امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هواوی جی ۹ لایت و تبلت مدیاپد ام ۲ ۷.۰ رونمایی شدند

#1
هواوی جی ۹ لایت و تبلت مدیاپد ام ۲ ۷.۰ رونمایی شدند 1
هواوی امسال به یکی از فعال‌ترین برندهای حوزه‌ی گجت‌های الکترونیکی تبدیل شده است و بعد از معرفی پرچم‌داران خود یعنی هواوی پی ۹، پی ۹ پلاس به همراه چندین دیوایس میان رده‌ی دیگر، امروز نیز از اسمارت ‌فون هواوی جی ۹ لایت (Huawei G9 Lite) و تبلت مدیاپد ام ۲ ۷.۰ (MediaPad M2 7.0) در چین رونمایی کرد.



هر دوی این دیوایس‌ها در دسته‌ی محصولات میان رده‌ی هواوی قرار می‌گیرند و دارای قدرت سخت‌افزاری متوسط رو به بالا هستند. اسمارت فون هواوی جی ۹ لایت دارای طراحی نسبتا مشابهی با تلفن‌های همراه هوشمند یکی دو سال اخیر کمپانی هواوی است و از یک نمایشگر ۵.۲ اینچی برخوردار است؛ نمایشگر این دیوایس با کیفیت فول اچ دی و با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی تولید شده است.

حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش از طریق اتصال کارت‌های حافظه‌ی میکرو اس دی، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای ساخت خود کمپانی هواوی مدل Kirin ۶۵۰ که دارای معماری ۶۴ بیتی است و در فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز فعالیت می‌کند (مشابه گوشی هوشمند Honor 5C)، سنسور تشخیص اثرانگشت در پنل پشتی و باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز دیگر قطعات سخت‌افزاری اصلی هواوی جی ۹ لایت را تشکیل می‌دهند.


هواوی جی ۹ لایت و تبلت مدیاپد ام ۲ ۷.۰ رونمایی شدند 1


این تلفن همراه هوشمند از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب به‌عنوان دوربین اصلی و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در قسمت جلویی بهره می‌برد و قرار است به‌صورت پیش‌فرض سیستم عامل اندروید ۶.۰ (اندروید مارشمالو) بر روی آن نصب باشد؛ مطابق معمول رابط کاربری اموشن هواوی نیز بر روی این اندروید قرار می‌گیرد و نسخه‌ی ۴.۱ EMUI در هواوی جی ۹ لایت وجود خواهد داشت.

در سوی دیگر تبلت مدیاپد ام ۲ ۷.۰ نیز یکی از تبلت‌های میان رده‌ی هواوی خواهد بود و درواقع می‌توان گفت که این محصول، ورژن کوچک‌تر مدیاپد ام ۲ ۱۰.۱ (MediaPad M2 10.1) است. نمایشگر ۷ اینچی این تبلت دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی است و به تکنولوژی جدید هواوی برای بهبود رنگ‌های صفحه یعنی فناوری ClariVu 2.0 مجهز خواهد بود.

حافظه‌ی رم تبلت مدیاپد ام ۲ ۷.۰، ۳ گیگابایت است و مدل‌های مختلف آن با حافظه‌ی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی قابل سفارش هستند که این حافظه‌ها از طریق اتصال کارت‌های حافظه‌ی میکرو اس دی می‌توانند تا حداکثر ۱۲۸ گیگابایت افزایش یابند. پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۵ با معماری ۶۴ بیتی در نقش مغز متفکر این تبلت قرار می‌گیرد و در کنار آن، پردازنده‌ی آدرنو ۴۰۵ (Adreno 405) نیز وظیفه‌ی پردازش‌های گرافیکی را بر عهده خواهد داشت.

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با دریچه‌ی نوردهی f/2.0 در عقب و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی این تبلت تجهیزات تصویربرداری آن را تشکیل می‌دهند. باتری تبلت مدیاپد ام ۲ ۷.۰ دارای ظرفیت ۴۳۶۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود و کاربران می‌توانند آن را در مدل‌های وای فای یا وای فای + LTE سفارش دهند.



قیمت و تاریخ عرضه‌ی هواوی جی ۹ لایت و تبلت مدیاپد ام ۲ ۷.۰


هواوی جی ۹ لایت و تبلت مدیاپد ام ۲ ۷.۰ رونمایی شدند 1


تلفن همراه هوشمند جی ۹ لایت در رنگ‌های سفید، طلایی و مشکی و با قیمت ۱۶۹۹ یوآن (۲۶۱ دلار) قابل سفارش خواهد بود. تبلت مدیاپد ام ۲ ۷.۰ نیز در رنگ‌های آبی، صورتی، طلایی و سفید و باقیمت ۱۵۹۹ یوآن (۲۴۶ دلار) برای مدل ۱۶ گیگابایتی وای فای + LTE و قیمت ۱۷۹۹ یوآن (۲۷۷ دلار) برای مدل ۳۲ گیگابایتی وای فای + LTE به فروش می‌رسد (قیمت مدل‌هایی که تنها دارای وای فای هستند هنوز مشخص نشده است).

گفتنی است که پیش‌فروش اسمارت فون هواوی G9 Lite در چین آغاز شده است و فروش عمومی از ۹ روز دیگر و در تاریخ سیزدهم ماه می (۲۴ اردیبهشت ماه) شروع می‌شود. اطلاعات مربوط به فروش تبلت هواوی MediaPad M2 7.0 نیز هنوز اعلام نشده است.

هواوی جی ۹ لایت و تبلت مدیاپد ام ۲ ۷.۰ رونمایی شدند 1


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شیائومی بلک شارک ۴ و ۴ پرو با شارژ ۱۲۰ واتی معرفی شدند
  قوی‌ترین گلکسی سامسونگ ۸ اردیبهشت رونمایی می‌شود
  ویوو از گوشی iQOO Z3 رونمایی کرد؛ یک موبایل ۵G مقرون به صرفه
  گوشی ریلمی جی‌تی رونمایی شد
  گوشی هوشمند Realme Narzo 30 Pro و Narzo 30A معرفی شدند؛ آشنایی با مشخصات فنی
  سری هواوی پی ۵۰ اوایل فروردین ۱۴۰۰ وارد بازار می‌شوند
  نگاهی به دوربین چهارگانه هواوی Y7a
  شیائومی از شارژر بی‌سیم هوایی خود با نام Mi Air Charge رونمایی کرد
  مشخصات و تصاویر رندر شیائومی می 11 لایت منتشر شد
  هواوی P50 در سه مدل و با ابعاد مختلف نمایشگر معرفی می‌شود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان