امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

باورهای غلط در مورد نینجاها +عکس

#1
باورهای غلط در مورد نینجاها +عکس 1
اگر می خواهید با بعضی از باورهای غلطی که در مورد مبارزان قدیمی ژاپنی به نام " نینجا" وجود دارد آشنا شوید این مطلب را مطالعه کنید.
 
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، بسیاری از ما با شنیدن واژه " نینجا " به یاد مردان سیاه پوشی می افتیم که ناگهان از میان تاریکی ظاهر شده و دشمنان خود را از بین می برند و دوباره با همان سرعت در تاریکی شب محو می شوند. در این میان تصورات و باورهای غلط زیادی در مورد نینجاها وجود دارد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با تعدادی از این باورهای غلط در مورد این جنگاوران سیاه پوش آشنا کنیم.
 
نینجا ها افسانه ای هستند
بسیاری معتقد هستند که نینجاها در حقیقت قهرمانانی افسانه ای هستند که در داستان ها وجود داشتند. اما حقیقت در مورد نینجاها این است که تاریخچه این افراد به چیزی در حدود 800 سال قبل بر می گردد. در آن دوران نینجاها به منظور حفاظت از خود و خانواده هایشان در برابر حملات دزدان و گروه های سامورایی تعلمیات رزمی را فرا می گرفتند. در طول سالهای طولانی نینجاها در نقش محافظان شخصی و یا ٱدمکش های اجیر شده به کار می رفتند.
 

 
باورهای غلط در مورد نینجاها +عکس 1
 
 
نینجاها از ماسک استفاده می کنند
نینجاهای امروزی که بیشتر در نقش محافظان شخصی به کار می روند معمولا از کت و شلوار استفاده می کنند. باید گفت که استفاده از لباسهای سیاه و نقاب بیشتر در گذشته ها و مربوط به بحث استتار بوده است. یک نینجا معمولا زمانی از البسه سیاه بهره می برد که بخواهد در شب به انجام کار بپردازد.
 
 
باورهای غلط در مورد نینجاها +عکس 1

 
نینجاها می توانند غیب شوند
در بسیاری از فیلمهایی که در آن نینجا ها نشان داده می شوند به مسئله ای به عنوان غیب شدن اشاره می شود. اما حقیقت این است که ترک سریع صحنه نبرد یکی از توانایی های اصلی یک نینجا است. باید گفت که نینجاها برای رسیدن به این توانایی با استفاده از بمب های دودزا و یا پاشیدن خاک به چشم دشمنان خود دید دشمنان خود را برای چند لحظه مختل کرده و به سرعت محل را ترک می کردند.
 
 
باورهای غلط در مورد نینجاها +عکس 1



 
سلاح های نینجا
بسیاری تصور می کنند که نینجاها تنها از سلاح های سرد زمان ژاپن باستان استفاده می کنند. سلاح هایی مثل شمشیرهای ژاپنی و یا ستاره های فلزی که به عنوان سلاح های پرتابی از آن استفاده می شده است. باید گفت که نینجاها علاوه بر استفاده از این سلاح ها از قرن های گذشته با باروت نیز آشنا بوده و از آن برای تولید دود و همچنین بمب های انفجاری استفاده می کردند. نینجاهای امروز نیز علاوه بر عنوان سلاح های سرد برای کار با انواع سلاح های گرم نیز آموزش دیده اند.
 
 
باورهای غلط در مورد نینجاها +عکس 1



 
یک نینجا باید قوی و سریع باشد
در حقیقت باید به این مسئله اعتراف کرد که مسئله مهم برای یک نینجا استفاده صحیح از بدن است. این که شما بتوانید در لحظه مناسب به خوبی واکنش نشان دهید و در عین حال بتوانید حرکات دشمن را نیز به سرعت تشخیص دهید. بسیاری از نینجاها با تمرکز بر روی بدن خود و حرکات آن می توانند دشمنان خود را نابود کرده و از سرراه بردارند. چه شما پیر و یا جوان باشد ، لاغر و یا چاق و بلند یا کوتاه می توانید با تمرکز بر روی اندام خود به خوبی و سرعت کار خود را انجام دهید.
 
 
باورهای غلط در مورد نینجاها +عکس 1



 
یک نینجا شمشیر دشمن را با دست خالی می گیرد
در حقیقت باید گفت که نینجاها به صورت سنتی از سرعت بالای خود برای کنار کشیدن از مقابل شمشیر طرف مقابل استفاده می کند. باید گفت در زمانی که یک شمشیر به سمت شما می ٱید امکان دفاع در برابر ٱن با دستهای خالی وجود ندارد و بهترین کارهای ممکن یا تغییر سریع مکان و یا استفاده از سلاح برای حمله دشمن است./
 
پاسخ
 سپاس شده توسط mr.destiny ، a.m.r.z.a
آگهی
#2
من خودم عاشق لاکپشت های نینجام اینا چین
هیچوقت در ظاهر ادم ها قضاوت نکن
پاسخ
#3
خوب بود ولی ستاره ی بتمن انجا چیکار میکر
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
جواب من به زندگی
پاسخ
#4
(07-11-2016، 21:48)a.m.r.z.a نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
خوب بود ولی ستاره ی بتمن انجا چیکار میکر

اره قشنگ بود ولي مگه بت منم نينجا حساب ميشه؟ Huh
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آمار خیره کننده هافبک مورد نظر الهلال
  همه چیز در مورد مسی و راموس معلوم می شود
  توئیت کنایه‌ای پدیده سیتی در مورد امباپه (عکس)
  افشای مبلغ مورد نظر بارسلونا برای بازگرداندن نیمار
  بی انصافی بزرگ سرمربی چلسی در مورد مهدی طارمی!
  دست مجیدی روی هافبک مورد علاقه برانکو
  رئال مادرید و غفلت عجیب در مورد ارلینگ هالند
  تکرار اشتباه رئال مادرید در مورد رونالدو؟ فروش معدن طلا!
  بازجویی از پسر کی‌روش در مورد طارمی
  وعده بزرگ ستاره مورد علاقه مسی به بارسلونا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان