امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Cardiio پیوند اعجاب‌آور تکنولوژی و پزشکی

#1
اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارند که در آنها پزشکی و تکنولوژی دست به دست هم داده‌اند تا خیلی از کارهای اولیه پزشکی را خودمان روی موبایل انجام بدهیم. ولی بیشتر آنها قیمت به‌نسبت زیادی دارند. Cardiio جزو اپلیکیشن‌هایی است که هم بسیار کارآمدند و هم رایگان‌اند.

به‌طور خلاصه، Cardiio ضربان قلب شما را اندازه می‌گیرد و ثبت می‌کند. شاید اپلیکیشن‌های دیگری هم دیده باشید که همین کار را می‌کنند، ولی Cardiio تیم تحقیقاتی قدرتمندی از دانشگاه ام‌آی‌تی را پشت سر خود می‌بیند، و خود اپلیکیشن را هم دانشمندان و مهندسان دانشگاه‌های هاروارد و ام‌آی‌تی توسعه داده‌اند.

 
Cardiio پیوند اعجاب‌آور تکنولوژی و پزشکی 1  Cardiio پیوند اعجاب‌آور تکنولوژی و پزشکی 1

 
Cardiio به دو روش ضربان قلب شما را اندازه می‌گیرد. اولین روش استفاده از دوربین جلو آیفون است: شما فقط دوربین را جلو صورتتان می‌گیرید و اپلیکیشن با ثبت تغییرات نور منعکس‌شده از صورتتان تغییرات خون جاری در چهره را ثبت می‌کند و ضربان قلب شما را اندازه می‌گیرد. در روش دوم اپلیکیشن ضربان انگشت شما را می‌سنجد: فقط کافی است انگشتتان را روی دوربین پشتی نگه دارید.

 
Cardiio پیوند اعجاب‌آور تکنولوژی و پزشکی 1  Cardiio پیوند اعجاب‌آور تکنولوژی و پزشکی 1

 
هیچ اپلیکیشنِ سلامتی بدون امکان رصد کردن و سنجیدن اطلاعات کامل نیست. با Cardiio هم می‌توانید تحلیل داده‌ها را ببینید و در جریان جایگاه ضربان قلب خود نسبت به آدم‌های دیگر قرار بگیرید. داده‌های شما ثبت می‌شود و به‌صورت گزارش‌های هفتگی یا ماهانه در اختیار شما خواهد بود.

البته باید بدانید که اندازه گرفتن تصادفی ضربان قلب در طول روز چیز خاصی نشان نمی‌دهد. به همین دلیل برنامه نرمش هفت دقیقه‌ای در اپلیکیشن در نظر گرفته شده که هم برای سلامتی‌تان خوب است و هم برای اندازه‌گیری ضربان قلب.



دانلود از اپ استور : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.gsm.ir/download/redirect/?cid=31503&url=https://itunes.apple.com/en/app/cardiio-heart-rate-monitor/id542891434?mt=8
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان