امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بهترین بازی‌های اندروید و آی او اس در هفته‌ی گذشته؛ Astra ،Never Alone و بیشتر

#1
بهترین بازی‌های اندروید و آی او اس در هفته‌ی گذشته؛ Astra ،Never Alone و بیشتر 1


روزانه هزاران بازی مختلف در فروشگاه‌های بزرگ نرم افزاری اندروید ثبت می‌شود و تازه این تنها مربوط به آن‌هایی است که در استور‌های رسمی یعنی گوگل پلی و اپ استور وارد می‌شوند؛ مطمئنا اگر آمار فروشگاه‌های غیر رسمی و استورهای محلی هم به این تعداد اضافه شوند، آمار عجیبی به دست می‌آید؛ بنابراین انتخاب بهترین بازی‌های اندروید و دیگر سیستم عامل‌ها در چنین شرایطی بسیار دشوار است.



در این چند سال اخیر که روزانه بیش از صدها گزینه‌ی جدید به لیست دانلود و نصب کاربران اضافه شده است، خیلی از کاربران تنها ترجیح می‌دهند در یک ژانر خاص که بیشتر به آن علاقه دارند، به دانلود و نصب اپلیکیشن و بازی بپردازند. خیلی‌های دیگر هم ترجیح می‌دهند که تنها بهترین بازی‌های اندروید و آی او اس را دریافت و نصب کنند تا خیالشان راحت باشد که حداقل توانسته‌اند بهترین‌های روز را تجربه کنند و از قافله عقب نمانند.

اما برای اینکه شما عزیزان بتوانید انتخاب راحت‌تری از میان این تعداد سرسام‌آور بازی‌های جدید در فروشگاه‌های نرم افزاری داشته باشید، در این مطلب در گجت نیوز قصد داریم که تعدادی از بهترین بازی‌های اندروید و آی او اس که هفته‌ی گذشته منتشر شده است را به شما معرفی کنیم. بازی‌های داخل این لیست همگی امتیازات بالایی از کاربران دریافت کرده و توانسته‌اند نظر منتقدان سایت‌های مطرح نقد و بررسی بازی‌های موبایلی را به دست بیاورند؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت از میان این گزینه‌ها که سعی شده است از سبک‌های مختلفی انتخاب شوند، عناوین مورد علاقه‌ی خود را دانلود و نصب کنید.

لیست بهترین بازی‌های اندروید و آی او اس در هفته‌ی گذشته

بازی Sky Force Saga Reloaded

معرفی بهترین بازی‌های اندروید و آی او اس را با یک بازی اکشن آرکید شروع می‌کنیم. Sky Force Saga Reloaded در واقع از همان سبک بازی‌هایی است که برای اولین بار بر روی کنسول آتاری اوج گرفتند و گیمر باید با کنترل یک هواپیمای جنگی که در پایین صفحه قرار داشت، به سراغ دشمنانی می‌رفت که به از رو به رو به او حمله می‌کردند و موجی از آتش را بر سر هواپیمای بیچاره و خلبان تنهای آن می‌ریختند!

اما تفاوت این بازی با آن عناوین کلاسیک در اینجاست که Sky Force Saga Reloaded دارای محیطی سه بعدی و گرافیک فوق‌العاده‌ زیبایی است و افکت‌های مربوط به انفجارها، طراحی باس‌های پایانی و تنوع تیرها باعث می‌شود که از درگیری در جریان مبارزات این بازی لذت ببرید. امکان انتخاب چندین نوع هواپیما، تنوع دشمنان و سبک‌های متفاوت آنها به‌صورت ضد هوایی، نیروهای پروازی و غول‌های پایانی به همراه آیتم‌های قدرتی از دیگر ویژگی‌های این بازی هستند که شما می‌توانید آن را به‌صورت رایگان برای آی او اس ۸.۱ و بالاتر در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
این لینک و برای اندروید ۴.۱ و بالاتر از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
این لینک دریافت و نصب کنید.

 



بازی Astra

بنیان این بازی بر اساس افسانه‌های یونانی خلق شده است و در آن شما در نقش خدای نور و روشنایی یعنی همرا (Hemera) قرار می‌گیرید. در بازی آسترا شما وظیفه دارید که به جنگ تاریکی بروید و بار دیگر روشنایی و نور را به مخلوقات جهان هدیه دهید. بازی دارای سبک پازل اکشن است و با دویدن کاراکتر اصلی بازی به‌صورت خودکار، شما پرش‌ها و نحوه‌ی شتاب‌گیری او را تعیین می‌کنید و این سبک کنترل یک دکمه‌ای باعث می‌شود که بیشترین لذت را از تماشای انیمیشن‌های روان و اتمسفر باستانی بازی ببرید.

المان‌های بازی با رنگ‌های بسیار هارمونیک و با افکتی شبیه مقواهای رنگی طراحی شده است و نحوه‌ی دویدن و پرش‌ها، دشمنان غول پیکر با طراحی‌های منحصر به فرد، پخش موزیک متناسب با هر بخش از گیم پلی، پازل‌های خلاقانه با چالش‌های فیزیکی، مراحل دارای اتمسفرهای تاریک و روشن و داستان عمیق از جمله ویژگی‌هایی هستند که بازی Astra را به یک گزینه‌ی ایده‌آل برای دانلود و نصب تبدیل می‌کنند. برای دانلود رایگان این عنوان که از بهترین بازی‌های اندروید در هفته‌ی گذشته بوده است، برای اندروید ۴.۱ و بالاتر به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
این لینک و برای آی او اس ۷.۰ و بالاتر به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
این لینک مراجعه کنید (قیمت نسخه‌ی آی او اس ۰.۹۹ دلار است).

 



بازی Never Alone: Ki Edition

این عنوان بیشتر شبیه به یک رمان تعاملی است تا یک بازی و شما در جریان انجام آن و پیش رفتن در مراحل، بیش از این‌که به گیم پلی توجه کنید، غرق داستان نسبتا غمگین آن می‌شوید. در بازی Never Alone: Ki Edition شما با نونا، دختری از اهالی آلاسکا و روباه دوست داشتنی‌اش همراه می‌شوید و وظیفه دارید که در یک طوفان ابدی که حیات تمام دوستان و اعضای خانواده‌ی آنها را تهدید می‌کند، ازشان مراقبت کنید؛ هرچند که با وجود ده‌ها حادثه‌ای که در جریان این ماجراجویی بزرگ پیش می‌آید، مقاومت در برابر طوفان بسیار سخت و ناراحت‌کننده خواهد شد.

سبک بازی ترکیبی از پازل، پلتفرمر و نقش آفرینی است و داستان عمیق با ریشه‌هایی غمگین و بر مبنای اساطیر محلی منطقه‌ی آلاسکا، گرافیک هنری بسیار گیرا، شیوه‌ی کنترلی خلاقانه و چالش‌های معنادار از جمله ویژگی‌های اصلی این بازی هستند. برای دانلود این بازی برای آی او اس ۸.۰ و بالاتر با قیمت ۴.۹۹ دلار به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
این لینک و برای دانلود برای اندروید با قیمت ۴.۹۹ دلار به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
این لینک مراجعه کنید؛ توجه داشته باشید که لینک اندرویدی مربوط به نسخه‌ی غیر لمسی و مخصوص تلویزیون‌های هوشمند اندرویدی می‌شود که گیم پلی بازی با استفاده از دو کنترلر و به‌صورت دو نفره انجام خواهد شد. نسخه‌ی لمسی مخصوص اسمارت فون‌ها و تبلت‌های اندرویدی در تاریخ بیست و سوم ماه ژوئن (سوم تیر ماه) در گوگل پلی استور عرضه می‌شود.

 



بازی Pixel Cup Soccer 16

بعد از معرفی سه مورد از بهترین بازی‌های اندروید و آی او اس، این بار نوبت به یک بازی دیگر می‌رسد که به‌صورت اختصاصی برای پلتفرم همراه اپل عرضه شده است. همانطور که از عنوان این بازی مشخص است، شما با یک فوتبال طراحی شده در سبک ریترو و با گیم پلی پیکسلی مواجه هستید که شما را به یاد بازی‌های کلاسیک فوتبال سگا می‌اندازد؛ جایی که می‌توانستید داور را بخرید و بر روی دروازه‌بان در حالی که توپ را کاملا در دستان خود گرفته است، تکل بزنید!

بازی Pixel Cup Soccer 16 دارای گیم پلی سریعی است که نیاز به حواس جمع و عکس العمل‌های به موقعی دارد تا بتوانید دروازه‌ی حریف را باز کنید و پیروز رقابت شوید. با توجه به نزدیک شدن به رقابت‌های جام ملت‌های اروپا و کوپا آمریکا ۲۰۱۶، در این بازی قادر هستید که این رقابت‌ها را در آیفون، آیپاد و آیپد خود تجربه کنید. امکان بازی در رقابت‌های جام جهانی، جام جهانی بانوان، بازی در حالت‌های دوستانه، رقابت‌های پنالتی و مسابقات قهرمانی، امکان بازی مالتی پلیر با رقبای واقعی و افکت‌های مختلف آب و هوایی از دیگر ویژگی‌های این بازی هستند؛ برای دانلود این عنوان جذاب با قیمت ۲.۹۹ دلار برای آی او اس ۷.۰ و بالاتر می‌توانید به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
این لینک در اپ استور مراجعه کنید.

 



بازی Star Nomad 2

به هر حال در روزگاری زندگی می‌کنیم که بازی‌های جهان باز و سند باکسی نظیر دارک سولز، جی تی ای، فال اوت و ویچر در صدر جداول فروش جهانی قرار دارند و نمی‌شود که ما هم بهترین بازی‌های اندروید و آی او اس را معرفی کنیم و به سراغ این سبک جادویی نرویم! در بازی Star Nomad 2 شما وارد یک تجربه‌ی گسترده و عمیق فضایی می‌شوید و با سفینه‌ی فضاپیمای خود در سراسر کهکشان‌ها و قلمروهای فضایی سفر می‌کنید.

در این بازی همه چیز به انتخابات شما بستگی دارد، در اینجا می‌توانید وارد دسته‌ی بازرگانان شوید، به‌عنوان یک قاچاقچی پول در بیاورید، ماجراجویی کنید و به سیاره‌های مختلف سر بزنید و یا به‌عنوان یک جایزه بگیر برای دیگران کار کنید و به شکار دیگر بازیکنان بپردازید! در محیط داینامیک این بازی هر لحظه ممکن است اتفاقات جدیدی بیافتد، ارتش جدیدی بر دیگری پیروز شود، قلمرویی توسط پادشاه دیگری تصرف شود و حتی کالای خاصی نایاب شود!

بنابراین باید هر چه استراتژی در توان دارید به کار بگیرید و با خرید اقلام به‌صرفه، فروش آنها در بازار سیاره‌هایی که تقاضا برای آن ماده، کالا و سلاح بیشتر است، ملحق شدن به ارتش‌های قدرتمند و قرار گرفتن در جبهه‌ی پیروز، گلیم خودتان را از آب بیرون بکشید. هرچند که گیم پلی بازی چندان به گرافیک آن وابسته نیست اما طراحی سه بعدی محیط و اتمسفرهای فضایی و متعلق به آینده برای لذت بردن بیشتر از این بازی در اختیار گیمر قرار خواهد گرفت. برای دانلود بازی Star Nomad 2 برای آی او اس ۹.۰ و بالاتر با قیمت ۷.۹۹ دلار به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
این لینک در اپ استور مراجعه کنید؛ توجه داشته باشید که به دلیل سنگینی بسیار بالای این بازی، نصب و اجرای روان آن تنها بر روی دیوایس‌های آیفون ۶ پلاس، آیپد ایر ۱ و آیپد مینی ۲ به بالا امکان‌پذیر است.

 



بازی Alice in Wonderland PuzzleGolf


داستان آلیس و سرزمین عجایب به قدری جذاب و محبوب است که بعد از ساخته شدن ده‌ها بازی، فیلم و انیمیشن از روی آن، هنوز هم جذابیت خاص خود را برای علاقه‌مندان و به‌خصوص کودکان کم سن و سال‌تر حفظ کرده است. در این بازی که با اتمسفری شاد و رنگارنگ طراحی شده است، شما در نقش توپ گلفی قرار دارید که توسط آلیس به آن ضربه زده شده است و باید با گذر از موانع، به داخل حفره‌ای که توسط خرگوش تعیین شده است، وارد شوید.

اما فراموش نکنید، اینجا سرزمین عجایب است و کار شما به همین راحتی انجام نمی‌شود! انواع موانع جادویی، دشمنان اهریمنی و هزارتوهای مارپیچ بر سر راهتان وجود دارند تا نگذارند شما به هدف خود برسید و در این ۷۰ مرحله که هرکدام به شیوه‌ی خلاقانه‌ای ساخته و توسعه داده شده‌اند، ماجراها و چالش‌های فراوانی انتظارتان را می‌کشند. برای دانلود این بازی با قیمت ۲.۹۹ دلار برای آی او اس ۷.۰ و بالاتر به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
این لینک و برای اندروید ۵.۰ و بالاتر به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
این لینک مراجع کنید.

 
بهترین بازی‌های اندروید و آی او اس در هفته‌ی گذشته؛ Astra ،Never Alone و بیشتر 1


پاسخ
 سپاس شده توسط Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بهترین نرم افزار حضور و غیاب چیست؟
Wink دانلود Granny بازی ترسناک و هیجان انگیز "مادربزرگ" اندروید !
Big Grin دانلود بامیلو Bamilo 2.12.3 اپلیکیشن موبایل فروشگاه اینترنتی بامیلو اندروید !
Smile دانلود فارم ویل FarmVille 3 - Animals 1.0.3936 بازی مزرعه داری آنلاین اندروید !
  بازی سازی اندروید
  لیست بازی های اندروید دخترانه
Rainbow اولین ورژن بتای اندروید 11 با آیکون‌ها و قابلیت‌های کنترلی جدید برای موسیقی !
  بهترین بازی های آشپزی و رستوران برای کامپیوتر و گوشی
Smile دانلود Stock Car Racing 3.1.15 بازی مسابقات اتومبیل رانی اندروید !
  دانلود Sky Roller v1.8 بازی تفننی اسکیت سواری اندروید !

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان