امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کلیسـایی شیشـه ای شبـیه به کفش سینـدرلا !

#1
کلیسـایی شیشـه ای شبـیه به کفش سینـدرلا ! 1

در نظر اول این سازه بزرگ داستان زیبای سیندرلا را در ذهن ها یادآوری میکند ! انگار که یک سیندرلای غول پیکر وقتی در حال دویدن در سواحل استان چی‌یی بوده است ، آن را جا گذاشته است. به گزارش پارسناز این مکان زیبا و دیدنی چیزی نیست به جز یک کلیسا که خالق خوش ذوقش ان را به شکل یک کفش پاشنه بلند زنانه طراحی نموده است .

 
این بنا که در تایوان قرار داد یک کلیسای شیشه‌ای عظیم است که به شکل یک کفش پاشنه بلند آبی ساخته شده و گویا پشت آن یک داستان تراژیک قرار دارد
 
عرض این کلیسای کفشی زیبا و عجیب بیش از 10 متر است هزینه ساخت این کلیسای منحصر به فرد حدود ۶۸۶ هزار دلار است.این کلیسا از ۳۲۰ قطعه شیشه رنگی ساخته شده و عکس‌های هوایی که از آن گرفته شده نشان می‌دهد که دارای یک صحن روباز مجهز به نورافکن است.قرار است درهای آن روز ۸ فوریه، مصادف با سال نوی چینی به روی مردم گشوده شود.

کلیسـایی شیشـه ای شبـیه به کفش سینـدرلا ! 1

بد نیست بدانیم سازنده ی این ساختمان زیبا و جذاب کیست.این کفش پاشنه‌بلند توسط مقامات محلی در سواحل جنوب شرقی این کشور، یکی از مراکز مهم گردشگری در تایوان طراحی شده است.اما پن تسویی-پینگ مدیر بخش تفریحی و سرگرمی این منطقه به بی‌بی‌سی گفت که این کلیسا برای گردهمایی‌های عادی استفاده نمی‌شود بلکه مکانی است که مردم می‌توانند قبل از مراسم عروسی خود برای عکاسی از آن استفاده کنند.

 
او گفت: ما در طرح‌های خود در نظر داشتیم که از آن یک مکان رومانتیک و روحانی بسازیم.اما این مقامات گفتند که یک داستان قدیمی انگیزه ساخت این کلیسا شده است. به گفته آن‌ها در دهه ۶۰ میلادی یک دختر ۲۴ ساله از مناطق فقیرنشین این سواحل به علت ابتلا به نوعی بیماری پاهایش سیاه شد و هر دو پایش را مجبور شدند قطع کنند.به همین دلیل عروسی او به هم خورد و او دیگر هیچ‌وقت ازدواج نکرد. این دختر بقیه عمر خود را در یک کلیسا گذراند.
 
مقامات می‌گویند «کفش پاشنه بلند» به احترام و یاد او ساخته شده است.همچنین سخنگوی دولت محلی به رسانه‌های این منطقه گفته است این کلیسا به منظور جذب بیشتر زنان، به ویژه گردشگران زن که به منطقه می‌آیند به شکل کفش پاشنه بلند طراحی شده است.
پاسخ
 سپاس شده توسط Faust ، Dead Silence ، esiesi ، # αпGεʟ ، AyDiN.S
آگهی
#2
جالبه خارجیا 100ن
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان