امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هدفون جدید سامسونگ حرکاتتان را زیر نظر دارد!+عکس

#1
سامسونگ یک هدفون کاملا بی‌سیم به نام Gear IconX را معرفی کرده که قرار است از اواخر سال میلادی جاری و با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار به بازار عرضه شود. 

هدفون جدید سامسونگ حرکاتتان را زیر نظر دارد!+عکس 1

این محصول علاوه بر پخش موسیقی امکان نظارت بر فعالیت‌های ورزشی را 
 ، هدفون‌های تمام بی‌سیم، امسال راه خود را به بازار باز کرده‌اند و تا‌کنون شاهد این بوده‌ایم که چندین مدل مختلف هدفون معرفی یا عرضه شده است که از هیچ‌گونه سیمی حتی برای اتصال دو گوشی این محصولات بهره نمی‌برند.
اخیرا سامسونگ نیز محصولی به نام Gear IconX را معرفی کرده که ۱۹۹.۹۹ دلار قیمت دارد. این محصول اولین هدفون کاملا بی‌سیم سامسونگ محسوب می‌شود که ویژگی‌ها و شکل ظاهری مشابهی با سایر مدل‌های کنونی تولید شده توسط سایر شرکت‌ها را ارائه می‌دهد.
گیرآیکون‌اکس به صورت بی‌سیم به گوشی‌هوشمند شما متصل می‌شود و بین دو گوشی آن نیز هیچ سیمی بکار گرفته نشده و هر دو این گوشی‌ آن به صورت مجزا و غیر وابسته به یکدیگر عمل می‌کنند. هنگامی که از این محصول استفاده نمی‌کنید می‌توانید آن را در یک قاب قرصی شکل قرار دهید. در این شرایط عملیات شارژ دو گوشی هدفون نیز انجام می‌شود.
این قابلیت یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود چرا که عمر باتری IconX یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است. سامسونگ می‌گوید که این هدفون‌ها هنگام استریم موسیقی از گوشی‌هوشمند شما می‌توانند حدود یک ساعت و نیم به صورت مداوم کار کنند.
همچنین در حالت پخش موسیقی از طریق حافظه داخلی ۴ گیگابایتی در نظر گرفته شده برای این محصول، می‌توانید تا سه و نیم ساعت برای پخش موسیقی روی آن حساب کنید.
هدفون جدید سامسونگ حرکاتتان را زیر نظر دارد!+عکس 1

وزن هر IconX حدود ۶ گرم بوده و برای قرار گرفتن در گوش شما مجهز به قلاب مخصوصی است.

این محصول طراحی ساده‌ای دارد و به طور شگفت‌انگیزی استفاده از آن راحت است. حتی افرادی که ممکن است با هدفون‌های معمول چندان احساس راحتی نکنند، می‌توانند گوشی‌های آیکون‌اکس را به آسانی در گوش خود جای داده و فیکس کنند.
این محصول همچنین صدای خارج را بخوبی حذف می‌کند و سامسونگ نیز یک حالت مخصوص را برای این هدفون‌ها در نظر گرفته که در صورت تمایل کاربر می‌تواند صدای بیرون را هم قابل شنیدن کند.
علاوه بر مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم، کیفیت صدای آیکون‌اکس کامل و بدون صدای بم بیش از حد است.
البته برای قضاوت نهایی در مورد کیفیت واقعی صدای خروجی از گوشی‌های این هدفون باید خودتان با آن مدتی کار کنید. این محصول به نحوی طراحی شده که تنها در چند دقیقه می‌توان آن‌ را برای پخش موسیقی همگام‌سازی کرده و سپس به گوش دادن موسیقی بپردازید.
کنترل IconX بسیار به Dash شباهت دارد و شما با تپ و سوایپ روی خود گوشی‌های هدفون می‌توانید اعمالی چون رفتن به ترک بعدی، جابجایی بین منو‌ها و کنترل بلندی صدا را انجام دهید.
IconX به منظور انجام هر یک از اعمال مورد اشاره، نیاز به تاییدیه صوتی دارد که تمامی این موارد را می‌توان از طریق اپلیکیشن مخصوص آن که روی گوشی‌هوشمند نصب می‌شود، مدیریت کرد.
این هدفون را می‌توان با بسیاری از مدل‌های مختلف گوشی‌های اندرویدی مورد استفاده قرار داد. برای استفاده از IconX گوشی‌ شما باید مجهز به اندروید ۴.۴ به بالا بوده و حداقل ۱.۵ گیگابایت رم پردازشی داشته باشد. همچنین تا به این لحظه امکان استفاده از این محصول با دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS فراهم نشده است.
استریم موسیقی به صورت کاملا بی‌سیم به نحوی که حتی بین دو گوشی هدفون، سیمی برای اتصال وجود نداشته باشد برای بسیاری از افراد یک رویا بوده، اما با این وجود، سامسونگ در واقع IconX را ابتدا به عنوان یک دستگاه نظارت کننده روی فعالیت‌های ورزشی در نظر گرفته و پخش موسیقی را به عنوان دومین اولویت کاری این محصول اعلام کرده است.
سنسورهای IconX می‌تواند بر حرکات بدن، ضربان قلب و فواصل طی شده توسط کاربر نظارت داشته باشند و علاوه بر این شمارش کالری‌های سوزانده شده توسط کاربر نیز یکی دیگر از امکانات IconX است که وجود چنین قابلیت‌هایی باعث شده تا شبیه به یک دستگاه نظارت‌گر ورزشی باشد. این هدفون داده‌های جمع‌آوری شده توسط سنسورها را با اپلیکیشن S Health سامسونگ همگام‌سازی می‌کند. توسط این اپلیکیشن می‌توان از داده‌های کاربردی به منظور استفاده در سایر اپلیکیشن‌های حوزه سلامت خروجی تهیه کرد.
Gear IconX از اواخر سال جاری و در رنگ‌های سفید، آبی و مشکی عرضه خواهد شد.
پاسخ
 سپاس شده توسط دریای بی موج ، *βeС-МoЯЯiGαƝ* ، ○°łåmýå°○ ، آرشاااااااام ، DAZZLING BOY ، *faraay* ، ѕтяong ، maryam goly
آگهی
#2
به درد گوشای پَل نمیخوره Smile
Shy
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بیش از هشت هزار روستای کشور در معرض خطر سیلاب قرار دارد
Heart اقلیم کردستان عراق بیش از ۲۸ میلیارد دلار بدهی دارد
Heart شاخص‌هایی دال بر مداخله خارجی در کشور وجود دارد
  تصورات غلطی که درباره روش‌های پیشگیری از کرونا وجود دارد
  زمان مهار کرونا به رفتار اجتماعی بستگی دارد
  مقاومت‌هایی در اجرای طرح ساماندهی مراکز آموزش عالی وجود دارد
  پروژه «سلفی فضایی» سامسونگ در یک مزرعه سقوط کرد
  ترامپ چه برنامه ای برای ایران دارد؟
  برگزاری حج به نظر عربستان بستگی دارد
  کرونا دست از سر کهگیلویه و بویراحمد بر نمی‌دارد !

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان