امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

با اپلیکیشن Rawr به‌صورت سه‌بعدی با دوستانتان مکالمه کنید!

#1
با اپلیکیشن Rawr به‌صورت سه‌بعدی با دوستانتان مکالمه کنید! 1

تلگرام، وایبر، واتس اپ، لاین و د‌ه‌ها نام دیگر این روزها در سبد دانلود و نصب نرم افزارهای مکالمه و پیام‌رسان وجود دارند. تمام این اپ‌ها دارای یک محیط مشخص و معمولی با قابلیت ارسال متن، تصویر،استیکر، موزیک و فیلم هستند؛ همه با یک سری جزییات تکراری، همه‌ آنها به غیر از یک نام : اپلیکیشن Rawr !



اپلیکیشن Rawr با این شعار عرضه شده است که این تکراری‌بودن و معمولی‌شدن نرم افزارهای مکالمه و پیام رسان امروزی را از بین ببرد و سبک جدیدی از گفتگو را به کاربران خود هدیه دهد. اما این هدف چگونه محقق خواهد شد؟ با استفاده از یک قابلیت کاربردی که به شما اجازه می‌دهد یک آواتار سه بعدی بسازید و او را وارد محیط گفتگوی خود و مخاطب مورد نظرتان کنید!

این آواتار کاملا بر اساس سلیقه‌ی شما ساخته می‌شود و می‌توانید اجزای صورت، چشم‌ها، ابروها، رنگ پوست، حالت موها، فیزیک ظاهری و جنسیت او را خودتان تعیین کنید و در نهایت هم با انتخاب یک لباس و پوشش جذاب، او را وارد محیط چت کنید تا با آواتارهایی که دوستانتان می‌سازند، در محیط اپلیکیشن Rawr حضور داشته باشند و تعامل کنند؛ در ضمن امکان خرید آیتم‌های ویژه، حالت‌های خاصی از چهره و لباس‌های بیشتر نیز در فروشگاه داخل برنامه وجود دارد و کاربران می‌توانند به‌جای پرداخت پول، از امتیازاتی که داخل برنامه به دست می‌آورند نیز استفاده کنند.

این حضور آواتارها البته تنها به این محدود نمی‌شوند که یک آدمک سه‌بعدی در محیطی ثابت بایستد و تنها به اطراف نگاه کند. شما می‌توانید با استفاده از هشتگ‌های انگلیسی، آواتار خود را تکان بدهید و او را وادار به انجام کار خاصی بکنید: به‌طور مثال می‌توانید از هشتگ‌های های فایو، حرکات موزون، مشت زدن، نشستن و پریدن استفاده کنید تا آواتار شما در محیط گفت‌گو فعالیت داشته باشد و طرف مقابل را هم به عکس‌العمل وادار کند!

در اپلیکیشن Rawr آواتارها نقش شما را بازی می‌کنند

با اپلیکیشن Rawr به‌صورت سه‌بعدی با دوستانتان مکالمه کنید! 1

شما می‌توانید علاوه بر ظاهر آواتار خود، تصویر پس‌زمینه‌ی محیط چت را هم تغییر دهید و اگر این قابلیت باز هم کافی نیست، اپلیکیشن Rawr به شما اجازه می‌دهد که افکت‌های آب و هوایی نظیر برف و باران را در محیط گفتگوی خود ایجاد کنید تا مکالمه‌ی هیجان‌انگیزتری داشته باشید! در ضمن اگر دوستان زیادی ندارید و یا دوستانتان از این نرم افزار استفاده نمی‌کنند، نگران نباشید زیرا از طریق قابلیت جستجوی رندوم این نرم افزار می‌توانید با افراد مختلفی از سراسر جهان مکالمه کنید تا با فرهنگ‌های گوناگون آنها آشنا شوید.

اپلیکیشن Rawr به غیر از این موارد، امکانات رایج این دسته نظیر ارسال متن و تصویر را هم دارد و می‌تواند جایگزین نرم افزارهای معمولی چت  و پیام‌رسان در دیوایس‌های هوشمند شما شود؛ یکی از قابلیت‌های این اپ خلاقانه هم این است که شما می‌توانید از محیط چت و حرکات آواتار سه بعدی خود تصویربرداری کنید و آن را به‌صورت یک انیمیشن مینیاتوری برای دوستان خود و در دیگر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

در حال حاضر تنها نسخه‌ی مخصوص آی او اس این نرم افزار عرضه شده است و گفته می‌شود که نسخه‌ی سیستم عامل اندروید در حال توسعه است و به‌زودی آماده خواهد شد. اگر شما عزیزان گجت نیوزی نیز می‌خواهید اپلیکیشن Rawr را برای آیفون، آیپاد تاچ و یا آیپد خود دریافت کنید، باید آی او اس ۸.۱ به بالا داشته باشید و سپس می‌توانید به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
این لینک در اپ استور مراجعه کنید و این نرم افزار را با حجم ۷۴.۹ مگابایت و به‌طور رایگان دریافت و نصب کنید.
با اپلیکیشن Rawr به‌صورت سه‌بعدی با دوستانتان مکالمه کنید! 1


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Big Grin دانلود بامیلو Bamilo 2.12.3 اپلیکیشن موبایل فروشگاه اینترنتی بامیلو اندروید !
  انواع اپلیکیشن موبایل کدام ها هستند؟
  کاهش استرس با اپلیکیشن Mindset
Thumbs Up دانلود Digikala 1.8.3 – اپلیکیشن رسمی دیجی کالا اندروید !
Smile دانلود Street Racing 3D v2.1.0 بازی مسابقات ماشین سواری سه بعدی اندروید !
  بازی خاطره‌انگیز همسایه جهنمی را این بار در iOS تجربه کنید
  مشاهده صفحات وب به صورت آفلاین در مرورگر کروم اندروید
  موبایل خود را به ریموت دزدگیر ماشین تبدیل کنید
  آیفون بعدی چه شکلی است؟
  اکنون می توانید در سرچ گوگل دوز بازی کنید !

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان