امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نکاتی درباره مرگ توپاک شکور

#1
توپاک پس از تماشای یک مسابقه بوکس بین مایک تایسون و بروک سلدون با شلیک چند گلوله از یک کادیلاک در لاس وگاس در نوادا، در ۷ سپتامبر ۱۹۹۶ به زخمی شد و پس از ۶ روز در بیمارستان دانشگاه نوادا در ساعت ۴ و ۳ دقیقهٔ صبح در ۱۳ سپاتامبر وقتی که تنها ۲۵ سال داشت درگذشت.
میگویند کسانی که به او گلوله شلیک کردند از آدم‌های ایست کُست (مخصوصاً نوتوریوس بی.آی.جی) بودند که بسیار با هم رقابت داشتند. پلیس لاس وگاس با این که هنوز رسماً این پرونده را نبسته‌است، به این نتیجه رسیده که کریپس، یکی از گروه‌های تبهکار لوس آنجلس، او را کشته.
چند ساعت قبل از حمله، توپاک در یک دعوا به همراه نفرات بلودز (یک گروه تبهکار دیگر لوس آنجلس که با کریپس رقابت داشت) در مقابل گروهی دیگر شرکت داشت. باید اشاره کرد که توپاک و دیت رو امنیت خود را به تبهکاران بلودز واگذار می‌کردند. از طرف دیگر نوتوریوس بی.آی.جی و بدبویز وقتی که هنوز در کالیفرنیا زندگی می‌کردند، امنیت خود را به تبهاکاران کریپس واگذار می‌کردند. در یک گزارش روزنامهٔ لاس وگاس تایمز، به این نتیجه رسیده است که نوتوریوس بی.آی.جی، که او هم در آن زمان در شهر بود، حاضر شده که برای کشتن توپاک به کریپس پول بدهد.
توپاک که پس از حمله در سال ۱۹۹۴، همیشه همراه خودش چند محافظ شخصی و جلیقهٔ ضد گلوله حمل می‌کرد، آن شب هیچ کدام را همراه نداشت . دلیل این موضوع هنوز یک معماست. نکتهٔ جالب این است که نام آخرین آلبوم او "The Don Killuminati: The Seven Day Theory " بود که اگر حروف آن را جابجا کنیم این جمله به دست می‌آید : "OK on tha 7th u think I'm dead yet I'm really alive" که معنی آن می‌شود : تو فکر می‌کنی که من در روز ۷ می‌میرم ولی من هنوز زنده‌ام. شمارهٔ ۷ در چند جای دیگر هم وجود دارد مانند : ۷ سپتامبر به او تیر زدند. از ۱۲ تیر ۷ تیر به او نخورد. او در ۴:۰۳ صبح مرد که جمع آن ۷ می‌شود. همچنین او در سن ۲۵ سالگی مرد که جمع ۲و۵ هم ۷ میشود. البته خیلی‌ها در مرگ توپاک شک دارند و با توجه به چند عکس و فیلمی که بعد از مرگ توپاک او را زنده نشان میداد عقیده دارند که اون هنوز زنده است. توپاک اواخر عمر خود خیلی به ماکیاولی علاقه‌مند شده بود ماکیاولی فیلسوف ایتالیایی بود که همه فکر میکردند که در سن ۲۵ سالگی مرده اما او دوباره بعد از۱۸ سال (در سن ۴۳ سالگی) برگشت وانتقام خود را از دشمنانش گرفت به همین دلیل خیلی‌ها معتقدند که توپاک نمرده و میخواد از روش ماکیاولی استفاده کند همچنین وقتی مادرش جنازهٔ توپاک را دید گفت که او پسرش نیست با این حال اگر توپاک بخواهد دوباره برگردد باید سال ۲۰۱۴ که بازهم جمع ۲و۱و۴ برابر با ۷ میشود برگردد چون ۴۳ سالش میشود و ۱۸ سال از مرگش میگذرد.
جالب این است که تعداد آهنگ‌هایی که پس از مرگ توپاک از او بیرون آمد بیش تر از تعداد آهنگ‌هایی است که قبل از مرگش بیرون آمد و آهنگ‌های او هنوز هم در تمام دنیا ریمیکس می‌شوند.
در ۱۴ نوامبر ۲۰۰۳ فیلمی دربارهٔ او به نام "Tupac : Resurrection" ساخته شد که زندگیش را با صدای خودش تعریف کرد.
باید دقت داشت که در یکی از معروف ترین ترک های نوتوریوس بی.آی.جی که همراه با فیفتی سنت آن را پر کرده است در طی آهنگ صدای شلیک هفت گلوله شنیده می شود. همچنین در یکی از ترک های اسنوپ داگ که از افراد وست کُست به شمار می رود نیز صدای شلیک هفت گلوله شنیده می شود.


منبع : WikiPedia
پاسخ
 سپاس شده توسط Ƒαкє ѕмιƖє ، Son of anarchy ، Δ.н.ο.υ.я.Δ ، هلی ، !...rana ، eɴιɢмαтιc ، Prometheus
آگهی
#2
راسش میگن توپاک توسط فراماسون ها کشته شده ! میگن رازای برادری اینا رو لو داده بود و اینا .. هنوز کسی دقیقا نمیدونه ..
ولی خدایی کارش درست بود Heart
یه رپر واقعی !
بعد از مرگش حدودا  7 یا 8 تا البوم ازش بیرون اومد ..
هیچکس فکرشو نمیکرد !
پاسخ
#3
آره....
خدا بیامرزتش......
رپر خیلی خوبی بود......
عالی میخوند.....
پ.ن:امینم داره جاشو میگیره
#dead_boy

پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  درباره ساز عود
  درباره گیتار الکتریکی
  نکات مهم درباره شروع گیتار
  قسمتی از سخنزانی استاد رائفی پور در مورد توپاک و رپ...
  ده حقیقتی که درباره پیانو نمی‌دانستید
  از آواز خواندن درباره انرژی هسته ای تا ایجاد حرمسرا / بررسی سرگذشت امیر تتلو به بهانه
  نکاتی درباره البوم اشتباه خوب بهرام
  درباره پیانو چقدر میدونی؟
  اینستاگرام به پست مدونا درباره بیماری کرونا برچسب گمراه کننده زد!
Rainbow توضیحات «محمد معتمدی» درباره تحریر در موسیقی ایرانی !

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان