امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فراخوان بوگاتی برای ۹۲ دستگاه ویرون به علت نقص فنی

#1
بوگاتی تعداد ۹۲ دستگاه ویرون را در آمریکا به علت نقص فنی در قسمت محفظه زیرین باک بنزین و سنسور آن فراخوانده است. در ۸۷ دستگاه از این خودروها صفحه ی آلومینیومی زیر باک سوخت می تواند پوسیده شده و از ساختار فیبر کربنی زیر بدنه جدا شود و به گفته ی اطلاعیه رسمی فراخوان به” خودروهای دیگرِ مسیر برخورد کند”. این اتفاق برای خودرویی که حداکثر سرعتش به بیشتر از ۴۲۰ کیلومتر می رسد قطعا چشم انداز خوشایندی نخواهد داشت.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فراخوان بوگاتی برای ۹۲ دستگاه ویرون به علت نقص فنی 1

مدل های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ ویرون، ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ ویرون گرند اسپرت و مدل های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ ویرون سوپر اسپرت به اضافه ی تعدادی از نسخه های خاص این خودرو که در این بازه ی زمانی تولید شده اند، از مشکلات مذکور رنج می برند. نمایندگان رسمی تعمیرات بوگاتی نیز با نصب صفحه ی محافظ جدید و پرچ کردن آن این مشکل را رفع خواهند کرد.

چیزی که به طور بالقوه گروه فولکس واگن (مالک اصلی کارخانه بوگاتی) را متهم می کند این است که آنها برای مدت ۴ سال به طور رسمی هیچ کاری برای رفع این مشکلات که از وجودش آگاه بودند، نکردند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فراخوان بوگاتی برای ۹۲ دستگاه ویرون به علت نقص فنی 1

بر اساس اسناد مدیریت امنیت ملی بزرگرا های آمریکا، تولیدکنندگان ویرون از خرابی پین ها و پرچ صفحه ی زیرین باک بنزین در طی تست استقامت خودرو که در سپتامبر سال ۲۰۱۱ انجام شده بود، خبر داشتند و پس از آن در جریان تولید ویرون از فوریه سال ۲۰۱۲ آن را رفع کردند. اما تعمیر مدل های تولید شده بدون هیچ فراخوانی به صورت داخلی در نمایند گی های مجاز بوگاتی انجام می شده است، در حالی که بر طبق قانون آمریکا هر خودروسازی که مشکلی در خودروهای تولیدی اش به وجود بیابد ظرف مدت حداکثر ۵ روز از زمان کشف آن باید به صورت رسمی با انجام فراخوان، نسبت به رفع آن اقدام کند. با توجه به قیمت بسیار بالا ویرون و هم چنین جایگاه آن به عنوان نماد بهترین خودروی شهری ساخته ی دست بشر، فولکس واگن تلاش زیادی برای مخفی کردن مشکلات و حل آن ها بدون اطلاع مالک داشته است.

۵ مدل دیگر ویرون نیز از وجود نقص فنی در سنسور مخزن بنزین و نمایش دهنده ی میزان سوخت رنج می برند. این مشکل، میزان سوخت درون مخزن را بیشتر از حد واقعی آن نشان می دهد. فراموش نکنید که ویرون مخزن بنزین ۱۰۰ لیتری خود را تنها در ۱۹ دقیقه در حداکثر سرعت، به اتمام می رساند و این تعمیر برای مالکان این ابرخودرو بسیار حیاتی به نظر می رسد. بازهم مانند قبل، بوگاتی این بار مشکل را ۶ سال پیش کشف کرده بود؛ اما هیچ اقدامی جهت فراخوانی آن نکرده بود و باز هم رفع این مشکل از طریق نمایندگان مجاز تعمیرات بوگاتی به صورت “داخلی” و مخفیانه از فوریه سال ۲۰۱۰ انجام می شد.

در طی زمان تولید ویرون تعداد ۷۲ دستگاه که از این مشکل رنج می برند، لیست شده اند. اما طبق اعلام بوگاتی تنها ۵ دستگاه از آن ها هنوز نیاز به تعمیر دارند که شامل تعویض یونیت مخزن سوخت (سنسور و نرم افزارِ داخلی آن) خواهد شد. هنوز از این که چرا بوگاتی لیستی از خودروهای تعمیر شده و نشده را با جزئیات کامل از خرابی های به صورت مخفی نگه داری کرده و چرا جهت رفع این خرابی ها طی ۶ سال گذشته اقدامی نکرده است، مشخص نیست.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فراخوان بوگاتی برای ۹۲ دستگاه ویرون به علت نقص فنی 1

اما یکی از مهمترین عیوب بوگاتی که می توانست به آتش گرفتن خودرو هم منجر شود مربوط به کابل برقِ قطبِ مثبت باتری بود. این مشکل فنی جدی در ۱۳ دستگاه ویرون وجود دارد. کابل های معیوب با زنگ زدگی، گرم شدن بیش از اندازه و آسیب زدن به مولد برق خودرو و در نهایت آتش گرفتن، باعث مشکلات جدی خواهند شد. طبق گفته ی بوگاتی تمامی خودروهایی که این مشکل را داشتند، پیش از اطلاع مالک و پخش رسانه ای آن، رفع عیب شده اند.

بوگاتی مشکل مذکور را در سال ۲۰۰۶ کشف کرده و حتی تا ژانویه سال ۲۰۰۷ هم چنان به تولید ویرون با همین عیب پرداخته بود. سپس این شرکت با تدارک برنامه ی تعمیر داخلیِ در آگوست ۲۰۰۸، تمامی خودرو های معیوب را تعمیر کرده بود. اما چرا بوگاتی اکنون به انتشار تمامی این گزارش ها پرداخته است؟ یکی از احتمالات ممکن فشارهای افزوده ای است که دولت فدرال بعد از رسوایی دیزل فولکس واگن، به آن وارد می کند. یا این حال مالکان ویرون نیازی به نگرانی بابت خرابی خودروهای خود نخواهند داشت؛ زیرا تنها با یک تماس تلفنی مکانیک های ویرون که بوگاتی آنها را ” دکتر های پروازی” می نامد، بالای سر خودروی مورد نظر حاضر می شوند تا بدین ترتیب بوگاتی استاندارد های بالای خود را بار دیگر به رخ شرکت های خودروسازی بکشد.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Thumbs Up ♦ ♠ ♥ ♣ بوگاتی شیرون♦ ♠ ♥ ♣
  فروش دو خودروی منحصر به فرد بوگاتی به یک شاهزاده عرب
  مشخصات فنی بوگاتی ویرون+عکس
  ابر قایق بوگاتی نیز رونمایی شد
  شتاب تسلا‌ S، لامبورگینی و بوگاتی را گرفت!!!
  از بوگاتی چیرون بیش تر بدانیم .
Bug بوگاتی با قدرت 3000 اسب بخار
  فراخوان برای شش میلیون و نیم خودروی تویوتا
  کشف یک دستگاه دوج چارجر دایتونا به ارزش 180 هزار دلار
  فراخوان مازراتی برای خودروهای 141 هزار دلاری

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان