امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اولین لپ‌ تاپ گیمینگ در دنیا با قابلیت ردیابی چشم

#1
اولین لپ‌ تاپ گیمینگ در دنیا با قابلیت ردیابی چشم 1




لپ تاپ های گیمینگ همواره طرفداران خاص خود را داشته اند. این محصولات به کاربر حرفه ای اجازه می دهند قدرت سخت افزاری بالا را فارغ از محدودیت های مکانی تجربه کند. اکنون نماینده MSI در ایران، این بیانیه خبری را برای دیجیاتو ارسال کرده تا در مورد لپ تاپ «Dominator Pro G Tobii» که به قابلیت ردیابی چشم هم مجهز شده، توضیحات بیشتری ارائه دهد. در ادامه بیانیه خبری شرکت MSI را مطالعه می فرمایید.

کمپانی MSI به عنوان برند شماره یک محصولات گیمینگ، پیش از دیگر شرکت‌ها برای رفع نیازهای کاربران و فراهم کردن قابلیت‌های نوین در گمینگ، اقدام به تولید و عرضه محصولات به‌روز و جدیدی کرده‌ است. MSI این بار با همکاری کمپانی Tobii، لپ‌تاپ گیمینگ جدیدی را با نام GT72S Dominator Pro G Tobii راهی بازار کرده است که برای اولین بار با قابلیت جدیدی به نام ردیابی چشم (Eye Tracking) همراه شده است تا پاسخگوی نیازهای حرفه‌ای‌ترین گیمرها باشد.

این لپ‌تاپ جدید در حال حاضر همراه با یک نسخه رایگان از بازی Tom Clancy’s The Division عرضه می‌شود تا ویژگی‌های جدید فناوری ردیابی چشم را به عنوان بخشی از گیم‌پلی این بازی در اختیار کاربران قرار دهد. فناوری ردیابی چشم یا Eye Tracking انقلاب جدیدی در رابط کاربری دستگاه های هوشمند است که در سال 2016 سر و صدای زیادی را بر پا کرده است. Tobii با 15 سال تلاش در حوزه Eye Tracking در حال حاضر پیشروترین کمپانی در این زمینه محسوب می‌شود.

MSI نیز به تازگی توانسته است با عرضه GT72S Dominator Pro G Tobii خود را به عنوان اولین کمپانی که این فناوری را به دنیای لپ‌تاپ ها می‌‌آورد معرفی نماید. فناوری به کار گرفته شده از سوی کمپانی Tobii در این لپ‌تاپ اجرای هر چه واقعی‌تر بازی‌ها و درگیری همه‌جانبه با گیم‌‌پلی آن را کاملاً تضمین می‌کند. با استفاده از فناوری ردیابی چشم، گیمرها می توانند تنها با تکان دادن چشم های خود در بازی نشانه‌گیری، شلیک و یا حتی رانندگی کنند. اجرای بازی‌ها به این روش و با استفاده از لپ‌تاپ GT72S Tobii بیش از پیش جذاب، طبیعی و قابل لمس خواهد بود.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اولین لپ‌ تاپ گیمینگ در دنیا با قابلیت ردیابی چشم 1

علاوه بر این، فناوری Eye Tracking موجب می‌شود که GT72S Tobii از قابلیت Windows Hello ویندوز 10 پشتیبانی کند تا کاربران از این پس بتوانند با استفاده از چهره وارد حساب‌های کاربری خود شوند و از این رو، از درجه بالاتری از امنیت بهره ببرند.

در کنار این موارد، لپ‌تاپ GT72S Donimator Pro G Tobii، از قطعات سخت‌‌افزاری قدرتمندی همچون نسل ششم از پردازنده‌های Core i7 شرکت اینتل، کارت گرافیک‌های GeFoce GTX 980/980M/970M و چند قابلیت گیمینگ عالی نیز برخوردار است. فناوری NVIDIA G-SYNC سبب می‌شود که تصاویر بسیار روان و واضح بر روی صفحه‌نمایش نقش ببندند و کاربران یک گیم‌پلی عالی را تجربه کنند. فناوری Super Raid 4 سبب می شود که انتقال و خواندن اطلاعات تا سرعت فوق العاده 3300 مگابایت بر ثانیه افزایش پیدا کند.

وجود یک تقویت‌کننده صوتی به همراه مبدل دیجیتال به آنالوگESS SABRE HiFi  باعث شده است ضمن پشتیبانی از موسیقی‌های با وضوح عالی، یک خروجی فوق‌العاده را نیز در اختیار کاربران قرار ‌دهد. تجهیزات شبکه Killer DoubleShot Pro و Killer Shield نیز یک انتقال اطلاعات پایا را تضمین می‌کنند تا کاربران در هنگام اجرای بازی‌ها به صورت آنلاین، از سرعت پایین و وجود تأخیر نگرانی نداشته باشند.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اولین لپ‌ تاپ گیمینگ در دنیا با قابلیت ردیابی چشم 1

MSI بار دیگر قصد دارد با عرضه لپ‌تاپ GT72S Dominator Pro G Tobii در کنار تعریف استانداردهای جدید در حوزه لپ‌تاپ‌های گیمینگ، تغییر مهمی در حوزه این صنعت ایجاد کند. لپ‌تاپ GT72S Tobii در حال حاضر از بسیاری از بازی‌های موجود در بازار به صورت کامل پشتیبانی می‌کند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اولین لپ‌ تاپ گیمینگ در دنیا با قابلیت ردیابی چشم 1

تعدادی از قابلیت های اختصاصی لپ‌تاپ GT72S Dominator Pro G Tobii:

Cooler Boost 3

فناوری اختصاصی Cooler Boost 3 کمپانی MSI قادر است با استفاده از لوله‌های اختصاصی هدایت گرما برای پردازنده و هسته گرافیکی، یک سیستم خنک‌سازی دو ماژوله را تشکیل دهد. کاربران می توانند با یک کلیک و یک دستور ساده، 6 لوله هدایت گرمایی و دو فن قدرتمند را برای انتقال گرما به بیرون از لپ‌تاپ به خدمت بگیرند و سیستم خنک کننده لپ‌تاپ GT72 را به بالاترین سطح خود ارتقا دهند.


پشتیبانی از آخرین معماری حافظه‌ DDR4-2133

لپ‌تاپ GT72 قادر است با پشتیبانی از حافظه‌های DDR4-2133 سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات را به ترتیب با مقادیر بسیار عالی 29 و 32 گیگابایت بر ثانیه در اختیار کاربران قرار دهد. کیت‌های حافظه DDR4-2133 ضمن اینکه استاندارد جدیدی برای لپ تاپ های امروزی هستند قادرند 30 درصد سریعتر از کیت‌های DDR3-1600 عمل کنند.


صفحه کلید‌ حرفه‌ای SteelSeries

تمام اجزای سخت‌افزاری موجود در این صفحه‌کلید با هدف استفاده توسط گیمرهای حرفه‌ای طراحی و تولید شده‌اند. پاسخ‌دهی عالی، بازخورد مناسب، دکمه‌های WASD بهینه سازی شده و حضور کلیدهای ماکروی قابل برنامه‌ریزی از جمله ویژگی‌های این صفحه‌کلید های حرفه‌ای است.


اسپیکرهای قدرتمند Dynaudio

اسپیکرهای موجود در این لپ‌تاپ توسط کمپانی معروف Dynaudio طراحی شده‌‌اند. نسل جدید از این اسپیکرها هم اکنون می‌توانند دامنه اطلاعات صوتی را تا 50 درصد بیشتر تقویت کنند و امکان شنیدن موسیقی‌ها را با شدت صدای بهتری فراهم آورند.


فناوری True Color

در کنار قابلیت‌های صوتی، مطمئناً برای گیمرهای حرفه‌ای قابلیت‌های عالی صفحه‌نمایش نیز از اهمیت زیادی برخوردار است فناوری True Color کمپانی MSI تضمین می‌کند که تصاویر نمایش داده شده بر روی سطح نمایشگر از وضوح عالی، روشنایی مناسب و رنگ‌های طبیعی برخوردار باشند.

ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لپ‌تاپ GT72S Dominator Pro G Tobii:

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اولین لپ‌ تاپ گیمینگ در دنیا با قابلیت ردیابی چشم 1

همانطور که مشاهده می‌شود، با یک سیستم گیمینگ بسیار قدرتمند روبرو هستیم که می‌تواند سنگین‌ترین بازی‌های روز را با بالاترین جزییات اجرا کند. قابل ذکر است که این مدل در پیکربندی‌های مختلفی عرضه می‌شود، اما قیمت تقریبی آن حدود 13 میلیون تومان است. این محصول در ایران با گارانتی شرکت ماتریس عرضه می‌شود.


پاسخ
آگهی
#2
جون میده برای گیم.
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  از زرق و برق لپ‌تاپ‌های گیمینگ متنفر هستید؟ HP OMEN جدید یک لپ‌تاپ قدرتمند
  بررسی لپ تاب های روز دنیا (Dell)
  عجیب ترین لپ تاپ های دنیا+عکس
  نزاع ایسوس و MSI بر سر عنوان پرفروش‎ترین سازنده لپ‎تاپ‎های گیمینگ
  لپتاپ گیمینگ MSI GT72S G Tobii به دقت شما را زیر نظر می‌گیرد!
  لپ‎تاپ گیمینگ ASUS ROG G752، انتخاب قهرمانان
  قابلیت‌های Surface Book، اولین لپ تاپ ساخت مایکروسافت
  ایسوس تولید کننده شماره یک لپ‎تاپ گیمینگ در جهان شد
  با ابر لپ‎تاپ مخصوص گیمینگ MSI GT72 Dominator Pro G آشنا شوید، قدرت مهیب GTX 980
  Lenovo سری گیمینگ Y را ارتقاء میدهد (یک پله پرش به نسل ششم)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان