امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نگاهی به 10 بازی مورد انتظار موبایل درسال جاری

#1
پیشرفت فناوری و ابزارآلات نوین، امکانات زیادی را برای بازی دوستان فراهم کرده‌است. کیفیت های بالا، دستگاه های قدرتمند و کوچکتر، سهولت در اتصال به شبکه های مختلف برای تجارب دسته جمعی عناوین مورد انتظار و…. تنها بخشی از امتیاز و نکات مثبت نسل حاضر است؛ اما به شخصه معتقدم که موهبت الهی چندسال اخیر و امروز ظهور و جان گرفتن عناوینی ساخته شده توسط سازنده های کم حاشیه و گمنام تر ولی پر مغز و سرشار از ایده های موفق و خوب است. بازی‌هایی که حتی اگر نام آشنا به نظر بیایند، می‌توان به موفق بودن و تکرار نکردن خاطرات نه چندان شیرین نیاکانشان امید بست.هرساله با نزدیکی به تعطیلات سال میلادی، بازی‌های متعددی برای پلتفرم های مختلف، به عرضه عمومی گذاشته می‌شود. عناوین موبایل نیز از این قاعده، مستثنی نیستند. امسال هم بازی های خوب و قابل توجهی راهی بازار داغ تلفن همراه خواهد شد. عناوینی که یا دنباله روایت های منتشرشده شان هستند؛ یا طفلانی نوپا در دنیای غول پیکر امروز با هدف هایی بزرگ و والا؛ در ادامه گیم شات را با 10 بازی مورد انتظار موبایل در سال جاری همراهی کنید.
Never Gone10.





نگاهی به 10 بازی مورد انتظار موبایل درسال جاری 1

هنگامی که ظلم، سختی و فشار بر جسم و روح چیره شود شیطان هم خواهد گریست. یکی از بازی‌های مورد انتظار در سال پیش رو، Never Gone است؛ که توسط «هایپی گیم» (Hippie Game) ساخته و منتشر خواهدشد. Never Gone که درسبک اکشن نقش افرینی دوبعدی، تهیه شده است قصه ای جنون آمیز در دنیایی جن زده را روایت می‌کند. یکی از شخصیت های اصلی بازی جایزه بگیری است که از شکار هیولاهای بی شاخ و دم امرار معاش کرده و روزگار می‌گذراند. دارای چهره ای مرموز و جدی است؛ و شباهت های ظاهری و رفتاری زیادی هم به«دانته» دنیای Devil May Cry دارد. Never Gone دارای گیم پلی سریع و دیوانه کننده‌است. ضربات متعدد سلاح و چند ضرب‌های پی در پی، نوید گیم پلی خوب و راضی کننده‌ای را می‌دهد؛ در طول بازی می‌توانید با کسب امتیاز مهارت های بدیعی به دست آورده، تجهیزاتتان را تقویت و قدرت هایی جدید را آزاد کنید. اگر ژاپنی باز باشید، تصاویر Never Gone به شدت جذبتان خواهدکرد. رنگ بندی تند در دنیایی وهم آلود، حس و حال عناوینی نظیر:.. Killer Is Dead، Shadow Of Damned، Castlevania و دیگر بازی های ناب ژاپنی را تداعی می‌کند. گرافیک فانتزی بازی بسیار چشم نواز جلوه می‌کند؛ و این موضوع در تریلری هم که منتشر شده، به خوبی نمایان است. موسیقی بازی هم قابل قبول به نظر می‌رسد؛ اگر ذره ای از نبوغ «آکیرا یامائوکا» (Akira yamaouka) در بطن آهنگساز بازی وجود داشته باشد، می‌توان گفت: از لحاظ موسیقی بازی کم و کسری نخواهد داشت. Never Gone بازی خوبی است؛ و به نظر می‌آید شانس موفقیت بالایی دارد؛ اگر نکات لازم را رعایت کرده و خروجی قابل قبولی به مخاطب ارایه دهد. Never Gone امسال در تاریخ نامعلوم، برای رایانه‌های شخصی و دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید و آی او اس منتشر خواهدشد.

9. Pinstripe

نگاهی به 10 بازی مورد انتظار موبایل درسال جاری 1
همه ی انسان‌ها در کودکی و حتی بزرگسالی، تصوراتی از دنیای بعد از مرگ، برزخ و بهشت و جهنم دارند. تصاویری ذهنی و پازل وار که با اسناد مختلف و حرف‌های اطرافیان شاخ و برگ بیشتری گرفته‌است؛ اما هیچکدام سوال اصلی درون ذهن مارا کامل نمی‌کند.

«توماس براش» (Thomas Brush) و بازی اش Pinstripe روایتگر این قصه کهن و مرموز اند. عنوانی که با قصه گویی جذاب و روندی متنوع و خلاقانه، می‌تواند یکی دیگر از مستقل های طلایی درسال 2016 باشد.
بازی درباره مردی متزلزل و عاطفی است؛ که علاوه بر درگیری با ضمیر ناخودآگاهش، همسرش را در یک جهنم سورئال گم کرده‌ و برای یافتن وی، باید در دنیایی دیگر قدم بگذارد.
مکانیزم قصه گویی بر همین دو اساس استوار است. دنیایی خیالی و تصاویری مبهم از بهشت و جهنم که بازی باز را با خود به اعماق وجودی اش می‌برد. داستان اقتباسی از افسانه‌های جن و پری، زشت و زیبا و درنهایت، مفهوم خوبی و بدی است.
بازی یک پلتفرمر دوبعدی است؛ که بخش اعظم آن را حل کردن معماها و سکوبازی های متعدد شکل می‌دهد. می‌توانید از موانع بالارفته، به دشمنان شلیک کنید و با آویزان شدن از یک طناب خود را به مقصد برسانید و یک قدم به معشوقه تان نزدیکتر شوید.
آن چه که از پیش نمایش بازی دستگیر می‌شود وعده گرافیک هنری ناب و غریبی را همراه صداگذاری قابل قبول و خوبی می‌دهد که می‌تواند همراه دیگر عناصرش، مخاطب را جذب خود سازد. حال باید صبر کرد و دید pinstripe چگونه از منتظرانش استقبال خواهد کرد. Pinstripe کمتر از چند ماه دیگر برای دستگاه های مجهز به سیستم عامل‌های اندروید، آی او اس، و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.
8. Inks
نگاهی به 10 بازی مورد انتظار موبایل درسال جاری 1

به جرعت می‌توان گفت: چه بازی بازان حرفه ای و چه مخالفان سرسخت هنر! حداقل یکبار عنوان pinball از زیر دستشان عبور کرده‌است. بازی بسیار ساده و کوچک اما با ایده ای خلاقانه و سرگرم کننده، که در اوایل انتشارش همه را به ضیافت کنترل توپهای دوست داشتنی در سیارک اش دعوت کرده بود. پس از گذشت سال‌ها و ساختن طرح های مختلف از بازی، تیمی گمنام و کوچک روشی زیبا و چشم نواز را برای pinball برگزید.

بازی زیبای inks فرمول ساده‌ای دارد، همان کارها را باید انجام دهید ولی اینبار نقش بومرنگ را ایفا خواهید کرد. توپ‌ها در مارپیچ های مختلف درنوسان خواهدبود تا سرانجام، با انفجاری از رنگ، مسیرش را ادامه دهد. نورپردازی و گرافیک بازی بی نظیراست. پخش شدن رنگ‌های مختلف و ترکیب با سایر رنگ‌ها حس یک تابلو نقاشی زیبا را پیش چشمانتان، احیا می‌کند. Inks تا چند وقت دیگر برای دستگاه های مجهز به سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس مننشر خواهدشد. منتظر چه هستید؟ شما هم دعوتید به جشنواره رنگ‌ها.
7. Hunt Down
نگاهی به 10 بازی مورد انتظار موبایل درسال جاری 1

دود ممتد سیگار برلب، تق تق پاشنه‌های چکمه روی سر عریان خیابان، آخرین گلوله، آخرین سکانس و آخرین صدا چیزی نیست جز  بنگ!!

داستان‌های تیره و خاکستری با رنگ و بوی نوآر و پلیسی، همیشه جزو روایات موردعلاقه عوام بوده‌است. درگیری‌های احساسی و کاری، پیچش قصه گویی و… جذابیت این نوع عناوین را دوچندان می‌کند.
ساخته مشترک «تامی گاستفسون» (Tommy  Gustafsson) و «آندرس رنبرگ» (Andreas  Rehnberg) نیز قصه‌ای جنایی در عالمی خشن و تاریک را برای مخاطب بازگو می‌کند. بازی Hunt Down شمارا در نقش شکارچی زبده و بی‌رحم قرار می‌دهد؛ که از طرف دولت مامور است؛ لجام دنیایی افسارگسیخته و مملو از هرج و مرج را در اختیار گیرد؛ و برای بقای عدالت، دربرابر تبهکاران شهر ایستادگی کند.  ایده ی بازی هرچند جذاب است، اما تاریخ مصرف گذشته به نظر می‌رسد؛ ولی به لطف طراحی هنری و فضاسازی مغموم و جدی اش، جذاب بودن خود را بیمه می‌کند. گیم پلی بازی برگرفته از تیراندازی به سمت دشمنان و سکوبازی های مختلف است؛ واز نظر مکانیزم، اسلحه‌ها و گرافیک هنری، یادآور عنوان خاطره برانگیز Contra است. هنوز اطلاعات تکمیلی از تاریخ عرضه بازی فاش نشده، فقط پلتفرم های مقصد مشخص شده است که درسال پیش رو، برای دستگاه های مجهز به سیستم عامل های اندروید و آی او اس منتشر خواهدشد. باید صبر کرد و دید Hunt Down دل مخاطبانش را شکار خواهدکرد یا خیر
6. Airframe: Nemesis
نگاهی به 10 بازی مورد انتظار موبایل درسال جاری 1

سبک شبیه ساز پرواز و نبردهای هوایی، محاطبان خاص خود را دارد. رهایی روی عرش آسمان و آزاد کردن موشک برای خیلی‌ها جذاب و برای برخی جالب توجه نیست؛ اما به‌هرحال با احتساب نظرات هردو دسته، یکی از بازی‌های امیدوار کننده این سبک در راه است.

بازی Airframe: Nemesis که توسط «استراتسفر گیمز» (Stratosphere Games) ساخته شده‌است و وظیفه انتشار آن را هم استودیو نام آشنا «505 گیمز» (Games 505) عهده‌دار است؛ روایتگر جنگ‌های هوایی در صده های اخیر است. باتوجه به اطلاعات محدود راجع به بازی، مشخص شده‌است که، شخصیت اصلی داستان سربازی بازمانده از نیروی هوایی است که درصدد انتقام یاران از دست رفته‌اش، پوتین سفت کرده و وارد میدان شده‌است.
گیم پلی بازی متنوع و جذاب به نظر می‌آید. وسعت محیط، تجهیزات خوب جنگی، ضربآهنگ بالای نبردها هنگام شلیک موشک و تیربار به سوی دشمنان، قابل قبول و راضی کننده است. دربخش گرافیک هم با توجه به تصاویر منتشرشده، شاهد کیفیت مقبولی هستیم که درکنار موسیقی تنش زا بازی، جذابیتش دوچندان شده‌است. درمجموع Airframe: Nemesis عنوانی استاندارد و جذاب به نظر می‌رسد که با ارایه نقاط قوتش، می‌تواند دوست داران این سبک را راضی کرده و تبدیل به یکی از عناوین موفق نبرد هوایی گردد. Airframe: Nemesis درسال پیش رو، برای دستگاه های مجهز به سیستم عامل های اندروید و آی او اس منتشر خواهدشد.
5. Shadow Fight 3
نگاهی به 10 بازی مورد انتظار موبایل درسال جاری 1

سری بازی‌های Shadow Fight جزو عناوین محبوب و پر طرفدار سبک مبارزه‌ای در تلفن‌های همراه است که با طراحی هنری چشم نواز، سیستم مبارزات سرگرم کننده و خوب نام نیکی از خود درمیان هم سبکانش به جای گذاشته‌است.

این بار هم استودیو «نکی» (Nekki) دست به‌کار شده و از سومین نسخه بازی اش پرده برداشته‌است.
این بار هم با یک بازی مبارزه‌ای خوش ساخت طرف خواهیم بود؛ که روال نیاکانش را طی می‌کند. مانند قبل می‌توانید شخصیت خود را تجهیز کنید، وارد میدان نبرد شده و با  دشمنانتان را با فنون مختلف قلع و قمع کنید. بنابرگفته تیم سازنده در Shadow Fight 3 شاهد یک خط داستانی پربار هم خواهیم بود که روند بازی را بهبود می‌بخشد.
پیشرفت چشمگیر جلوه های هنری و گرافیک بازی کاملا مشهود است. میدان های نبرد متنوع، پویایی محیط و طراحی قابل قبول شخصیت‌های سایه مانند همگی  نشان از پیشرفت محسوس بازی هستند. Shadow Fight 3 عنوانی با سابقه است که با موفقیت های اجدادش، می‌توان به موفقیت این عنوان امیدوار بود؛ و لذت تجربه بریدن سایه هایی سخت با کاتانایی خون آلود را حس کرد. Shadow Fight 3 در مدتی نامعلوم برای دستگاه های مجهز به سیستم عامل های اندروید و آی او اس منتشر خواهدشد.
4. This War Of Mine: The Little Ones
نگاهی به 10 بازی مورد انتظار موبایل درسال جاری 1

بدترین تصاویر یک جنگ ویرانه های فقیر نشین، مردم بی گناه و عاجز، و دستان خالی در برابر اسلحه است که در طول تاریخ، بارها و بارها شاهد اینگونه حوادث بوده ایم و متأسفانه هستیم.

بازی This War Of Mine با انتشارش جنگ را از این زاویه برایمان روایت کرد. خبری از سربازهای مجهز و ارتش و تانک مهمات نبود. در نقش خودمان بازی کردیم. مردم عادی، بی دفاع و جنگ زده. استودیو «11 بیت»،(Bit 11) چندی پیش تصمیم به رونمایی از ادامه یا به نوعی بسته الحاقی بازی اش گرفت. This War Of Mine: The Little Ones مانند گذشته ناقل جنگی خشک و بی رحم در فضایی افسرده است. بازهم باید با دستان خالی در متروکه جنگ زده تان دوام بیاورید، شب‌ها به مقر سربازان رفته، غذا و مهمات پیدا کنید. اما اینبار در نقش بچه‌های کم سن و سال!
ایده بازی فوق العاده ترسناک و بی رحم است. کشته شدن کودکان برای ظرف تن ماهی گندیده یا کمی باند مندرز، حس واقعی جنگ را به مخاطب القا می‌کند. گرافیک و موسیقی بازی هم زیاد دستخوش تغییر نشده و همچنان هنگام سوز و سرما با نوایی مغموم به زیر زمین خواهید رفت؛ برای یافتن چوب و ساختن تختی برای همراه زخمی تان.
این بازی بدون شک مسیر موفق پدرش را هموارتر خواهد کرد. عنوانی که روحی تازه است در دوران جنگ‌های مجهز، سربازان پیل تن و قهرمانانی نامیرا! بازی که راوی جنگ است، اما از زاویه‌ای دیگر.
بازی This War Of Mine درسال آتی برای دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید، آی او اس، رایانه‌های شخصی و بنابر تصمیم سازندگان، راهی کنسول های نسل هشت نیز شده‌است.
3. Sigma Theory
نگاهی به 10 بازی مورد انتظار موبایل درسال جاری 1

با گسترش فضای سایبر و رشد جنگ سرد، پوکه های فشنگ کمتر زمین می‌خورد و درگیری‌ها شکل و شمایل دیگری گرفته‌است. یکی از جنجال برانگیزترین بازی‌های موبایل درسال پیش رو عنوان Sigma Theory است که توسط تیم خلاق «مای کلوز استودیو» (Mi Close Studio) که مشهور است به عناوین خاص و جدی در دنیایی تیره، تهیه شده است.

داستان بازی حول محور جنگ‌های سرد سایبری و اتفاقات مختلف درآینده می‌چرخد که با ابزارآلات گوناگون جاسوسی بایستی اهداف خود را شکارکنید؛ باتوجه به اطلاعات منتشرشده از بازی، با عنوانی بدیع و خلاقانه در آینده، نظیر آنچه در Watch Dogs دیده بودیم روبه‌رو هستیم.
می‌توانید سوژه‌های خود را مد نظر گرفته و با تعقیب کردن از جهات مخلتف ردشان را بزنید و کار را یکسره کنید. آن گونه که پیش بینی می‌شود در نقش مأموران جاسوسی به بازی خواهید پرداخت که هرکدام وظایف مخصوصی را دارا هستند.
طراحی هنری Sigma Theory بی نظیر است رنگ بندی های تند درکنار گرافیک سل شید بازی، لذت تجربه آن را مشتعل خواهد کرد.
اطلاعات چندانی از روند مراحل و کلیت بازی به بیرون درز نکرده‌است اما Sigma Theory عنوان جالب توجه و جاه طلبانه ای به نظر می‌رسد که می‌تواند بیش از پیش بالابودن سطح بازی‌های مستقل موبایل را اثبات کند. در تاریخی نامشخص باید منتظر تجربه Sigma Theory برروی دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید و آی او اس و همچنین رایانه های شخصی باشیم.
2. The Last Door Collectors Edition: Season 2
نگاهی به 10 بازی مورد انتظار موبایل درسال جاری 1

روز به روز به انتشار کامل فصل دوم یکی از ناب ترین ماجرایی های چندسال اخیر نزدیک تر می‌شویم. بازی که با شجاعت تمام قصه گویی بی نقصش را به رخ همگان می‌کشد.

بازهم شاهد همان داستان مزموز و پیچیده خواهیم بود این بار هم تیم «د گیم کیچن» (The Game Kitchen)
به ادامه روایت جذابش روی آورده است. در این فصل بازی را از دید مشاور و روانشناس ارمیا در فصل گذشته دکتر «جان ویکفیلد» (Jhon Wakefield) دنبال خواهید کرد که موظف به یافتن ارمیا گم شده و حل کردن رازهای نیمه تمامش است.
گیم پلی و روند مراحل تغییرات چندانی نداشته و همچنان بنای اصلی بر پایه گشت و گذار در محیط و حل کردن معماها استوار است؛ در زمینه گرافیک و موسیقی هم جای بسی خوشحالی است که تیم سازنده دست نخورده باقی مانده است و می‌تواند  خاطرات غریب فصل اول را چه با نویسنده و طراحان خوش ذوق و چه آهنگساز بازی تا رسیدن به آخرین در تکرار کند و بازهم جایی در قلب و خاطر مخاطبش بگشاید.
بازیThe Last Door Collectors Edition: Season 2 درسال پیش رو برای رایانه‌های شخصی و دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید و آی او اس منتشر خواهدشد.
1. Eisenhorn: Xenos



در آخر هم نگاهی داریم به یکی از بازی‌های بزرگ و مورد انتظار امسال که با سبک اکشن سوم شخص جدی و گرافیک خیره کننده‌اش همگان را به انتظار نشانده‌است.

ساخته تیم «پیکسل هیرو» (Pixel Hero) بازی Eisenhorn: Xenos نام دارد؛ که به سری Warhammer مربوط است و برگرفته از کتاب نویسنده بریتانیایی «دن ابنت» (Dan  Abnett) می‌باشد. دربازی به‌جای « گرگور ایزنهورن» (Gregor Eisenhorn) داستان را دنبال خواهید کرد. ماموری که فرستاده شده تا برای بقا چرخه انسانیت بجنگد. اصلیت داستان فرم کلیشه‌ای دارد که باید منتظر ماند و دید که تیم سازنده چه غافلگیری هایی را تدارک خواهد دید.
روند مراحل خوب و قابل قبول طراحی شده و با توجه دشمنان متعدد و اسلحه‌های مختلف نظیر شمشیر و ریولور در تصاویر منتشرشده، انتظار می‌رود گیم پلی جذاب و خوبی را شاهد باشیم. خیره کننده ترین بخش Eisenhorn: Xenos به جرعت گرافیک آن است؛ که با طراحی محیط حرفه ای و چهره پردازی قدرتمند یک سر و گردن از بازی‌های موبایل در زمینه گرافیک خود را بالاتر می‌بیند و در کنار عناوین جدی کنسولی جای می‌گیرد؛
در مجموع امیدهای فراوانی به این عنوان است و انتظار می‌رود به یک بازی محبوب و موفق بدل گردد و تجربه ای ناب را در عالم تیره اش رقم بزند. Eisenhorn: Xenos درسال پیش رو برای رایانه‌های شخصی و دستگاه های مجهز به سیستم عامل های اندروید و آی او اس منتشر خواهدشد.
نگاهی به 10 بازی مورد انتظار موبایل درسال جاری 1
نگاهی به 10 بازی مورد انتظار موبایل درسال جاری 1


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تاپیک جامع همه چیز در مورد بازی ۴۱۱۴۸و۱:۰۱۱
  عکس زمینه موبایل خودتون
Big Grin دانلود بامیلو Bamilo 2.12.3 اپلیکیشن موبایل فروشگاه اینترنتی بامیلو اندروید !
  انواع اپلیکیشن موبایل کدام ها هستند؟
  درخواست نویسندگی در بخش نرم افزار موبایل و بازی ها
  پابجی موبایل
Smile دانلود Talking Booba 2 v2.1 - بازی موبایل بوبای سخنگو اندروید !
Smile دانلود Tehran Metro 1.4.1 برنامه مترو تهران برای موبایل اندروید !
Wink دانلود RollerCoaster Tycoon Touch 2.6.4 بازی شبیه سازی شهر بازی جدید اندروید !
Heart دانلود FIFA Soccer 12.2.01 بازی فوتبال فیفا 2018 موبایل اندروید !

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان