امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

با قدرتمندترین خودرو برابوس آشنا شوید

#1
با قدرتمندترین خودرو برابوس آشنا شوید 1


برابوس سریع‌ترین خودرو روباز جهان را ساخت! این شرکت آلمانی به‌تازگی مرسدس بنز S63 AMG را تحت تیونینگ خودش قرارداد و به این صورت قدرتمندترین خودرو برابوس خلق شد. این خودرو پیش از شروع مسابقات 24 ساعته‌ی لمانز معرفی شده. برای جزئیات بیش‌تر با گجت نیوز همراه شوید.

به یک جایگزین برای جت نیاز دارد؟ تیونر تخصصی مرسدس بنر، برابوس متخصص این دست از خودروهاست. برابوس حتی خودرو‌های تیون شده‌ی مدل مرسدس AMG را بازهم تقویت می‌کند تا جاده‌‌ها را منفجر کنند.

با قدرتمندترین خودرو برابوس آشنا شوید 1
آلمانی‌‌ها در آخرین پروژه‌ی خود، مرسدس بنز S65 AMG را تحت تیونینگ درآورده و کمی مانده به مسابقات لماز از آن پرده‌برداری کردند. خودرو جدید، برابوس 850 خوانده می‌شود که سریع‌ترین و قدرتمندترین خودرو برابوس است. مرسدس بنز S65 AMG، در حالت عادی به پیشرانه‌ی 5.5 لیتری توئین توربو V8 مجهز است و خروجی 577 اسب بخار را تولید می‌کند. این خودرو در پوشش AMG، موفق شد آمار و ارقام خوبی به ثبت برساند. به‌طوری‌که شتاب صفرتا صد 3.8 ثانیه‌ای برای آن منظور شده و باوجود محدودکننده‌ی الکتریکی، قادر است به حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

با قدرتمندترین خودرو برابوس آشنا شوید 1
برابوس اعتقاد راسخ به این امر دارد که هیچ جایگزینی برای موتور بزرگ‌تر وجود ندارد و این تفکر را در اینجا نیز به پیش‌گرفته است. این تیونر در مدل برابوس 850 با حجم موتور 6.0 لیتری (دقیقا 5192 سی‌سی)، از پیستون‌های اختصاصی خودش بهره برده. یک میل‌لنگ جدید با طراحی انحصاری در این خودرو به‌کاررفته و همچنین سر سیلندرهای بهبودیافته‌تری در آن به کارگرفته شده‌اند. شاتون‌های جدیدی روی این خودرو نصب است و همین‌طور ورودی‌های هوای کارآمدتر، توانایی رساندن حجم بالاتری از هوا را به پیشرانه‌ی غول‌پیکر این خودرودارند. توربو شارژهای جدیدی با طراحی اختصاصی برابوس این خودرو را همراهی می‌کند، همچنین اجزای مکانیکی بهبودیافته در کنار سیستم اگزوز جدید، سایر ویژگی‌ها این خودرو است.

 
نتیجه‌ی همه‌ی این پیشرفت‌ها، توانایی تولید 838 اسب بخار قدرت و 848 پوند فوت گشتاور است که به هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند. برابوس مدعی است که گشتاور را در 1069 پوند فوت محدود کرده تا گیربکس اتوماتیک هفت سرعته‌ی این خودرو آسیب نبیند. با تمامی این ارتقاها، برابوس برای رسیدن به‌سرعت 100 کیلومتر تنها به 3.5 ثانیه زمان احتیاج دارد. این شرکت همچنین برای اینکه حداکثر سرعت، لاستیک و بدنه‌ی خودرو را نابود نکند، آن را زوی 350 کیلومتر قفل کرده است!

با قدرتمندترین خودرو برابوس آشنا شوید 1
در بخش طراحی ظاهری، کیت آیرودینامیکی فیبر کربنی همراه با رینگ‌های 21 اینچی به‌کاررفته‌اند. برابوس آپشن‌های مختلفی را برای این خودرو در نظر گرفته که مشتریان می‌توانند بنا بر نیاز خود آن‌ها را سفارش دهند و بااین‌وجود، قیمت پایه‌‌ای برای مدل 850 وجود ندارد.
با قدرتمندترین خودرو برابوس آشنا شوید 1


پاسخ
آگهی
#2
طراحیش خیلی شیک شده ..
پاسخ
#3
چه ماشین خوشگلیه
چه روزهای خوبی بود
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خودرو ﺭﻭﻟﺰﺭﻭﯾﺲ ﺳﺎﯾﻠﻨﺖ ﺷﺎﺩﻭ ﺍﻟﮑﺘﺮﯾﮑﯽ رسما تایید شد
  ﺗﻘﻮﯾﺖ خودرو ﺗﻮﯾﻮﺗﺎ ﻟﻨﺪﮐﺮﻭﺯﺭ ۷۹ ﺑﺎ ﺑﺪﻧﻪ ﺯﺭﻫﯽ
  خودرو دﺍﻧﮓ ﻓﻨﮓ S50 EV‌ ﭘﻼ‌ﺱ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺭﺳﻤﯽ ﺭﻭﻧﻤﺎﯾﯽ ﺷﺪ
  خودرو مرسدس ﺁ ﺍﻡ ﺟﯽ EQS رقیب تسلا مدل s پلید
  جزئیاتی از نسخه ویژه خودرو فورد رنجر رپتور
  گزارشی جدید از خودرو ﺁﺋﻮﺩﯼ RS4 مدل کاملا الکتریکی
  رونمایی خودرو جنسیسG70 شوتینگ بریک واگن برای قاره اروپا
  خودرو ﻓﯿﺲ ﻟﯿﻔﺖ ﭼﺮﯼ ﺁﺭﯾﺰﻭ 6 ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺷﺪ
  اولین خودرو جهان با قابلیت تغییر رنگ؛ ب‌ام‌و برای CES 2022
  ﻓﺮﻭﺵ خودرو کمیاب ﻣﯿﺒﺎﺥ 57S ﮐﻮﭘﻪ ﺳﺎﻣﻮﺋﻞ ﺍﺗﻮﺋﻮ

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان