امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آیا روبرت لواندوفسكی در مونیخ ماندنی است؟

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آیا روبرت لواندوفسكی در مونیخ ماندنی است؟ 1

در روزهای گذشته گمانه زنی های فراوانی در زمینه آینده روبرت لواندوفسكی در بایرن مونیخ به چشم خورده است، مدیر برنامه های وی نیز با مصاحبه های خود همواره بر شدت چنین شایعاتی افزوده است، این یادداشت به بررسی دلایل موافق و مخالف خروج روبرت لواندوفسكی از بایرن مونیخ می پردازد.
دلایلی كه بر طبق آنها لواندوفسكی بایرن مونیخ را ترك خواهد كرد

یك- دستمزد بالاتر:

بر طبق اخبار منتشر شده یكی از دلایلی كه روبرت لواندوفسكی بایرن مونیخ را ترك خواهد نمود، برخورداری از دستمزد بالاتر می باشد، چون به نظر می رسد رئال مادرید كه از آن به عنوان تیم آینده این مهاجم لهستانی یاد می شود، با درخواست دستمزد هیجده میلیون یورویی وی موافقت كرده باشد، در حالی كه سران مونیخی هرگز چنین دستمزدی را برای وی در نظر نخواهند گرفت، لواندوفسكی با پیوستن به مادرید می تواند به یكی از دریافت كنندگان بیشترین دستمزد در فوتبال اروپا بدل گردد.

دو- انگیزه و چالشی جدید:

روبرت لواندوفسكی تا كنون تنها دو لیگ كشور خود لهستان و بوندسلیگا را تجربه كرده است،به همین دلیل وی از انگیزه فراوانی برای حضور در لیگ و چالشی دیگر و همچنین اندوختن تجربه هایی جدید برخوردار است. بیش از همه حضور در لالیگا هدفی رویایی برای وی به حساب می آید. برای رربرت لواندوفسكی زمان زیادی جهت حضور در ماجراجویی و چالشی جدید باقی نمانده است.

سه- امكان بازاریابی بهتر:

روبرت لواندوفسكی در صورت انتقال به مادرید یا پاریس می تواند از امكان بازاریابی بیشتری برای فعالیت های تبلیغاتی شخصی و افزایش درآمدهای خود در این زمینه برخوردار شود. چون بایرن مونیخ بیشتر در آلمان و اروپا تیمی شناخته شده محسوب می گردد، در حالی كه رئال مادرید غولی فوتبالی در سطح جهان است و در سراسر دنیا از طرفداران بیشماری برخوردار است. به همین دلیل لواندوفسكی می تواند با حضور در رئال مادرید از اسپانسرهای مالی شخصی بهتری برخوردار گردد.

دلایلی كه بر طبق آنها لواندوفسكی بایرن مونیخ را ترك نخواهد كرد

یك- اسطور شدن:

در بایرن مونیخ روبرت لواندوفسكی یكی از بازیكنان محبوب سكوهای آلیانس آره نا محسوب می شود كه از تاثیرگذاری فراوانی نیز برخوردار است، اگر این ستاره لهستانی بخواهد همچنان در مونیخ باقی بماند و فوتبال خود را در این باشگاه ادامه دهد، می تواند به یكی از بزرگان و اسطوره های تاریخ این باشگاه پر افتخار بدل گردد. در صورتی كه در باشگاه های دیگر چنین امكانی برای وی قابل تصور نیست و لواندوفسكی در آن تیم ها در نهایت به یكی از بازیكنان تاثیرگذار تاریخ آنها بدل خواهد شد.

دو- آینده ورزشی:

لواندوفسكی در حال حاضر نیز در یكی از بهترین باشگاه های فوتبال دنیا حضور دارد و اگر وی به تیم های بزرگی نظیر رئال مادرید یا پاریس ژرمن نیز بپیوندد، شانس وی برای كسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا چندان افزایش پیدا نخواهد نمود. از سوی دیگر وی با حضور در بایرن مونیخ همواره می تواند نسبت به كسب عنوانی در سطح داخلی مطمئن باشد.

سه- عدم وجود رقابت داخلی:

در بایرن مونیخ روبرت لواندوفسكی مهاجمی غیر قابل جانشین و هم چنین بی رقیب به حساب می آید.در تیم های بزرگی نظیر رئال مادرید و پاریس سن ژرمن اما چنین تضمینی برای وی وجود ندارد و وی در آنجا می بایست با رقبایی نظیر كریم بنزما و زلاتان ابراهیموویچ روبرو گردد و رقابت نماید، به همین خاطر امكان نیمكت نشینی وی نیز در این تیم ها وجود دارد، ضمن اینكه این دو باشگاه بر خلاف بایرن مونیخ هر ساله خریدهای بزرگی صرف نظر از پتانسیل موجود در تیم خود انجام می دهند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  این رونالدو در یوونتوس ماندنی نیست (عکس)
  شش‌گانه بایرن مونیخ بهتر بود یا شش‌گانه بارسا؟
  پرسپولیس و بایرن‌مونیخ، بهمن‌ماه در قطر؟
  نویر: تیاگو موتور بایرن مونیخ است؛ امیدوار هستم که آخرین بازی‌اش نباشد
  ورنر: راهی بایرن مونیخ نمی‌شوم
  توافق نهایی بایرن مونیخ با اینتر برای خرید پرشیچ
  مدیر ورزشی بایرن مونیخ: نویر برای ما ارزش زیادی دارد
  چراغ سبز سانه به بایرن مونیخ
  با تایید بارتومئو، والورده در بارسا ماندنی شد
  کریس رونالدو در رئال ماندنی شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان