امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پارسیان اسپید

#1
با سلام و عرض ادب ؛  Smile
در این موضوع به معرفی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بازی آنلاین ، پارسیان اسپید میپردازیم و شما را با دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بازی استراتژیک تراوین آشنا میکنیم.
اگر با بازی های آنلاین اشنایی داشته باشید ، حتمأ نام تراوین به گوش شما خورده است ! تراوین بازی آنلاین استراتژیک قدیمی که در دسته بهترین بازی های انلاین قرار دارد و از محبوبیت جهانی برخوردار است ، بازی تراوین با نسخه جدید (اضافه شدن امکانات جدید و انحصاری + تغییرات گرافیکی اختصاصی و ...) تحت عنوان بازی پارسیان اسپید به تازگی راه اندازی شده است و از محبوبیت خاصی از بازیکنان بازی تراوین برخوردار شده است که میتوان پارسیان اسپید را نسل جدید تراوین اسپید ایران فراخواند

در تراوین اسپید ( پارسیان اسپید ) شما تراوین با سرعت بالا را تجربه خواهید کرد ، با دوستان خود متحد میشوید و با دشمنان خود میجنگید و همچنان در بازی برنده میشود و جوایز نقدی دریافت خواهید کرد.

هم اکنون زمان آن رسیده است که اگر تراوین بازی میکردید یا تا به حال تراوین بازی نکرده اید با بازی جذاب پارسیان اسپید آشنا شوید و آنرا یکبار امتحان کنید!

توجه  :cool:  : تمامی سرور های سایت بازی آنلاین پارسیان اسپید دارای جوایز نقدی برای برنده بازی و اعضا اتحاد است، درضمن جوایز از مبلغ 400.000 ريال وجه نقد شروع میشود و به همین صورت افزایش دارد..

تمامی جوایز 100% پرداخت میشود ، برای صحت موضوع میتوانید فیش های واریزی بازی را مشاهده فرمایید ( دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اینجا کلیک کنید )

برای ثبت نام در بازی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تراوین ( پارسیان اسپید ) دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اینجا کلیک کنید

آدرس بازی های تراوین با سرعت بالا :
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.persianSpeed.ir
persianspeed.ir
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.TravianSpeed.ir
Travianspeed.ir
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.Tra98.ir
tra98.ir
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تراوین اسپید ورژن 4.2

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان