امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بهترین تبلت های ارزان قیمت بازار (خرداد 95)

#1
بهترین تبلت های ارزان قیمت بازار (خرداد 95) 1
در حالی که بسیاری از علاقه‌مندان به تکنولوژی به دنبال محصولاتی بالا رده هستند، هنوز هم تبلت های ارزان قیمت در بازار دارای محبوبیت زیادی هستند. در این مقاله چند تبلت ارزان قیمت که دارای ارزش خرید بالایی هستند را معرفی خواهند کرد.

طی سال‌های اخیر فروش جهانی تبلت‌ها با کاهش محسوسی رو‌به‌رو بوده است که بدون شک دلیل اصلی آن را می‌توان عرضه گوشی‌های هوشمندی با صفحات نمایش حول و حوش 6 اینج و یا بعضاً بزرگ‌تر دانست. با این اوصاف هنوز هم این دستگاه‌ها علاقه‌مندان مختص به خود را دارند. اگر به دنبال خرید تبلت های ارزان قیمت هستید، گجت نیوز در این مقاله بهترین گزینه‌های موجود در حال حاضر بازار را بررسی خواهد کرد تا شما انتخاب خوبی داشته باشید.

بهترین تبلت های ارزان قیمت

(خرداد 95)

آمازون فایر (Amazon Fire)

قیمت: 50 دلار

بهترین تبلت های ارزان قیمت بازار (خرداد 95) 1

آمازون فایر یکی از موفق‌ترین سری تبلت های ارزان قیمت بازار است. این کمپانی نخستین تبلت خود را در سال 2011 با نام Kindle Fire روانه بازار کرد. حال آخرین تبلت آن‌ها آمازون فایر نام دارد که دارای قیمت بسیار مقرون به صرفه 50 دلار است. هرچند که این محصول از یک سیستم پایین رده برخوردار است؛ اما شاید به اندازه 50 درصد ارزش آن‌هم شما مبلغی پرداخت نخواهید کرد. بنابراین می‌تواند برای کسانی که قصد دارند تبلت های ارزان با کارایی ساده را تهیه کنند می‌تواند بهترین گزینه باشد.

آمازون فایر از یک صفحه نمایش 7 اینچی با رزولوشن 600 در 1,024 پیکسل بهره می‌برد و در کنار آن نیز یک پردازنده 4 هسته‌ای همراه با 1 گیگابایت رم وظیفه پردازش اپلیکیشن‌ها را بر عهده خواهند داشت. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به اتصال وای-فای، 8 گیگابایت رم و سیستم‌عامل Fire OS 5 مبتنی بر اندروید نیز اشاره کرد. لازم به ذکر است شما می‌توانید با پرداخت 10 دلار بیشتر صاحب یک نسخه 16 گیگابایتی آن شوید.

آلکاتل پاپ 7 (Alcatel Pop 7 LTE)

قیمت: 130 دلار

بهترین تبلت های ارزان قیمت بازار (خرداد 95) 1

این محصول همان‌طور که از نامش پیداست از اتصال 4G LTE پشتیبانی می‌کند و یکی از بهترین تبلت های ارزان قیمت بازار است. این تبلت دارای قیمت 130 دلار است که البته T-Mobile آن را به‌صورت قسطی ماهیانه 5.42 دلار نیز به فروش می‌رساند. این تبلت از سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو و ویندوز 10 بهره می‌برد. از دیگر مشخصات آن باید به وجود یک صفحه نمایش 7 اینچی با رزولوشن 600 در 1,024 پیکسل، پردازنده 4 هسته‌ای، 1 گیگابایت ظرفیت رم، دو دوربین 5 و 2 مگاپیکسلی و همچنین حافظه داخلی 8 گیگابایت اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی تب ای 8.0 (Samsung Galaxy Tab E 8.0)

قیمت: 200 دلار

بهترین تبلت های ارزان قیمت بازار (خرداد 95) 1

گلکسی تب ای سامسونگ را می‌توان یکی از بهترین تبلت‌های سال جاری دانست. این محصول از یک صفحه نمایش 8 اینچی با رزولوشن 800 در 1,280 پیکسل، پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، رم 1.5 گیگابایتی و پشتیبانی اتصال LTE بهره می‌برد. از دیگر مشخصات آن باید به وجود 2 دوربین 5 و 2 مگاپیکسلی، 16 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 5,000 میلی‌آمپری اشاره کرد. شرکت AT&T نیز این محصول را به‌صورت اقساطی ماهانه 10 دلار به فروش می‌رساند.

ال‌جی جی پد 2 – 10.1 (LG G Pad II 101)

قیمت: 300 دلار

بهترین تبلت های ارزان قیمت بازار (خرداد 95) 1

آخرین گزینه از لیست بهترین تبلت های ارزان قیمت بازار را عضوی از کمپانی ال‌جی به خود اختصاص داده است. ال‌جی جی پد 2 نسبت به سایر تبلت‌های این لیست از قیمت بالاتری برخوردار است با این حال همچنان دارای قیمت مناسب 300 دلار است. این تبلت از یک صفحه نمایش 10.1 اینچی IPS با رزولوشن 1,200 در 1,920 پیکسل، تراشه قدرتمند اسنپدراگون 800، پردازنده 4 هسته‌ای، 2 گیگابایت ظرفیت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت میکروSD، باتری 7,400 میلی‌آمپری و اندروید آب‌نبات چوبی بهره می‌برد. هرچند که امکان دارد ما به‌زودی شاهد انتشار به‌روزرسانی اندروید مارشمالو برای این محصول نیز باشیم.


بهترین تبلت های ارزان قیمت بازار (خرداد 95) 1


پاسخ
 سپاس شده توسط موناجون خوشگل
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نسل جدید از تبلت‌های آی‌پد اپل همراه با نمایشگری بزرگ‌تر و قیمتی کمتر عرضه می‌‌شوند
  تبلت های جدید و متفاوت از سامسونگ
  آموزش روت و نصب ریکاوری تبلت با استفاده از Odin
  آموزش تعمیر تبلت
  تصاویر بزرگترین تبلت دنیا
  تبلت تاشوی سامسونگ با یک صفحه کلید و پایه در پتنت جدیدی نشان داده شد
  آپدیت اندروید مارشمالو برای تبلت ال جی جی پد ایکس 10.1 منتشر شد
  تبلت گلکسی Tab A 8.0 H آپدیت اندروید مارشمالو را دریافت کرد
  تبلت ASUS ZenPad Z8 با نمایشگر 7.9 اینچی 2K معرفی شد
  تبلت سرفیس پرو ۵ با نمایشگر اولترا اچ دی 4K شهریور امسال عرضه می‌شود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان