امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی ۵ لپ‌تاپ مناسب بانوان در بازار ایران

#1
نگاه اول برای بانوان عزیز بر همه چیز ارجحیت دارد. به قول معروف لپ تاپ اول از لحاظ ظاهری باید به دل خانم‌ها بنشیند. خانم‌ها علاوه بر طراحی، رنگ، وزن، کارایی دستگاه نیز برایشان مهم است، بنابراین به معرفی لپ تاپ هایی با صفحه نمایش 14 اینچ به پایین و دارای تنوع رنگی پرداختیم. متأسفانه شرکت Sony که لپ تاپ هایی متنوع از لحاظ رنگ و وزن با برند وایو داشت خط تولید آنها را متوقف کرده و در حال حاضر لپ تاپ های مناسب بانوان بصورت محدودی در بازار ایران وجود دارند.

 
Apple Macbook MK4N2

سری جدید مک بوک شرکت اپل از لحاظ جذابیت و زیبایی از لپ تاپ هایی است که توانسته نظر دوست داران اپل مخصوصا خانمها را به خود جلب کند. رنگ زیبای طلایی این دلبر باعث برق انداختن چشم خانم ها شده، البته وزن سبک این دستگاه هم در انتخاب بانوان عزیز بی تاثیر نبوده است. این محصول برای طراحی خاص مجبور شده فقط یک درگاه داشته باشد که وظیفه اصلی آن شارژ دستگاه است. از ضعف های بزرگ سری جدید مک بوک اپل، فقدان درگاه‌های رایج مثل USB است. متأسفانه شرکت اپل حتی تبدیل‌های لازم را نیز در جعبه محصول نگذاشته و کاربر باید بصورت جداگانه با هزینه 120 هزار تومان تبدیل درگاه USB از نوع C  را تهیه کند.  

 
معرفی ۵ لپ‌تاپ مناسب بانوان در بازار ایران 1

 

Asus zenbook UX305FA

سرسخت ترین رقیب مک بوک ایر شرکت اپل، با زیبایی حیرت آوری باعث خوشحالی دوستداران ایسوس شده است. ضخامت این الترابوک در قسمت جلو فقط 3 میلی متر است که این ضخامت در قسمت پشتی به 12.3 میلی متر می رسد. وزن فوق العاده سبک 1.2 کیلو گرمی، بدنه مستحکم از فلز الومینیوم، قابلیت نگه داشتن شارژ به مدت دو هفته در حالت Standby، نمایشگر فول اچ دی مات، حافظه پر سرعت SSD با قابلیت 10 برابر شدن سرعت انتقال اطلاعات از مزایای این Zenbook است. از معایب این دستگاه می توان به فقدان نور پس زمینه در صفحه کلید و درایو نوری اشاره کرد. ضمنا پورت HDMI به صورت مایکرو و پورت شبکه به صورت مجزا از طریق USB قابل استفاده است.

معرفی ۵ لپ‌تاپ مناسب بانوان در بازار ایران 1

Apple MacBook Air 2015 - MJVM2

مک بوک ایر الترابوکی بسیار ظریف دارای قابلیت حمل بالا، طراحی منحصر به فرد ارگونومیک و عمر باطری 9 ساعته است. این محصول با قیمت پایه 900 دلاری در کشور آمریکا روانه بازار شده که در ایران با قیمت 3160000 تومان به فروش می رسد.

از مزایای Air می توان به کیفیت ساخت بالا، تاچ پد بزرگ، نور پس زمینه در صفحه کلید، سیستم عامل پرقدرت MAC، بدنه بسیار نازک از جنس آلومینیوم با لولاهای قوی و حافظه پر سرعت SSD با قابلیت 10 برابر شدن سرعت انتقال اطلاعات اشاره نمود.

معرفی ۵ لپ‌تاپ مناسب بانوان در بازار ایران 1

Lenovo Ideapad Z4170

شرکت Lenovo سری Z را برای کاربری مالتی مدیا طراحی کرده که این موضوع را از صفحه نمایش فول اچ دی و بلندگوهای با کیفیت شرکت JBL آن می توان متوجه شد. تنوع پورت ها در این دستگاه مناسب است اما وزن بالا و ضخامت زیاد در این مدل 14 اینچی نارضایتی کاربران را به همراه داشته است. روشن ماندن بیش از حد فن و عمر باطری کم از معایب این دستگاه به شمار می رود، به طوری که در تست های گروه جی اس ام عمر باطری هنگام استفاده مداوم با حداکثر روشنایی، 3 ساعت و 53 دقیقه ثبت شده است.

معرفی ۵ لپ‌تاپ مناسب بانوان در بازار ایران 1

 
Asus x200

این مدل برای کاربری روزانه مناسب است و انتظار کار سنگین را نمی توان از این دستگاه داشت. صفحه نمایش این دستگاه از رزولوشن معمولی و زاویه دید خوبی برخوردار است. تنوع پورت های آن بسیار خوب است و می توان به پورت های USB 3/USB 2/HDMI/VGA/SD Reader در آن اشاره کرد. در تست های گروه جی اس ام عمر باطری این دستگاه در حالت استفاده از وای‌فای 4 ساعت و 45 دقیقه بود. به طور کلی وزن سبک، ارزش خرید بالا و تنوع رنگ از ویژگی های مهم این دستگاه است.

 
معرفی ۵ لپ‌تاپ مناسب بانوان در بازار ایران 1

 
پاسخ
 سپاس شده توسط Faust ، mT_pOoM_taaK
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بازار پر التهاب لپ‌تاپ
  ۱۰ لپ تاپ مناسب برای دانشجویان و دانش آموزان+عکس
  برترین لپ تاپهای ۲۰۱۵ معرفی شدند!
  نسل جدید از لپ تاپ‌های حرفه‌ای WS60 و WT72 شرکت MSI راهی بازار شدند
  معرفی ده لپ تاپ زیر یک ملیون برای دانش آموزان
  نمایشگاه IFA: توشیبا اولین لپ تاپ 4K جهان را معرفی کرد!
  لپ تاپ بادوام شرکت گاما تِک با نام S15AB معرفی شد
  معرفی 5 لپ تاپ گیمینگ زیر 4 میلیون تومان!
  معرفی 5 لپ تاپ دانشجویی!
  معرفی 10 لپ تاپ ارزان و کارآمد + عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان