امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آیا دانشجویان خارجی میتوانند در کانادا کار کنند?

#1
نقل قول:
آیا دانشجویان خارجی میتوانند در کانادا کار کنند? 1

هر سال بیش از 200 هزار دانش آموز و دانشجوی خارجی در مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه های کانادا تحصیل می کنند. تحصیل در دانشگاه های کانادا به خاطر سطح بالای تحصیلات، ارزشمند بودن مدارک تحصیلی و معقول بودن هزینه ها بسیار مرسوم است. به رغم معقول بودن هزینه ها بسیاری از دانشجویان خارجی برای تأمین نیازهای مالی خود باید در کنار تحصیل کار کنند. در گذشته مجوز کار دانشجویان به طور پیش فرض به کار در محیط دانشگاه محدود می شد و تنها در موارد استثنا به دانشجویان بین المللی اجازه می دادند که خارج از محیط دانشگاه کار کند. خوشبختانه از اول ماه ژوئن 2014 این وضعیت تغییر کرده و کلیه دانشجویان خارجی که مجوز تحصیلی Study Permit دارند می توانند همزمان با تحصیلات خود تحت شرایط زیر داخل و خارج از محل تحصیل کار کنند.

مجوز تحصیلی ایشان معتبر باشددانشگاه یا مؤسسه آموزشی که در آن درس می خوانند مورد تأیید استبه صورت تمام وقت تحصیل کنندتحصیلات ایشان به دریافت یک مدرک قابل قبول منجر شودحداکثر 20 ساعت در هفته همزمان با تحصیل کار کننددر صورت تمایل به صورت تمام وقت هنگامی که مؤسسه آموزشی تعطیل است (مثلا هنگام تعطیلات زمستانی، بهاری یا تابستانی) کار کنند

بعد از خاتمه تحصیلات، این دانشجویان می توانند تقاضایمجوز کار بعد از تحصیلات Post-graduate Work Permit بدهند. تا زمانی که نتیجه این تقاضا مشخص نشده، تازه فارغ التحصیلان می توانند به طور تمام وقت کار کنند. اگر مجوز صادر نشود، باید به کشور خود برگردند و اگر صادر شود، می توانند تا زمان اعتبار مجوز به کار کردن و زندگی در کانادا ادامه بدهند.

گرفتن کارت سین SIN Card

دانشجویان خارجی باید برای کار کردن در کانادا و استفاده از مزایای کار در این کشور کارت سین SIN Card دریافت کنند. این کارت تنها در صورتی صادر خواهد شد که روی برگ مجوز تحصیلی Study Permit دانشجو عبارات زیر نوشته شده باشد.

May work 20 hrs per week off-campus or full-time during regular breaks if meeting criteria outlined in section 186(v) of IRPRMay accept employment on or off campus if meeting eligibility criteria as per R186(f), (v) or (w)

اگر عبارات فوق روی برگ مجوز تحصیلی موجود نباشد در آن صورت لازم است از طریق اداره مهاجرت کانادا پی گیری کنند تا تغییرات لازم در مجوز تحصیلی ایشان انجام شود. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید به وبسایت اداره مهاجرت کانادا یا یک مشاور رسمی مهاجرت مراجعه کنید.

نکته: بدیهی است دانشجویانی که اقامت دائم یا تابعیتکانادا را دارند نیازی به مجوز کار نداشته محدودیتی هم برای تعداد ساعت هایی که می توانند کار کنند وجود ندارد.
پاسخ
 سپاس شده توسط نفسممممممم
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آموزش ورود به کلاسهای مجازی {ویژه دانشجویان}
  اختصاص زکات فطره به دانشجویان نیازمند فنی حرفه ای
  شناسایی سریع دانشجویان افسرده در دانشگاه اصفهان
  نحوه انتخابات شورای صنفی دانشجویان/ التزام به ولایت فقیه اضافه شد
  شرایط جدید انتقال دانشجویان از خارج/ جدول نمره زبان
  حمایت از پایان نامه‌های زیست فناوری دانشجویان دکتری
  بررسی آسیب های اجتماعی میان دانشجویان مراکز آموزش عالی
  فعالیت اساتید ویژه مشاوره به دانشجویان در دانشگاه اصفهان
  حمایت تحصیلی از دانشجویان خارجی در دانشگاه فردوسی
  افت تحصیلی دانشجویان به صورت هوشمند رصد می‌شود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان