امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ادامه یکه تازی رولینگ با هری پاتر

#1
ادامه یکه تازی رولینگ با هری پاتر 1


جی.کی.رولینگ نویسنده زن بریتانیایی که فروش هنگفت کتاب های هفتگانه «هری پاتر» وی و توفیق عظیم ۸ فیلم سینمایی ساخته شده از روی آن از وی چهره ای میلیاردی ساخته است. در دور تازه فعالیت هایش هم نان این نوجوان عاشق سحر و جادو (پاتر) را خواهد خورد. از یک سو، او فیلم «هیولاهای فوق العاده و کجا آنها را پیدا کنیم» را آماده نمایش دارد که براساس کتاب تجربی سال ۲۰۰۱ وی با همین نام (و مقدمه ای بر ماجراهای پاتر) ساخته شده و از ۲۹ آبان در سطح جهان اکران می شود و از طرف دیگر یک مجموعه مطالعاتی و ۴ قسمتی تازه مرتبط با پاتر و داستان هایش به صورت تصویری و صوتی با عنوان کلی تاریخ «جادو و جادوگری در آمریکای شمالی» که آن هم براساس نوشته های رولینگ است، از طریق سایت اینترنتی پاترمور در اختیار علاقه مندان گذاشته شده که می توانند با پرداخت مبلغ مقرر آن را دانلود کنند. در این مجموعه هم پایه های کار پاتر و هم پیشینه جادوگری در آمریکا و کانادا تشریح می شود.

در مورد «هیولاهای فوق العاده و کجا آنها را پیدا کنیم» این نکته گفتنی است که اتفاقات آن در شهر نیویورک و ۷۰ سال قبل از وقوع اتفاقات ذکر شده در کتاب های «هری پاتر» روی می دهد و در آن ادی ردماین بریتانیایی و اسکاری رل نیوت اسکاماندر را بازی می کند و گمان می رود که استقبال از آن به سبب گذشت ۵ سال از زمان اکران آخرین فیلم «هری پاتر» در سطحی بالا باشد و مردم در غرب برای تجدید دیدار با افسانه ها و نمادهای «هری پاتر» به سوی این فیلم و محل های نمایش آن با وسعت بشتابند و خاطره ها زنده شود.

برادران وارنر که از ساخت و ارائه فیلم های «هری پاتر» در دهه گذشته سود کلانی برد، طبعاً با تعقیب و ساخت آثاری مثل «هیولاهای فوق العاده و کجا آنها را پیدا کنیم» سعی در استمرار بخشیدن به آن رویدادها و سودجویی هر چه بیشتر با هر نکته و مسئله و وسیله مرتبط با پاتر و داستان و جادوی او دارد و به این آسانی دست از این پروژه برنمی دارد و می خواهد همچون استاروارز باشد که عمر آن ۳۹ ساله شده و هر چند همین حالا هم فرانچیزی پر قوام است اما این کمپانی چیزی بیش از آن و یک مجموعه کارهای ماندگارتر را که بتوان ساخت آنها را در سال های بعدی نیز میسر ساخت، می طلبد. همین حالا نیز گفته می شود که فیلم در مسیر اکران «هیولاهای فوق العاده و کجا آنها را پیدا کنیم» صرفاً قسمت اول از یک تریلوژی تازه به حساب می آید و دو قسمت بعدی نیز در کار است تا این نوجوان شیفته سحر و جادو (هری پاتر) و مدرسه دلخواهش (هاگ وارتز) و تبعات و مقدمات و موخره های آن به این زودی ها از ادبیات عوام و سینمای جهان خارج نشوند.

منبع: Variety

ادامه یکه تازی رولینگ با هری پاتر 1


پاسخ
 سپاس شده توسط Jack Daniel'ѕ ، Apathetic ، The moon
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Video انصراف جلیل سامان از ساخت ادامه سریال "زیرخاکی"
  کالین فارل از ادامه تولید فیلم The Batman تا فوریه ۲۰۲۱ می‌گوید
  باکس آفیس | هالیوود با اکران فیلم‌های قدیمی به حیات خود ادامه می‌دهد
  احتمال تولید ادامه «سرگذشت» در سال آینده!
Video معرفی شخصیت های مجموعه هری پاتر(PART2)
  معرفی شخصیت های مجموعه هری پاتر (PART1 )
  فیلم‌های «هری پاتر» از سرویس HBO Max پایین کشیده می‌شوند
  محسنی نسب:روند جدا شدن اصناف از خانه سینما باید ادامه دار باشد
Video مراحل پیش از تولید فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness همچنان ادامه دارد
  نظر بازیگر « هری پاتر » درباره بدترین نوع میهن پرستی انگلیسی ها و آمریکایی ها

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان