امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دانشنامه اطلاعات نظامی

#1
?۴- منطقه ۵۱ (Area 51): این محلیست که بیشتر خوانندگان به احتمال زیاد انتظار دارند ببینند. منطقه ۵۱ نام مستعار برای یک پایگاه نظامی است که در بخش جنوبی ایالت نوادا در غرب ایالات متحده واقع شده.?? هدف اولیه ساخت این پایگاه پشتیبانی از توسعه و آزمایش هواپیماها و سلاح های آزمایشی فوق سری می باشد. دولت ایالات متحده به سختی اذعان به وجود این منطقه کرده است. تئوری های توطئه بسیاری از جمله ارتباط با بشقاب پرنده ها درباره این مکان ذکر شده. در بالا آمده است که در صورت ورود به این منطقه از نیروی کشنده استفاده می شود.?
?۵- اتاق ۳۹ (Room 39): اتاق ۳۹ یا دفتر ۳۹ یکی از سازمان های مرموز در کره شمالی است که به دنبال راه هایی برای به دست آوردن ارز در ۱۹۷۰ تشکیل شده است. اطلاعات خیلی کمی در مورد اتاق ۳۹ وجود دارد، اما به طور گسترده ای بر این باورند که سازمان با استفاده از ۱۰ تا ۲۰ حساب بانکی در چین و سوئیس برای مقاصدی از جمله جعل و تقلب ، پول شویی و دیگر معاملات غیرقانونی فعالیت دارد.? همچنین ادعا شده که اتاق ۳۹ در قاچاق مواد مخدر و فروش سلاح های غیرقانونی نقش دارند. با این حال سازمان دارای ۱۲۰ شرکت تجارت خارجی هست و تحت کنترل مستقیم کیم جونگ ایل. ⚠️
?۶- هرم بزرگ ایزه (Ise Grand Shrine): هرم بزرگ ایزه در ژاپن (که در واقع مجموعه ای از بیش از ۱۰۰ زیارتگاه تشکیل شده) مقدس ترین هرم در ژاپن است. گفته می شود که در هرم اصلی مهمترین اشیای تاریخ ژاپن نگهداری می شود. هرم هر ۲۰ سال تخریب و دوباره ساخته می شود. با ایده شینتو، مرگ و تولد دوباره (بازسازی بعدی در ۲۰۱۳ انجام می گیرد) تنها کسی که می تواند وارد اینجا شود، یا باید کشیش آن مکان باشد و یا باید از اعضای خانواده سلطنتی ژاپن باشد.??



?جهان پر است از مکان های مخفی و منحصر به فرد که ما در مورد آنها نمی دانیم، یا اگر هم می خواستیم نمی توانیم به دیدن این مکانها برویم. این لیست به ۸ تا از مهم ترین اماکن در سراسر جهان اشاره میکنه که برای عموم مردم تقریبا غیر ممکنه که بتوانند این مکانها رو ببینند.?
?۱- مژگوریه (Mezhgorye): مژگوریه شهری نزدیک به روسیه است که احتمال می رود کسانی در بالاترین تدابیر امنیتی مشغول به کارهای بسیار محرمانه باشند.? شهر در سال ۱۹۷۹ تاسیس شد. کوهی ایستاده در ۱۶۴۰ متری است و مرتفع ترین کوه در اورال جنوبی می باشد. ایالات متحده بر این باور هست که از این محل به عنوان تأسیسات هسته ای استفاده می شود. پرسش های مکرر ایالات متحده باعث شد تا روسیه در این باره پاسخهایی دهد. آنها گفته اند که این محل، سایت استخراج از معادن، مخزن برای گنجینه های روسیه، منطقه ذخیره سازی مواد غذایی و سوخت رسان برای رهبران در صورت بروز جنگ هسته ای می باشد.⚠️
?۲- مترو ۲ مسکو (Moscow Metro-2): مترو ۲ در مسکو روسیه سیستم زیرزمینی مخفیست که ظاهرا در زمان استالین ساخته شده و رمز د – ۶ توسط کا گ ب به آن داده شده بود. روزنامه نگاران روسی گزارش داده اند که وجود مترو – ۲ توسط سرویس امنیت فدرال روسیه و یا دولت مسکو نه تأیید و نه تکذیب شده است. مترو برای اتصال کرملین به سرویس امنیت فدرال روسیه ساخته شده است.??
?۳- باشگاه آقایان وایت (White’s Gentlemen’s Club): باشگاه آقایان وایت منحصر به فرد انگلیسیهاست.?? این برنامه در سال ۱۶۹۳ توسط ایتالیایی به نام فرانچسکو بیانکو (فرانسیس سفید) برای فروش شکلات داغ تازه کشف شد، اما در نهایت تبدیل به یک نمونه باشگاه آقایان (اما بسیار خصوصی) شد. ممکنه بپرسید چرا این باشگاه در این لیست هست. اولا زنان به طور کامل از عضویت حذف شدند، پس تقریبا نصف جهان قادر به دیدن این مکان نیستند. دوما، مردانی که مایل به پیوستن به این باشگاه منحصر به فرد هستند، تنها زمانی می توانند عضو این مکان شوند که عضوی از درون آنها را دعوت کرده باشد، که خود آن عضو هم حمایت ۲ عضو رده بالای دیگر را داشته باشد. مگر در مواردی که شما عضو خانواده سلطنتی هستید و یا بسیار قدرتمند در 



?در دوره پیش از انقلاب، آمریکایی­‌ها در افکار عمومی خارج از دایره حمایتی جنبش ملی دیده می­‌شدند. این در حالی بود که شوروی هم در افکار عمومی مردم ایران، اتهام جاسوسی اطلاعات کشور ایران را با خود به دوش می­‌کشید. KGB بسیار تلاش کرد تا چهره­‌ای بسیار منفی از آمریکا به مردم ایران بنمایاند، اما آمریکا با پرتاب توپ به زمین شوروی، اتهام ترور محمدرضا شاه پهلوی به دست شوروی را در افکار عمومی مسجل کرد. قضیه به همین جا ختم نشد. آمریکا، شوروی را بعنوان مسئول بسیاری از عملیاتهای خرابکارانه در ایران به شاه معرفی نمود و در مقابل، شوروی هم آمریکا را در چشم شاه در طمع نفت ایران خواند.??
این پایگاه در ادامه می­ افزاید: تلاش برای نزدیکی به ایران پس از انقلاب از سوی هر دو پیگیری شد اما امام خمینی (ره) روی خوشی به هر دو کشور نشان نداد.در طول دهه­ 80 میلادی، KGB و مورچه­ های کارگر کمونیسم و رقیب دیرینه یعنی CIA و خوک‌های امپریالیسم از هیچ تلاشی برای تخریب یکدیگر دریغ نکردند. نهایتا، KGB با اتکا بر "سیاستهای بسیج جمعی" انتخابات آذربایجان را به نفع کاندیدای مورد علاقه خود رقم زد. هدف، دستیابی به نفت ایران و در نتیجه کنترل کامل منابع غنی منطقه بود. حکومت وقت ایران مذهبی بوده و مردم به شدت از آن حمایت می­‌کردند. فلذا همکاری رژیم کمونیست شوروی با یک رژیم اسلامی ممکن نبود. تنها امکان تغییر حکومت از اسلامی به کمونیستی، از طریق آذربایجان تشخیص داده شد.?? پس از پیروزی کاندیدای مورد نظر KGB، حزب کمونیست در ایران دچار شادی زائدالوصفی گردید. نهایتا، پس از خرابکاری، توطئه، و کارشکنی­‌های بسیار، با اعدام اعضاء ارشد کمونیسم ایران، KGB به این نتیجه رسید که طرح تبدیل حکومت از اسلامی به کمونیستی عملا غیرممکن است.?
دانشنامه اطلاعات نظامی 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛ ، mr.destiny
آگهی
#2
:اصول و فنون تیراندازی:

1) در هنگام تیراندازی چه اصولی را باید رعایت کرد:

حالت گیری صحیح؛

نشانه روی صحیح؛

تنفس صحیح؛

گرفتن خلاصی ماشه یا لمس کردن ان؛

کشیدن تدریجی ماشه(شلیک غیر ارادی)؛

#اصول_تیراندازی.

@razmi1
2) خط نشانه:

خطی است فرضی که از چشم تیر انداز شروع و پس از عبور از روزنه ی دید به نوک مگسک ختم می شود.
3) تصویر نشانه:

خطی است فرضی که از چشم تیرانداز شروع و پس از عبور از روزنه دید و مگسک به زیر خال سیاه ختم می شود.
4) هنگام نشانه روی چشم تیرانداز باید چگونه باشد:

چون چشم تیرانداز نمی تواند دو نقطه در فواصل مختلف را واضح ببیند؛لذا برای تطبیق خط نشانه باید چشم تیرانداز روی عناصر نشانه روی(روزنه دید و نوک مگسک)متمرکز شود و در این حالت هدف در زمینه تار خواهد بود.

#اصول_تیراندازی.

@razmi1
5) هنگام ماشه کشی صحیح رعایت نکات زیر ضروری است:

بعد از نشانه روی،تمرکز چشم و ذهن روی عناصر نشانه روی باشد.

انگشت سبابه خود را روی ماشه قرار دهیم و اگر ماشه ی سلاح دارای خلاصی باشد، خلاصی آن را بگیریم .

نفس عمیق کشیده و یک سوم آن را به آرامی تخلیه کرده،سپس ضمن کنترل مجدد تطبیق خط نشانه،نفس را حبس کنیم.

ماشه را به آرامی به سمت عقب بکشیم به طوری که از زمان شلیک آگاهی نداشته باشیم.

بعد از شلیک،حدود سه ثانیه حالت خود را حفظ کنیم که این همان عملیات تکمیلی است.
#اصول_تیراندازی.

@razmi1
دانشنامه اطلاعات نظامی 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خفت(توان نظامی آلمان)
  -عکس هایی از هواپیما ترابری نظامی آنتونوف ای‌ان-۲۶-
  |-هواگردهای ترابری نظامی اتحاد جماهیر شوروی از ۱۹۶۰–۱۹۶۹-|
  -عکس هایی از هواپیما نظامی بوئینگ ئی-۳ سنتری-
  -سه مدل هواگرد آموزشی و نظامی دهه 1980-
  _سه نمونه هواگرد نظامی ساخت آمریکا در دهه 1980-
  -چهار نوع از برترین هواگرد های نظامی آمریکا در دهه 1940-
  |-خودروی نظامی پیاده نظام بی‌ام‌پی-|
  درخواست نویسندگی در بخش مسائل نظامی و زیرشاخه ها
  ||تاریخچه عملیاتی و نظامی جنگنده لاکهید مارتین اف-۳۵ لایتنینگ ۲||

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان