امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تبلت Chuwi Vi10 ؛ میان رده‌ی دو در یک با قیمتی مناسب

#1
تبلت Chuwi Vi10 ؛ میان رده‌ی دو در یک با قیمتی مناسب 1

تبلت Chuwi Vi10 معرفی شد. بازار تبلت و گوشی‌های هوشمند پر‌ شده است از محصولات چینی که بسیار هم ارزان قیمت هستند اما معمولا این دستگاه‌ها با محصولات بازیگران اصلی این عرصه، قابل مقایسه نیستند. معمولا بازار هدف این دستگاه‌های ارزان قیمت چینی، مشتریانی هستند که قادر به خرید محصولاتی چون سرفیس مایکروسافت یا تبلت‌های رده بالایی از کمپانی‌های شناخته شده‌ای مانند سامسونگ، ال‌جی و دیگر کمپانی‌های فعال در این زمینه نیستند.



یکی از این محصولات، توجه این دسته از مشتریان را به خود جلب کرده است. کمپانی چینی Chuwi در تلاش برای جلب رضایت طرفداران ویندوز 10 یک تبلت اولترابوک 2 در 1 ارزان قیمت به نام Vi10 را تولید کرده است. تبلت Chuwi Vi10 با سیستم‌عامل ویندوز 10 عرضه خواهد شد. اما این سیستم‌عامل با پکیج آفیس مایکروسافت همراه نخواهد بود و در صورتی که مایل باشید آن را در اختیار بگیرید، لازم است که برای خودتان به‌صورت جداگانه نصب کنید.

هنگامی که به مشخصات این تبلت نگاهی بیندازید شاید ویژگی‌های آن را خیلی چشمگیر نبینید؛ اما با در نظر گرفتن قیمت 150 دلاری آن جریان فرق کرده و مطمئنا زاویه‌ی دیدتان تغییر خواهد کرد.

تبلت Chuwi Vi10 دستگاه جدید دیگری از چین

تبلت Chuwi Vi10 از یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای 64 بیتی Intel Cherry Trail Z8300 قدرت گرفته و یک پردازنده گرافیکی Intel HD Graphic آن را کامل می‌کند. این دستگاه 2 گیگابایت رم داشته و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن از طریق کارت TF تا 128 گیگابایت قابل ارتقا است – کارت‌های TransFlash یا به اختصار TF تقریبا شبیه به کارت‌های میکرو یو اس بی بوده و معمولا به جای یکدیگر نیز می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند – همان‌طور که از عنوان این دستگاه پیداست، تبلت Chuwi Vi10 دارای نمایشگر لمسی بزرگ 10.6 اینچی LCD بوده و رزولوشن تصویری 768 در 1366 پیکسل را شامل می‌شود.

این مقدار کیفیت تصویری احتمالا باید برای دیدن فیلم‌ها و گشت و گذار در اینترنت مناسب باشد. این تبلت اولترابوک به خروجی HDMI، پورت یو اس بی، وای – فای و بلوتوث 4.0 مجهز شده و در ضمن این امکان وجود دارد که به یک کیبورد نیز وصل شود؛ اما این کیبورد باید به‌صورت جداگانه خریداری گردد.

تبلت Vi10 نیروی خود را از یک باتری 8000 میلی‌آمپر ساعت تامین می‌کند؛ باتری‌ای که به ادعای کمپانی Chuwi قادر خواهد بود تا 7 ساعت بدون وقفه پخش ویدیوئی را ساپورت کند.

اگر با این مشخصات تبلت Chuwi Vi10 توانسته نظر شما را جلب کند، برای خرید آن می‌توانید به GearBest که یک خرده‌فروشی آنلاین چینی است، سری بزنید. این دستگاه با قیمت 150 دلار در دسترس است. هزینه‌ی حمل‌ و نقل رایگان بوده اما هزینه‌های گمرکی آن طبق گفته‌ی این منبع خبری باید توسط خریدار پرداخت گردد.
تبلت Chuwi Vi10 ؛ میان رده‌ی دو در یک با قیمتی مناسب 1


پاسخ
 سپاس شده توسط موناجون خوشگل
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نسل جدید از تبلت‌های آی‌پد اپل همراه با نمایشگری بزرگ‌تر و قیمتی کمتر عرضه می‌‌شوند
  تبلت های جدید و متفاوت از سامسونگ
  آموزش روت و نصب ریکاوری تبلت با استفاده از Odin
  آموزش تعمیر تبلت
  تصاویر بزرگترین تبلت دنیا
  تبلت تاشوی سامسونگ با یک صفحه کلید و پایه در پتنت جدیدی نشان داده شد
  آپدیت اندروید مارشمالو برای تبلت ال جی جی پد ایکس 10.1 منتشر شد
  تبلت گلکسی Tab A 8.0 H آپدیت اندروید مارشمالو را دریافت کرد
  تبلت ASUS ZenPad Z8 با نمایشگر 7.9 اینچی 2K معرفی شد
  تبلت سرفیس پرو ۵ با نمایشگر اولترا اچ دی 4K شهریور امسال عرضه می‌شود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان