امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گره‌های موازی «دوردست‌ها» را پیش می‌برد

#1
گره‌های موازی «دوردست‌ها» را پیش می‌برد

بازیگر نقش پدر بزرگ «یگانه» در سریال «دوردست‌ها»، ویژگی‌های این شخصیت را بازگو کرد.
گره‌های موازی «دوردست‌ها» را پیش می‌برد 1
رحمان باقریان بازیگر مجموعه «دوردست‌ها» در خصوص نقش خود در این کار در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: «دوردست‌ها» مجموعه‌ای مملو از گره‌های موازی است که در قصه پیش می‌روند. هر یک از شخصیت‌های این کار دارای ویژگی‌های مخصوص به خود هستند که در زندگی دچار مسائل و مصیبت‌هایی شده‌اند که گره‌های موجود در قصه را به وجود آورده‌اند.

وی ادامه داد: یکی از این شخصیت‌ها پدر بزرگ قصه، یعنی پدر «رباب» است. این خانواده در 28 سال گذشته مجبور به ترک سرزمین خود شده و به دیار دیگری کوچ کرده‌اند. این 28 سال شامل اتفاقات زیادی است که کل خانواده و «یگانه» را درگیر خود کرده است. 

بازیگر مجموعه «شیدایی» گفت: این در حالی است که «یگانه» بزرگ شده است و کمبود پدر را در زندگی خود احساس می‌کند. او سوالات زیادی در ذهن دارد که کسی پاسخگوی آن نیست. فقط دایی او گوشه‌هایی از زندگی پدر را تعریف می‌کند و مانع به انحراف کشیده شدن او می‌شود.

رحمان باقریان بیان کرد: پدر بزرگ (زهیر) در کنار رباب سختی‌هایی را تحمل کرده است، اما در بخشی از مشکلات او نیز مقصر است. در این شرایط «یگانه» کمبود پدر را احساس می‌کند. به هر حال هر فردی مایل است تا گذشته خود را بداند. بنابراین یگانه درصدد است که خود به حقایق برسد و یا این واقعیت‌ها به او گفته شود. 

وی خاطرنشان کرد: هنگامی که طرح را آقای ارشاد برای من تعریف کرد که من از آن خوشم آمد. البته داستان را به طور کامل نخوانده بودم، اما به آن علاقه‌مند شدم. در مرحله بعد، خود ارشاد با روانشناسی اجتماعی که داشت من را مجذوب خود کرد. در واقع راغب شدم تا از دانش این فرد استفاده نمایم. او شخص بسیار فرهیخته‌ای است. او از فیلتر خاصی به دنیا نگاه می‌کند که هر آدمی شیفته نگاه او می‌شود.

بازیگر «دوردست‌ها» در مورد همکاری با سایر بازیگران این کار تصریح کرد: حضور در کنار دانیال حکیمی، هومن برق نورد، خانم گودرزی و دیگران بسیار خوب بود. همه در کار سعی می‌کردیم که یکدیگر را راهنمایی و کمک کرده، تا در نهایت کار خوبی را ارائه نماییم.

وی عنوان کرد: تصور می‌کنم هرچه «دوردست‌ها» جلوتر رود، برای بیننده جذابیت بیشتری پیدا می‌کند. بنابراین باید نشست و کار را تماشا کرد. به عقیده من زحمات این گروه دیده ‌می‌شود.

باقریان در پایان تاکید کرد: خانم توکلی سعی و تلاش زیادی برای این کار داشتند. با توجه به وجود تحریم‌ها، فشارهای زیادی احساس می‌شد، اما همه دست به دست دادیم و از پس کار بر آمدیم. در انتها از همه گروه و همکاران تشکر ویژه می‌کنم.  

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان