امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بازی لامپ اضافی خاموش

#1
تابه‌حال چند تست هوش انجام داده‌اید؟ اگر اهل این نوع تست‌ها باشید، مطمئنا سری تست‌های مربوط به چراغ را انجام داده‌اید. در این نوع از تست‌های هوش تعدادی چراغ روشن و تعدادی چراغ خاموش وجود دارد و وظیفه شما روشن یا خاموش کردن تمام آنهاست. این عمل آن‌قدرها هم ساده نیست و در بعضی مراحل این تست پیدا کردن رابطه میان این چراغ‌ها تقریبا غیرممکن است! 

 
بازی لامپ اضافی خاموش 1  بازی لامپ اضافی خاموش 1



بازی لامپ اضافی خاموش یکی از همین سبک تست‌های لامپ است که در آن فردی خرابکار طرز کار لامپ‌ها را عوض کرده و شما باید تمام سعی خود را به کار بگیرید تا تمام لامپ‌های اتاق را خاموش کنید. به هر روشی که شده، تمام این لامپ‌ها باید خاموش شوند و این کار از طریق پیدا کردن رابطه‌های میان لامپ‌ها انجام می‌شود. پس هر طور شده، تمام این لامپ‌ها را خاموش کنید و تسلیم نشوید!

 
بازی لامپ اضافی خاموش 1  بازی لامپ اضافی خاموش 1

 
همچنین می‌توانید با مراجعه به ویدیو آموزشی مراحل این بازی و شکسته شدن لامپ ها یاد بگیرید که چطور می‌توانید مراحل را پشت سر بگذارید.


لینک دانلود : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.gsm.ir/download/redirect/?cid=30546&url=http://cdn.gsm.ir/static/files/other/2016/1/25/com.golgavzaboon.turnitoff_19.fl.apk
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  چگونه روی نمایشگر خاموش نوت 4 یادداشت کنیم؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان