صورت گرفته است، اعتماد و امنیت را از میان جامعه مسلمانان از بین برده است و آنان را از درآمدن در اجتماع منع می کند.
سخنگوی پلیس لندن نیز در نشستی خبری این اقدام را محکوم کرد و اظهار داشت: تجاوز به حقوق دیگران بدون آنکه دلیل قانع کننده ای در پس آن وجود داشته باشد، امر خطرناکی است که باید از رواج آن جلوگیری شود. در طول هشت ماه گذشته، این چهارمین بار است که به یکی از مسلمانان ساکن این شهر، در ملاء عام فحاشی و حمله می شود. علاوه بر این، تاکنون چندین مورد بی احترامی و هتک حرمت نسبت به امکان اسلامی در لندن به ثبت رسیده است.
انتهای پیام/
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Clocket حمله تروریستی داعش به مسکو
  بمب گذاری کرمان: جنایت دوم داعش پس از حمله تروریستی حرم شاه چراغ !
  جزئیات حمله وحشیانه پدر با کلنگ به هانیه 17 ساله در کوهدشت !
Heart بیانیه ارتش عراق درباره حمله راکتی ناشناس به پایگاه «الحریر» اربیل
Heart حمله با سلاح سرد در اسکاتلند سه کشته برجای گذاشت
  پیام رئیس‌جمهور آلمان به شهروندان مسلمان به مناسبت عید فطر
  پامپئو نفر اول حمله آمریکا به چین در موضوع کرونا
Heart به ما حمله کردند، ما را آتش‌ زدند و منفجر کردند تا از لبنان خارج شدیم
Heart حمله کرونا به آرزوهای ولیعهد سعودی
  مسکو: هرگونه حمله موشکی آمریکا را پاسخ می‌دهیم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان