امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سوغات شانگهای چین

#1
در تور چین اگر مقصد سفرتان شانگهای ست .شانگهای بزرگترین شهر چین می باشد که در آن می توانید کلی اجناس عجیب و غریب و تاریخی پیدا کنید و بعنوان هدیه و سوغات برای دوستان بیاورید این سوغاتی ها در مراکز خرید شانگهای هم پیدا می شود فقط حواستون باشه که اجناس تقلبی بهتون نفروشند پس بهتر است بدانید سوغاتی‌های شهر شانگهای عبارتند از ظروف لاکی ،کوبلن ملیله دوزی پشمی،چوب کنده کاری شده و .. که در قسمت زیر شما را با سوغاتی های شهر شانگهای آشنا خواهیم ساخت.


1. چوب کنده کاری شده

صنایع دستی کنده کاری شده در مراکز خرید شانگهای به چند دسته تقسیم می شوند: چوب سفید، چوب درخت ماموت و چوب شمشاد.این کنده کاری ها که با ابزار برش و به وسیله دست انجام می شود و به شکل مجسمه ها و تزئینات چوبی در می آیند.




2. ظروف لاکی

هنرمندان در سراسر دنیا ، کلکسیون ظروف لاکی رو به خوبی میشناسند و محصولی از بهترین تکنیک های ساخت صنایع دستی به شمار میرود. نوعی لاک روی ظروف چوبی نقش ایجاد میکند و به اون برق و درخشش می دهد.




3. کوبلن ملیله دوزی پشمی

کوبلن ملیله دوزی پشمی یکی از معروف ترین صنایع دستی و هنری چینی هست. در اینجور کوبلن ها معمولن مناظر دیدنی چین و یا شخصیت های معروف رو میدوزند.کالاهای کوچیک، رو مبلی، کیف پول  و کیف دستی رو هم از این روش میدوزند.



4. صنایع دستی نی باف

منطقه جیادینگ شانگهای، در ژوهانگ یه مکان معروف برای صنایع نی باف هست. این صنایع دستی نمادی از شهر جیادینگ هستند. سبک بی عیب و نقص و خاص این صنایع هنری، اون رو به بهترین سوغات شانگهای تبدیل کردند.
تبلیغات ممنوعه!!! 
پاسخ
 سپاس شده توسط ÆMÆշЇÑζ ، maryam goly
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان